Pitkälle naiselle sopivat housut = mahdoton tehtävä?
Olen 180cm pitkä ja housejen sopiva sisäpituus on 86 ja enemmän. Minulla on siis todella pitkät jalat ja lyhyt ylävartalo. Omistan tällä hetkellä yhdet farkut,kahdet liituraitahousut ja läjän kulahtaneita verkkareita.
Sopivia housuja ei vain löydy! Kappahlista ja seppälästä löytyy joskus extra pitkiä suoria housuja mutta tarvitsen tavallisia farkkuja!
Olen tällä hetkellä kokoa 46/48 mutta toivottavasti taas 44 kunhan vauvakilot lähtevät. Täälläpäin ei ole edes kunnon kauppoja joten paras olisi joku ihana nettikauppa josta saisi tilattua.
Kommentit (12)
löydy. pituus on 158 joten melkein lastenosastolta pitäis käydä ostamassa.
Farkkuja on löytyny nuorisovaateliikkeistä: sinne vaan 13-vuotiaiden sekaan! Eivät ole teinifarkkuja, ihan perusmuotifarkkuja joissa ylipitkä lahje
kertaa lyhentämään farkut. Pituutta minulla on 182 cm.
Toinen valmistaja on Voglia, jolta löytyy neljää eri pituutta farkkuja. Samoin Sokoksen omassa mallistossa on pitkiä farkkuja.
Mulla on päinvastoin tilanne eli lyhyet jalat jolle sopivat housut muuten oikeasta koosta ovat caprit. Klingel on ollut tosi pelastus - sieltä löytyy siis sekä erikoislyhyitä, että erikoispitkiä ja myös pyöreille ja ei-pyöreille jne. Tosi hyvä kauppa!
Itse olen vai 176 ja löydän nykyään aika hyvin housuja mm. KappAhlista
Farkkuasema, linja-autoaseman talossa, sieltä löytyy ihania farkkuja, ainakin minulle tarpeeksi pitkiä; pituutta minulla 180 cm.
Minkä hintaisia farkkuja löytyy? Jos vaikka tekisi reissun :)
on nykysin short, regular ja long pituus lahkeissa ja minä olen niistä melkein aina tarpeeksi pitkät löytänyt. Olen myös 180 ja tuumakoossa tarvitsen vähintään 34 tuuman lahjepituuden. Your facella taitaa olla kanssa nuo eri pituusmitat käytössä, mutta niitä housuja en ole kokeillut...
oon tosi huono muistamaan vaatteitteni kokoja. Farkkuasemalta olen kyllä nähnyt kaikenkokoisten löytävän kivoja housuja, myös vähän tukevampien.. myynnissä joskus myös muita housuja kuin farkkuja, esim ihanat pitkät suorat mustat housut olen sieltä ostanut. Valikoimaa päivitetään kerran viikossa. Aina olen maksanut 40 euroa housuista, minusta aika halpaa, etenkin kun myynnissä merkkifarkkuja jotka muissa kaupoissa maksaa usein satasen. Omistaja on ihana ihminen, kutsuu itseään mammaksi ja on tosi pätevä löytämään jokaiselle sopivat housut. Suosittelen lämpimästi!
t. 17
farkut on sen takia helpot, että niissä on tuumakoot. Saa itse valita, minkä pituiset lahkeet ovat. Eli minulla on kaiken värisiä, vaaleista kahkin värisistä mustiin. Siis farkkuja kaikki.
Minä olen myös löytäny tarpeeksi pitkiä lahkeita Zarasta. Villakangashousuissa siis. Näiden ja farkkujen lisäksi ei minulla muita olekaan.
t. 177 cm
Minä saan aina lyhentää niiden farkkuja,mutta olenkin vain 162 cm eli pätkä.