mies, mikä loukkaa sua eniten
naisen tavoissa/käytöksessä yms?
esim. Seksistä kieltäytyminen jne...
Kommentit (10)
nalkutus, syyllistäminen, marttyyrin leikkiminen, vertailu entisiin, orgasmin feikkaaminen.
estoisuus, yleinen haluttomuus ja flegmaattisuus, selittely ja asian kääntäminen pois itsestä joka kerta kun ikävästä asiasta pitäisi puhua: "no ethän itsekään, no sinähän itsekin.. jne." tunnekylmyys. Väittää haluavansa hellyyttä ja hyvänä pitämistä mutta on kyvytön ja/tai haluton antamaan sitä itse.
15v yhdessä ja väitän että en tunne koko eukkoa oikeasti ollenkaan enkä varmaan koskaan opikaan tuntemaan. Enää ei edes paljoa kiinnosta.
M42
Pihtaaminen, estoisuus ja nalkuttaminen.
joissa tulee ilmi hänen panohalut poikaystävänsä kanssa jotka on ilmoittanut tekstiviestein ja minä hänen miehenä saatan lähteä työreissuun, ja vaimo ei anna edes seksiä.Minä hölmönä vertaan tätä siihen 10 vuotta sitten tapahtuneseen, mutta kuitenkin....Niin ja olen nähnyt vierestä kun vaimoni menettiu neitsyyden, kun kaverini painautui häneen aina uudestaan,sekin loukkaa mua edelleen, olin kuitenkin häneen jo silloin ihastunut...
Minä muuten muistan 6 olet ennenkin kertonut tuosta vaimon neitsyyden menettämisestä. Oli aika erikoista luettavaa, myönnän että itseänikin voisi tuo vaivata varsinkin kun seurasit toimitusta vierestä.
Toivottavasti pääset tuosta yli jos homma muuten vielä kiinnostaa. Tämä elämähän menee niinkuin sattuu menemään ja jokainen elää nuorena siinä hetkessä. Väittäisin että jos pystyt ajattelemaan tuon asian sillä tavalla että ongelma on pelkästään sinä itse (koska satuit vahingossa sen näkemään) niin silloinhan siinä ei ole mitään niinkuin siinä ei oikeasti olekaan. Jokaisella on joskus se ensimmäinen kerta eikä se ole useinkaan ole edes kummoinen. Se kaveri sai vaan korkata, sinä sait sen naisen kokonaan, muista se.
M
Kiitos, on aina kiva kun joku ottaa tosissaan ja yrittää auttaa.Mulla on hiukan noita "tuskia", mutta yritän parhaani.....
aika korkealle asteikossa. Ei hirveästi tee mieli alkaa lämmittämäänkään, kun ensimmäisesi pitäisi lähestyä jäähakulla.
Ja tähän varmasti saan kommentin , että se on oma vikani... Niinhän se vaimokin varmasti sanoisi, jos sitä tippaakaan kiinnostaisi miltä minusta tuntuu....
Siis vaimo on usein pohtinut sitä mikä meni aikaisemmissa suhteissa pieleen ja sitten halunnut ottaa sitten opiksi noista erehdyksistä. Olen kuitenkin toinen mies kuin exät, joten tuskin hän paljoakaan voi oppia siitä mikä meni toisten miesten kanssa pieleen.
En halua oman suhteeni hahmottuvan jonkun toisen miehen kautta. Vähemmän loukkaisi vaikka vertailu rakastelutaidoista tai kalun koosta.
vertailu exiin tappaa nopeasti suhteen, mua ei ole suuremmin kiinnostanut mikä edellisissä suhteissa meni pieleen, mua kiinnostaa kuinka meneillään oleva suhde voi. Tähän keskusteluun voisi lisätä vielä mustasukkaisuuden.
ja muutenkin liioitteleminen. Tai jos dildotan paksulla jellyllä ja nainen sanoo, että "sä tunnut niin hyvältä". Seksistä kieltäytymistä en ole kohdannut vielä...