Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan kaupan hälyn irti lapsen kinttaista??

Vierailija
02.11.2008 |

Ja siis ne on kyllä maksetut, mutta huomasin että niihin on jäänyt se muovinen hälymötikkä!! Mitenkäs sen irti saa kotikonstein?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mullakin käynyt noin.

Vierailija
2/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihdeillä sen sai pois sitä. Kerran jäi prismassa lapsen toppapukuun se häly. Vein sen seuraavana päivänä kuitin kanssa siihen ihfoon, ottivat sen pois ja antoi kahvi+pulla lipun siihen kahvilaan hyvitykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuo sitten jurrasi sen mötikän sahaamalla poikki, eikä jäänyt mitään jälkiä :)

Vierailija
4/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauppa ei korvaa sitä, kauppa kyllä poistaa hälyn, mutta se tavara pitää viedä sinne kauppaan.

Vierailija
5/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne sen siellä poistaa.

Vierailija
6/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on väripatruuna niin kauppaan..jos itse alat niin voi olla sotkuisaa jälkeä

Vierailija
7/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulle kävi kerran niin, että ostin lasten puseron kyläilyreissulla 150 km päästä kotoa. Sitten kotona huomasin, että hälytin oli jäänyt. Enhän nyt lähde takaisin niin pitkää matkaa ajamaan ja sitä kauppaketjua ei täällä päin ole.

Vierailija
8/8 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

irrottanut muiden liikkeiden hälyjä, mutta kaikki malleja ei saa kaikilla hälyn poistajilla irti. Pihdeillä saa piikit irti, mutta jos siinä on väri panos, älä irroita sitä itse! Se väri ei ihan tarkoituksella lähde irti ihostakaan!!! Olet sitten viikon sininen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan