Minkälaista säännöllistä päivätyötä teette?
Tuossa eskarikeskustelussa joku moneen kertaan jankkaa, että " jos välitätte lapsestanne, muutatte työolojanne lapsen parhaaksi" . Vaikka mua ärsyttää koko tuo keskustelu, haluaisin oikeasti tietää, kuinka helppoa olisi vaihtaa säännölliseen päivätyöhön.
Olen koko ikäni tehnyt vuorotyötä asiakaspalvelutehtävissä. En taida edes tuntea ketään, joka tekee työtä, jossa ei koskaan ole ilta- tai viikonlopputöitä. Kertokaa, minkälaisia työpaikkoja pitäisi alkaa katsella, ja mistä olisi realistisia mahdollisuuksia saada päivätyötä.
Kommentit (7)
en asiakaspalvelutehtävissä vaan pääkonttorissa. Säännöllinen työaika on, ei ilta- eikä viikonlopputöitä.
opettajana. Ja teen vielä osittaista hoitovapaata.
Hoitoalalle minusta ei olisi, myyntityöhön ehkä. Pankkiin, virastoon tai vastaavaan toimistotyöhön en varmasti pääsisi ilman lisäkoulutusta. Minkälaista toimistoalan koulutusta/kurssia suosittelette? Pitkiin opintoihin ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta. Pohjakoulutuksena on hotelli-, ravintola- ja matkailualan AMK.
ap
kun olin iltalukiossa... Pankkiin kun kirjoitin.
8
Aika lailla kaikenlaista työtä löytyy myös päiväversiona, hoitoalaakin ja myyntityötä.