Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen oli huonoin emäntä/isäntä juhlissa joissa olet ollut?

Vierailija
03.01.2008 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennot pippalot muuttuivat illan myötä vaan ahdistavimmiksi kun emäntä korjaili jatkuvasti vieraiden laseja astianpesukoneeseen(vaikka oli käytössä vielä), siivoili, eikä tuntunut viihtyvän laisinkaan omissa juhlissaan.

Vierailija
2/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viikonloppuvieraina samalla, eli emme lähteneet heti kotiin. Ruokaa ei ollut koko aikana. Jotain tacoja yksi per nuppi illalla. Lastuja kourallinen.

Vatsa mourusi ja uni ei tullut. Seuraavana päivänä oli kova kiire kotiin kun oli niin nälkä.

Kehuivat kovaan ääneen kuinka eivät syö itse suuria annoksia. Emme itse maininneet, että vaikka emme mekään mitään suursyömäreitä ole, kyllä kunnon ruuan kerran päivässä tarvitsemme.

Onneksi veimme herkkuja tuliaisina, joten niitä kehtasi vähän napsia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä kritisoin jos telkku paasaa koko ajan kun on vieraita. Tai hirvee tekstarirumba koko ajan.

Vierailija
4/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurueessa joku tyyppi tekstailee koko ajan jonkun kanssa ja räjähtelee välillä nauruun. Ei voi välttää sitä tunnetta joskus että meidän kustannuksellako ne pitää hauskaa.

Vierailija
5/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttäessä mumisi vaan jotain myöhemmästä ajankohdasta. Tarjosi meille vaan jotain suolapähkinöitä koko illan aikana. Söi varmaan seuraavana päivänä ite kaiken....

Vierailija
6/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin isäntä, muut vieraat saivat olla yksinään ja keskenään

Vierailija
7/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laittoi rahkapiirakkaa tarjolle. Oli sikahyvää ja kun mieheni olisi ottanut toisen palasen, isäntä ottikin piirakan pois ja sanoi, että sitä täytyy jättää huomisille vieraille. Nolo!

Vierailija
8/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän, ettei aina voi kaikkia kriisejä peittää, mutta jos pyytää vieraita niin onko ihan pakko väkisin yrittää saada kunnon riitaa aikaseks. Ja kysymys ei ollut siitä, että emäntä olisi juonut jotain. Lähdimme aika pian kotiin, koska fiilarit meni muiltakin.

Vierailija
9/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana. Emäntä sanoi vaan, että hei katotaan taas tämä!

Vierailija
10/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kaverin luo yöksi Helsingissä käydessäni. Viiden tunnin junamatkan ja kunnon kävelyn jälkeen iltapalaksin tarjoiltiin 4 täytekeksiä kolmelle ihmiselle. Hienoa. Mietin että supernuuka kaveri ehkä kuittaili sitä että tulin hänelle yöksi ja käytin siis hotellina... Noh, minusta oli myös mukava nähdä ja kyllä mun kotia saa käyttää hotellina kaverit ihan milloin vaan tarve tulee. Kunhan ei joka viikko tule ja siitä ei munkaan kohdalla ollut kyse. Tai ehkä hän vaan on niin käsittämättömän nuuka.

Olisin käynyt syömässä jossain ennen kuin menin heille jos olisin tiennyt, mutta moista ei osaa edes kuvitella itse vieraat ruokkimaan tottunut.

Vierailija
11/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkkyä, kun isäntä ja emäntä tappelevat keskenään ja hakevat liittolaisia vieraista.

Vierailija
12/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä moukka tässä olit sinä. Säästit pitkän pennin kun ei tarvinnut maksaa hotellia, joten olisit voinut hyvittää sitä tuomalla edes omat ruuat mukanasi, ja vähän ylimääräistäkin.

Vierailija:

Menin kaverin luo yöksi Helsingissä käydessäni. Viiden tunnin junamatkan ja kunnon kävelyn jälkeen iltapalaksin tarjoiltiin 4 täytekeksiä kolmelle ihmiselle. Hienoa. Mietin että supernuuka kaveri ehkä kuittaili sitä että tulin hänelle yöksi ja käytin siis hotellina... Noh, minusta oli myös mukava nähdä ja kyllä mun kotia saa käyttää hotellina kaverit ihan milloin vaan tarve tulee. Kunhan ei joka viikko tule ja siitä ei munkaan kohdalla ollut kyse. Tai ehkä hän vaan on niin käsittämättömän nuuka.

Olisin käynyt syömässä jossain ennen kuin menin heille jos olisin tiennyt, mutta moista ei osaa edes kuvitella itse vieraat ruokkimaan tottunut.

Vierailija
13/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paljonko vieraat syövät ja juovat.....olin itse tarjoiluapuna juhlissa ja panin merkille, että kaikea oli jatkuvasti liian vähän tarjolla. Kaikki sitten nonneksi saivat, mutta mihinkään santseihin ei ollut varaa. Isäntäpari ei edes huomannut...

Vierailija
14/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen vienyt jotain tavaraa, en ruokaa. Ei meille tule koskaan vieraat Siwan kassin kanssa että tässä on meidän ruoat. Loukkaantuisin verisesti jos tulisi. Kuten sanottu, meille saa tulla kaverit yöksi ihan ilmaiseksi, eikä tarvi tuoda yhtikäs mitään jos ei halua. Jos teillä pitää olla kassillinen ruokaa mukana niin se on sitten sun tyyli. Annas kun arvaan, olet Varsinais-Suomesta...

Vierailija
15/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taannoin vastaava syöttöläinen viikon kylässä (ei kertonut tarkkaa aikaa viipymiselleen, mikä sitten pitkittyi...). Sitä sai passata&laittaa ruokaa, ei tarjoutunut tiskaamaan, jne. Lähti vielä korjaamatta sänkyään.;) Eihän nuo isoja juttuja ole, mutta emme ole edes kovin läheisiä ystäviä. Harkitsen tarkkaan, kun on ensi kerralla tänne työntymässä.

Vierailija
16/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vein ekan kerran poikaystäväni (ja tulevan mieheni) näytille, niin oli krapulassa ja tokaisi heti sisään päästyämme, että oli yrittänyt soittaa, että älkää tulko ollenkaan.

Tarjoilut ovat aina epäonnistuneita ja niukkoja. Pullat esim. on pantu puoliksi.

Poikansa yo-juhlissa kielsi lastamme ottamasta lisää kakkua, jotta muillekin jäisi.

Yleensä voivottelee ääneen, miten kalliiksi tarjoilut tulevat.

Vierailija
17/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään oo normaalia tarjota vierailleen tarpeeksi syötävää? Onko normaalia järjestää juhlat jos ei halua sellaisia pitää? Mikä ihme penninvenytyskausi iskee sillon kun pitäis kaverille tarjota, muuten kun nykyään vietetään oikein kulutushysteriaa?

Itellä ei tulis pieneen mieleenikään olla niin huono emäntä kuin nuo edellä luetellut. Ja jos itsekin törmään vielä moisiin, äänestän jaloillani. Pakkoko sitä on esittää hyvää vierastakaan jos ei juhlien järjestäjä viitsi nähdä pienintäkään vaivaa!

Vierailija
18/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lmaiseksi passattavana ja syötettävänä vai viipyykö yhden yön, jolloin osallistuu iltapalalle ja aamiaiselle. Jos ei halua kaverilleen noita tarjota, niin ehkä on syytä sanoa että kiitos ei meille ei tällä kertaa sovi tulla. Ja kuten sanottu, tuliaisia vien aina. Tyyliin jokin pieni tavaralahja ja viinipullo tms.

t. tuo yksi vatsa kuristen nukkunut

Vierailija
19/19 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joita mainostettiin, että juomaa riittää, älkää vaan tuoko mukananne. Eipä kukaan juhlijoista arvannut, että lauantai illan kemuissa tarjotaan vain alkoholitonta boolia!

Olisi voinut aiemmin ilmoittaa, että tämä on tapa. No, eipä pidä emännän valittaa kun vieraat eivät viihtyneet ja rentoutuneet ollenkaan, vaan muutaman tunnin kuluttua suunnistivat baariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi