Lue keskustelun säännöt.
Onko tällaisia äitejä olemassa?
01.12.2007 |
Et jaksa puhua kenenkään kanssa hankinnoista: uusista autoista, huonekaluista tai kodinkoneista. Sinulle on ihan sama, minkälaiset verhot tuttavallasi on tai miten hän laittaa puutarhaansa. Sen sijaan ihmisistä, ajankohtaisista ilmiöistä ja matkakohteista keskustelisit vaikka kuinka pitkään.
Kommentit (4)
että en todellakaan jaksa jauhaa ihmisistä tai matkakohteista tai pällistellä maailmantapahtumia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
" naisten" asioista jauhaminen... Eli kuulun sitten varmaan ap:n kuvailemaan ihmistyyppiin.
edustavan pientä vähemmistöä. Onneksi naapurissa on kiva äiti, jolla samanlainen arvomaailma kuin minulla.
Kiinnostaa niin ne hankinnat kuin ne matkakohteet ja ajankohtaiset ilmiöt. Luen lehtiä ja seuraan televisiota, muutakin kuin saippuaoopperaa ja viihdettä. Mutta en jaksa myöskään stressata itseäni niillä ajankohtaisilla ilmiöillä liikoja. Oma elämäni on tärkeämpää lopulta, ja siihen liittyy myös materia olennaisena osana. Mutta yks hailee minulle mitkä ne naapurin verhot sattuivat olemaan, onhan se toki kiva vertailla joskus jotain, jos sattuisi itse löytämään helpommalla vaivalla kun tarve vaatii.