miksi joulu ei ole enää entisensä?
just sanoin miehelleni että miksi olen niin saamaton-ennen kun lapset oli pieniä-olin työssä kuten olen vieläkin. leivoin 2-3 pikkuleivät,kakut,pullat,siivosin ja puunasin. nyt en ole tehnyt mitään joulun eteen. sanoin että miksi leivon-saan ne itse syödä ja lihoa. olen päättänyt että ostan kaupasta sen vähän mitä meillä enää kulutetaan enkä stressaa koko joululla itseäni-----
Kommentit (3)
Tosin mulla syynä on se että olen vkolla 37 raskaana enkä siis viitsi alkaa enää nurkkia puunailemaan tai stressiä repimään leipomuksista/ruoista! Tulee se joulu vähemmälläkinn ja lapset tuskin muistavat vanhempina sitä että tänä jouluna ei siivottu eikä leivottu itse, mutta sen varmaan muistaisivat jos yrittäisin " raivon partaalla" selvitä noista hommista...
Niinpäs menen tänä jouluna siitä mistä aita on matalin ja nautin lasten kanssa vain joululauluista, -tarinoista ja leppoisasta yhdessä olosta:)
ole itsellesi armollinen. Osta kaupasta kotimaista niin työllistät jonkun suomalaisen, ja lepäilet itse ihan rauhassa :)
Ei joka vuosi tartte hössöttää. Minäkään en tiedä jaksanko tänä vuonna edes joulusiivousta tai piparkakkutaloa tehdä...mutta siitä viis! :)