Femar lääke
Kyselen ihan näin julkisesti tälläistä asiaa...Eli minulla vaihdettiin Clomit tähän Femar lääkitykseen. Uskon, että lääkäri kyllä tietää mitä on minulle määrännyt tämän lapsettomuudenhoitoon, mutta ihmetykseni heräsi kun luin pakkausselostetta jossa sanottiin ettei tätä Femar lääkettä saa käyttää jos on vielä omat kuukautiset(siis ei ole vaihdevuosia). Mietin että pitänee varmasti soittaa sinne klinikalle ja kysyä asiasta vielä varmuuden vuoksi(uskon, että asiaan löytyy kyllä kunnon selitys).
Löytyykö täällä muita joilla on sama lääke käytössä?
Terv.Sannamary
Kommentit (2)
Tässä Femarissa tosiaan on vaikuttavana aineena letrozol. Helpotti todella paljon kuulla, että jossain muuallakin käytetään samaa lääkettä. Nyt voi sitten huokaista helpotuksesta ja uskaltautua syömään noita lääkkeitä:) Kiitos!
Terv.Sannamary
Hei onko se vaikuttava aine Letrozol tai jotain sinnepain?
Taalla Yhdysvalloissa kasitaakseni se on varsin yleinen laake ovulaatio-ongelmia hoidettaessa. Itse en ole viela mitaan laakkeita syonyt. Kuitenkin jossain muistan tuon Letrozolin tulleen vastaan, minuakin hirvitti se etta kyseista laaketta kaytetaan rintasyovan hoitoon.
Muistaakseni tuo laake taalla rapakon takana on Femara, googlamaalla saatat loytaa enemman tietoa kyseista laakkeesta ja sen vaikutuksesta.
Toivottavasti siita on apua teille!
Nuutti