Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotien vapaat

Vierailija
03.01.2008 |

Täällä Nurmijärvellä pitää vanhemmilla olla ainakin 6 viikkoa lomaa vuodessa, jotta lapsi voi olla päiväkodin lomien ym vapaapäivien mukaan hoidossa. Kesäloma 4 viikkoa, sitten pukkaa jo kysymystä, että onko lapsesi hoidossa syyslomalla? Sitten on 2 kehittämispäivää vuodessa ja kysytään, että " tarvitseeko lapsesi varahoitoa noina päivinä" . Sitten joululomaa penätään jo joulunalusviikolla, " onko lapsesi hoidossa minä päivinä joulunaikaan" ja jo päästiin joulusta niin pukkaa taas kehittämispäivää ja hiihtolomaa. Hermostuin aamulla kun kysyivät, että tarvitseeko lapsesi varahoitoa tammikuun 14 pvä, tiuskasin että justiinsahan meidän perhe on ollut lomalla joulun ajan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan pakota sua pitämään 6 viikkoa vapaata vuodessa. Sanot vaan että tarviitte hoitoa, sillä siitä pääsee. Kyllä se hoitopaikka järjestyy.

Vierailija
2/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää kun tosiaan kysellään ihan naurettavista päivistä, esim. joku 20.12.! Haloo, kenellä alkaa silloin duunista joululoma? Ei edes opettajilla ole niin pitkät lomat kesäajan ulkopuolella kuin päiväkodista antavat ymmärtää että olisi yvä pitää...

Pahinta ettei noista vapaista kesää lukuunottamatta saa edes mitään alennusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sitten kunnalliseen päivähoitoon.

Oma poikani on perhepäivähoitajalla ja jos heillä on vaikka koulutuspäivä, niin saamme hyvityksen tuolta päivältä tai toisen hoitopaikan. Samoin jos hoitaja on lomalla, saamme hyvityksen tai varahoitoon voimme viedä.

Vierailija
4/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsi ihan kunnallisessa ja hyvitys tuolta syksyn kehityspäivältä, kun itse järjestin hoidon, oli kokonaista 8 euroa! Joten eipä ainakaan palkatonta kannata ottaa.

Vierailija
5/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minä ainakaan noita varahoitoja käytä jos ei ole ihan pakko. Ajatelkaa nyt millaista sen lapsen on mennä ihan vieraaseen paikkaan, täysin vieraan ihmisen hoidettavaksi. Olen siis aina yrittänytj järjestellä vapaata silloin kun oma päiväkoti on suljettuna.

Vierailija
6/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä on niin että joku hoitaja samasta päiväkodista on varahoitopaikassa, mutta nämä koulutuspäivät on sellaisia jolloin kaikki hoitajat omasta päiväkodista on siellä ja lapset jaetaan alueen muihin päiväkoteihin, hyvin käy jos saa jonkun toisen tutun lapsen samaan päiväkotiin. Eihän siihen varapäiväkotiin mahdu kaikki 60 ylimääräistä lasta.

Vierailija
7/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat päiväkodissa (aina samassa), jos sairastun. Useimmiten vanhemmat kuitenkin järjestävät lomansa samaan aikaan kuin minä.

t. pph

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän