Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkky tarina abortista, päätin nostaa omaksi jutuksi...

Vierailija
14.12.2007 |

Olin 19 v. opiskelija ja olin syönyt jo 2 v. pillereitä säännöllisesti. Poikakaverini lähti inttiin.

Yhtäkkiä menkkoja ei tullutkaan ja yhtäkään pilleriä en ollut jättänyt syömättä.

Silloin mentiin (18 v. sitten) terveyskeskukseen teettämään raskaustesti virtsasta. Tulos oli plus.

Elämäni romahti ja olin valmis kävelemään ratikan alle. Asuin vielä vanhempieni luona ja poikakaveri intissä. Lapset eivät kuuluneet suunnitelmiin, sillä olin vasta aloittanut jatko-opiskelut. Vain hyvä tyttöystäväni pystyi minua auttamaan, estämällä " hullut" teot.

Päätin teettää abortin ja menin saamaan toisen lääkärin lausunnon (joka vaadittiin aborttia varten), jonka jälkeen piti suoraan siirtyä itse toimenpiteeseen. Minua kohdeltiiin kuin halpaa huoraa, vaikka olin kiltti seurusteleva perhetyttö. Vanhempani eivät tienneet asiasta. Poikaystäväni oli intissä ja hän oli ensimmäiseni...

Yht´äkkiä lääkäri alkoi empimään kesken aborttiin johtavan alkututkimuksen. Ilmeni, etten olekaan raskaana tai jotain erityistä on tapahtunut. Asiaa ei minulle mitenkään selitelty, sanottiin vain että et olekaan raskaana.

Mitään vuotoja ei ollut. Lähdin siis kotiin ystäväni saattamana täysin päästäni sekaisin. Sainko labrasta väärän tiedon?

8 vuotta myöhemmin sain ensimmäisen lapseni (nyt 3 lasta) nykyisen mieheni kanssa. Jossain ultrakeskustelussa minulle supistiin siitä " aiemmin tehdystä abortista" . Eli kukaan ei ollut vaivautunut korjaamaan virhettä tietoihini. Hävetti ja itketti, mutta olin topakkana ja asia korjattiin.

Olen siis nyt onnellinen 3 halutun lapsen äiti. Enkä kyllä koskaan tule arvostelemaan kenenkään päätöksiä. Erehdyksiä tapahtuu, jokaisessa päässä. Järkkyä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus " synnytetään"

Vierailija
22/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia pliis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborteissa ei todellakaan synnytetä elävää sikiötä ja sitten odotella että se heittää henkensä.

Täällä on taas mammat katselleet vähän liikaa youtuben prolife videoita...

Vierailija
24/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alat haukkua kun et tiedä ;)

Vierailija
25/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuttava muutamia vuosia sitten " synnytti" vauvansa abortissa. oli ihan viimeisiä viikkoja, kun sai edes tehdä abortin. tuttava oli silloin 13-vuotias.

jos vauva on vielä elossa ulos tullessaan, se jätetään kuolemaan. sen ikäiset kun kuolevat ilman tehohoitoa.

hurjimmat tarinat kertovat, että lääkärit hakkaavat vauvan päätä seinään, että kuolisivat...

Vierailija
26/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niille annetaan kuolettavaa ainetta ennenkuin synnytetään, tämä on totuus!

Vierailija
27/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea pikku-Amerikka tänä Suomenmaa nykyään. Kaikki uskotaan, mikä kaverilta kuullaan tai netistä luetaan.

Vierailija
28/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Venäjällä sikiöitä abortoidaan niin myöhäisessä vaiheessa, että sikiö syntyykin elävänä ja itkien, tarviten vain keskoshoitoa, mutta hänet heitetäänkin roskiin. Järkytyksekseni opettajani totesi, että tätä tapahtuu myös Suomessa, laillisesti. Joskus sikiö abortoidaan aivan viime tipassa (Suomen aborttilain mukaan viikolle 24 saa poikkeustapauksessa abortin tehdä) niin, että tämä syntyy elävänä. Esimerkkinä opettajani kertoi tapauksen, jossa hän oli ollut työvuorossa ja toinen hoitaja oli tullut kysymään, mitä he tekevät, kun abortoitu vauva itkee.

Asiaa oli kysytty lääkäriltä, joka oli sanonut ettei lapselle saa tehdä mitään. Suomen laki nimittäin kieltää abortoidun vauvan hoidon, vaikka tämä syntyisi elossa.

Vierailija
29/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs nainen olisaanut keskosen, paino oli ihan muutama sata grammaa, jäi silti henkiin.. ja jenkeissä sai noilla raskausviikoilla tehdä vielä abortin.. järkyttävää, pieni ihminen tapetaan... antakaa mieluummin adopitioon kun teette abortin, annatte elämän ja suuren lahjan jollekkin joka ei lapsia kykene saamaan.

Vierailija
30/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt kaksi lasta, jotka ovat kulleet kohtuun n. viikolla 15. En todellakaan synnyttänyt verta, vaan ihan oikeat pienet vauvat, kuolleet sellaiset. Jos kyseessä on abortti, niin kyllä lääkkeet tainnuttavat sikiön ennen synnytystä, mutta se on totta, ettei välttämättä tapa. Siellä ne viellä sätkivät kaarimaljassa viimeiset henkäykset ennen roskiin heittoa...

Vierailija
31/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen synnyttänyt kaksi lasta, jotka ovat kulleet kohtuun n. viikolla 15. En todellakaan synnyttänyt verta, vaan ihan oikeat pienet vauvat, kuolleet sellaiset. Jos kyseessä on abortti, niin kyllä lääkkeet tainnuttavat sikiön ennen synnytystä, mutta se on totta, ettei välttämättä tapa. Siellä ne viellä sätkivät kaarimaljassa viimeiset henkäykset ennen roskiin heittoa...

Vierailija
32/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuttaisiko minut tällä palstalla? Tehtiin miten vain, aina se on väärin! Erästä ystävääni jopa haukuttiin kun hän vain haaveili lapsesta.

Vierailija
33/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono omatunto että ylipäänsä jaksan vastata sinulle!

Vierailija
34/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kertoo hyvin miten prolifet puhuvat paskaa abortista.

Luulisi sillä lääkärillä olevan yksinkertaisempiakin keinoja tappaa se sikiö kun hakata sen päätä seinään.

Vierailija
35/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän ne abortoidut sikiöt joskus elävät ja ne jätetään kuolemaan itsekseen.

Vierailija
36/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hakkaa päätä seinään... " Haha

Vierailija
37/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hengittänyt eikä äännellyt!

Vierailija
38/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt yhtäkkiä vereksi muuttuisi. Myöhemmillä viikoilla sikiö synnytetään ja jätetään kuolemaan jos sattuu olemaan elossa.

Vierailija
39/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhVierailija:

Ei hengittänyt eikä äännellyt!

Taidat olla todella nuori. Suosittelen gynegologian kirjallisuutta...

Vierailija
40/59 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee ihan sellaisenaan ulos. Veren mukana kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan