Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tein väärin??Lähetin naapureille joulukortit..

Vierailija
03.01.2008 |

Viidelle naapurille lähetimme lapsiemme kuvalla varustetut joulukortit ja yhdet lähettivät omansa vain. Asumme turussa ja olen itse savosta. Meilläpäin se on ihan normaalia että jos ollaan tekemisissä vaikka esim lasten kautta niin lähetetään kortteja, onnitteluja yms...

asiallisia kommentteja kiitos, ei mitään turkulaishuumoria...pliis. Mistä toi johtuu? Ollaan ihan hyviä tuttuja, jutellaan aina kun nähdään yms.

Millaisia turkulaiset on teidän mielestänne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain siksi että satutaan olemaan naapureita. Heillehän voi toivottaa hyvät joulut ihan siinä ohi kulkiessakin. Jos sinä halua vaalia moista (omituista) tapaa niin ole hyvä vaan mutta älä suotta ihmettele miksi muut eivät tee samoin.

Vierailija
2/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti tarkoita, etteivätkö teistä pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee siitä liian pitkälle meneviä analyysejä. Ei kerro muusta kuin siitä, että kirjeitä/kortteja ei enää lähetellä niin paljon ja ettei korteista voi lukea ystävyyden tasoa.

Vierailija
4/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän joka joulu n. 30 korttia ja itse saamme n. 20. En vaan jotenkin jaksa vaivata päätäni sillä, että olenko loukannut noita kymmentä tuttua ihmistä/perhettä jotenkin, sillä ehkä he tosiaan ovat niitä, jotka ei koskaan laita kortteja (näitä ON) tai ehkä oli jotain tapahtunut, jolloin kortit jäivät laittamatta (kuolemantapaus, vauvan syntymä tms...) tai joissain on vahingossa väärä postinumero (ja kortti tulee viikkojen päästä..) tai...

Älä ap viitsi tehdä tästä niin isoa juttua. Ihanaa, että olet naapureita muistanut, minäkin laitoin meidän postilaatikkorivistöön kortit, mutta läheskään kaikilta ei tullut meille. Ei Haittaa! =0) Jouluntoivotuksia ja hyviä uusia vuosia on huikkailtu aina tavatessamme.

Vierailija
5/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähetän sinulle, sinunkin pitää lähettää minulle?!!!

Meidän kakkosluokkalaisella on hei tollasia juttuja kaveripiirissä. Kun et kutsu jotakuta synttäreille, et itse saa kutsua.

Olet mielestäni todella lapsellinen, jos lähetät joulukortteja kytäten että jokainen laittaa sinulle kortin takaisin.

Lähetä ne kortit itsellesi!!!!

Vierailija
6/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole sellasta tapaa.

Vierailija
7/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä heillä ei ole tapana lähettää kortteja naapureille tai kenellekään.

Itse muistan vain naapureita kenen kanssa olemme paljon tekemisissä, esim joulukukalla.

Vierailija
8/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suurin osa naapureistasi ajattelee kuten minä. Eivätkä voi sen takia alkaa kortteja lähetellä, että sinulta sellaisen saavat. Mielestäni joulukortit ovat yksi maailman turhimmista asioista. Mitä niillä muka tekee? Poiskaan ei viitsisi heti heittää, mutta miksi niitä pitäisi säästää? Jonkin aikaa niitä siirrellään paikasta toiseen kunnes viimein ikäänkuin varkain heitetään menemään. Ja sitten taas samat show seuraavana vuonna. Heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä