Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi pakottaa miestäni tiskaamaan, joten tiskaan itse ja vituttaa!

Vierailija
03.01.2008 |

Voi meitä naisia.

Tällaista täältä aina saa lukea! Aikamoisia luusereita olemme.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaihtoehtoja tuossa on?

Vierailija
2/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lumityöt, imurointi tms. Jos ei se mitään tee ja sinua vaan vituttaa, niin jssap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pakottaa keräämään likaisia pyykkejään ja viemään koriin, mutta voin jättää lojumaan ja pestä ne mitkä ovat löytäneet tiensä koriin. Kesti aikansa ja nyt se osaa hoitaa vaatteensa oikeaan paikkaan. Tiskaamaan en voi pakottaa, mutta voin pesaista itselleni lautasen ja lasin. Periaatteesta en ala isoa miestä passaamaan kun se on omillaankin jo elänyt ja osaa tehdä kotitöitä jos viitsii.

Vierailija
4/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oon lopettanut ton... tiskaan tai siivoan sitten kun itteeni alkaa häiritseen... ja harvoin alkaa häiritseen :) kyllä siinäkin mies joutuu hommiin kun huomaa että mä en tee mitään ja tietty täysin avuttomaks heittäytyminen auttaa! Mä en esim osaa tyhjentää nukkasuodattimia pesukoneesta ja tiskikoneen suodattimen nimeä en edes tiedä :) sen virheen oon tehny että oon opetellu laittaan öljyt ja pissapojannesteen autoon ja nyt saan tehdä sen sitten aina :)

Vierailija
5/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: sitten olet se joka hoitaa senkin koneen ja mies valittaa kun ei ole puhtaita astioita...

Vierailija
6/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ainoastaan ne pyykit jotka ovat pyykinpesukoneessa. Jos ne parhaimmat farkut ovat just likaset kun niitä tarvitsee ja ovat jossain vaatekaapin perukoilla, niin voi voi. Ukollani on ihana tapa jättää vaatteitaan pitkin kämppään, joskus alkaa vituttamaan, kerään vaatteet kasaan ja heitän ne vaatehuoneeseen pöydälle, etsiköön siitä kasasta sitten ne lempifarkut tai paitansa likaisena.

Lapset osaavat viedä pyykkinsä koneeseen ( 4 v ja 12 v pojat) mutta ukko ei. Hänen äitinsä ei pyytänyt/pakottanut tekemään mitään kotitöitä, joten tässä tulos.

Vierailija
7/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies tiskasi jonkun aikaa, sitten osimme tiskikoneen, jota molemmat käyttävät. Nyt meillä on putkiremontti, etikä koneita ole kytketty, ja mies taas tiskaa. Kerran piti muistuttaa, ja sittemmin antaa heräte noin kerran päivässä.

Vierailija
8/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta keittiöhommissa mä hämmästyn joka kerta. Mä oon tottunu toimimaan sielläkin vauhdilla, ja sillä kestää jokin eväspatongin täyttäminen iäsyyden. Totesi tuossa kerran, ettei osaa tehdä keittoa. Ei siis ole koskaan tehnyt. Kai sekin on hyvä, et pyysi mua opettamaan.

Kotona äitinsä piti perheen ruuassa. Hassua, kun kaveri on asunut yksin 15-vuotiaasta asti, mutta ei ole oppinut kokkaamaan kalapuikkoja kummempaa. Tai tekee se erinomaita pastakastiketta, mutta siihen se jääkin. Nyt käy lähes joka päivä ulkona syömässä. Noh, mua sekin näin opiskelija-yh:n budjetilla vähä kauhistuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan