Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helvata! Mun tuttu saa taas vauvan...

Vierailija
03.01.2008 |

Joo ja en ole lapsetton joka täällä ruikuttaa... heillä jo ennestään 3 lasta suht pienillä ikäeroilla. Ja vanhin oirehtii selvästi kun ei saa riittävästi huomiota, entä sitten kun vauva syntyy? Perheen isä ei juurikaan ehdi lasten kanssa aikaa viettämään. Suututtaa kun ei ajatella jo olemassa olevia lapsia. Nytkin äiti usein valittaa kun joutuu itse vastaamaan arjesta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä varmaan tekisit abortin??

Vierailija
2/3 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides lapsi tulossa, esikoinen vajaa 6-vuotias. Kaikki lapset oirehtivat tavallaan läheisyyden puutetta ja äiti valittaa koko ajan väsymystään, mutta lapsia pitää vaan tehdä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa ja raivoaa melkeen joka asiasta. Jos pyytää esim äitiään pelaamaan kanssaan, yleensä vastaus on en ehdi. Itkee että kukaan ei tykkää hänestä. Tässä muutamia " oireita" , riittääkö? Mielestäni ei ole uhmaa. tuttavapiirissämme paljon samanikäisiä ja ei muut ole noin " mahdottonia" . Tietysti lapsessakin on eroja mutta mielestäni toi on sitä huomion hakua. Kakkoselle: Minulla ei ole tarvetta tehdä aborttia, Miksi niin luulit? Sitäpaitsi tämä tuttavani tuleva vauva ole ihan suunniteltu, ei vahinko. ap