Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 kk yhdessä, eikä mies ei ole kertaakaan sanonut tykkäävänsä/rakastavansa

Vierailija
24.05.2013 |

Otetaan esimerkki: sanon hänelle "Oot rakas" ja hän ei vastaa mitään tai sanon hänelle "Tykkään susta tosi paljon" ja hän ei vastaa mitään. Hän ei kuulemma ole vielä varma tunteistaan minua kohtaa tai onko niitä ollenkaan, mutta haluaa silti olla vain minun kanssani, koska olen kuulemma muilla tavoin täydellinen kumppani hänelle. Kaikki hänen eleensä ja kosketuksensa viestivät kuitenkin sitä, että hän pitää minusta todella paljon. En siis ymmärrä, miksei sitä voi sanoa ääneen. Vai onko niin, että hän vain esittää? Miten pian muiden miehet ovat sanoneet tykkäävänsä/rakastavansa?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonolta kuulostaa jatkon kannalta, jos alussa puuttuu romanttiset tunteet. Silloin ne yleensä juuri enien leiskuvat.

Eihän tuossa puutu romanttiset tunteet, puuttuu vaan ne romanttiset tunteet sanallisesti ilmaistuna.

Ei kai ongelmana ole se, ettei tunteita ole ilmaistu, vaan se että AP ei tiedä, onko miehellä tunteita, kun ei ole niitä ilmaissut.

Vierailija
82/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti lähetetty 2013, voi juku kuinka tyhmää porukkaa täällä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset eivät vain ole sellaisia, että menevät siihen huumaan mukaan vaan pitävät jalat maassa.

Vaikka olen nainen, niin kuulun itse tähän samaan kastiin. 3kk on niin lyhyt aika, että eihän siinä ole vielä oppinut edes toista tuntemaan ja miten ihmeessä voi rakastaa jotain, jota ei tunne? Voi olla melko varma, että toinen on juuri sellainen kuin sen haluaakin olevan, mutta oikea tunteminen ottaa kuitenkin selkeästi pidemmän ajan.

Mä juoksisin karkuun (ja olen juossutkin), jos mulle sanoo muutaman hassun viikon tai kuukauden jälkeen, että rakastaa. Tuntuu siltä, että toisella on pakkomielle parisuhteeseen ja olisi ihan sama kuka siinä vierellä olisi.

Mä haluan, että mua rakastetaan sellaisena kuin olen, ei sellaisena kuin mun kuvitellaan olevan.

Täällä täysin samat aatteet. Ärsyttää kun aina ollaan sanomassa että mies haluaa vain seksiä, eli toisi

No jos ei vielä tiedä, rakastaako, niin senkin voisi vaikka sanoa suoraan. Ettei osapuolilla olisi täysin eri käsitys siitä onko suhde jo muuttunut vakavaksi vai "katsellaanko" tässä vasta.

Vierailija
84/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kk ja pitäisi rakastaa? Olet teennäinen.

No jos kerran ollaan yhdessä...

3 kk on vasta tutustumista.

AP sanoi, että ovat yhdessä. Se tarkoittaa yleensä sitä, että parisuhde on jo alkanut. Ei sitä, että vasta tutustutaan ja yritetään päättää, alkaako parisuhde vai ei.

Vierailija
85/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kk ja pitäisi rakastaa? Olet teennäinen.

No jos kerran ollaan yhdessä...

3 kk on vasta tutustumista.

Suhde on kestänyt 3 kuukautta. Se ei tarkoita, ettei olisi tunnettu jo pitempään kuin 3 kk.

Vierailija
86/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma Japanissa parisuhde alkaa niin, että tunnustetaan tunteet toista kohtaan. Suomessa ei varmaan olisi yhtään parisuhdetta, jos näin olisi.

No mitä Suomessa sanotaan? "Haluatko seurustella kanssani riippumatta siitä mitä sinua kohtaan tunnen?"

Vierailija
87/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset eivät vain ole sellaisia, että menevät siihen huumaan mukaan vaan pitävät jalat maassa.

Vaikka olen nainen, niin kuulun itse tähän samaan kastiin. 3kk on niin lyhyt aika, että eihän siinä ole vielä oppinut edes toista tuntemaan ja miten ihmeessä voi rakastaa jotain, jota ei tunne? Voi olla melko varma, että toinen on juuri sellainen kuin sen haluaakin olevan, mutta oikea tunteminen ottaa kuitenkin selkeästi pidemmän ajan.

Mä juoksisin karkuun (ja olen juossutkin), jos mulle sanoo muutaman hassun viikon tai kuukauden jälkeen, että rakastaa. Tuntuu siltä, että toisella on pakkomielle parisuhteeseen ja olisi ihan sama kuka siinä vierellä olisi.

Mä haluan, että mua rakastetaan sellaisena kuin olen, ei sellaisena kuin mun kuvitellaan olevan.

Itse rakastuin ensisilmäyksellä mieheeni, jonka kanssa nyt tuli juuri 20 vuotta avioliittoa täyteen. Siis tod

Miksi mies halusi seurustella, jos hänellä ei vielä ollut tunteita? Ja mistä hän tiesi että ne tulevat myöhemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme