Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 kk yhdessä, eikä mies ei ole kertaakaan sanonut tykkäävänsä/rakastavansa

Vierailija
24.05.2013 |

Otetaan esimerkki: sanon hänelle "Oot rakas" ja hän ei vastaa mitään tai sanon hänelle "Tykkään susta tosi paljon" ja hän ei vastaa mitään. Hän ei kuulemma ole vielä varma tunteistaan minua kohtaa tai onko niitä ollenkaan, mutta haluaa silti olla vain minun kanssani, koska olen kuulemma muilla tavoin täydellinen kumppani hänelle. Kaikki hänen eleensä ja kosketuksensa viestivät kuitenkin sitä, että hän pitää minusta todella paljon. En siis ymmärrä, miksei sitä voi sanoa ääneen. Vai onko niin, että hän vain esittää? Miten pian muiden miehet ovat sanoneet tykkäävänsä/rakastavansa?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes tykkää sinusta? Miksi sitten olette yhdessä, säälistäkö?

Vierailija
62/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies arvelee, että koska kerran deittailette, niin siitä voit sitten päätellä, että hän tykkää sinusta. Perinteinen suomalaismies avaa suunsa vasta sitten, jos asia muuksi muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonolta kuulostaa jatkon kannalta, jos alussa puuttuu romanttiset tunteet. Silloin ne yleensä juuri enien leiskuvat.

Vierailija
64/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalaa, itse olen odotellut paljon pidempään. Parisen vuotta. Suhde ja mies kaikinpuolin ihana ja tosi hyvä olla tässä, mies sanonut monesti et hän on onnellinen eikä missään muualla haluaisi olla. Sanoo kyllä kovasti tykkäävänsä (vastauksena kun minä sanon) mutta kun itse sanon rakastavani, hän ei vastaa yhtään mitään. Halaa kyllä tiukasti ja kun tää lähes aina tapahtuu nukkumaan mennessä, ottaa mut tiukasti kainaloon ja puristaa kädestä tms. 

Mietityttää silti et mikä tämä juttu hänelle on, täytyy varmasti kysyä joku päivä. Luonteeltaan on todella vakaa ja rauhallinen, ei innostu tai heittäydy yhtään minkään asian takia. Yritän itselleni selittää että tämä on se syy tässäkin. 

On olemassa ihmisiä, jotka kyllä rakastavat, mutta joille sanan rakkaus käyttäminen on vaikeaa. Se on jonkinlaista estoisuutta.

Voisko itsestään puhua ja kertoa sen verran, että tutustuisitte. Se on sitä.

Vierailija
65/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen ainakaan painosta. Sanoo sitten kun on valmis siihen. Teot puhuu varmasti enemmän kuin sanat!

Oma mieheni sanoi vasta joskus puolen vuoden jälkeen. Oltiin jo ehditty asuakin yhdessä jonkun aikaa. Ja silti yllätyin kun sanoi tämän, vaikka toki sen olin teinnyt koska yhdessä oli hyvä olla.

Olit avoliitossa miehen kanssa, vaikka tämä ei ollut edes sanonut rakastavansa :O ? Kukin tavallaan, itse en lähtis tuollaiseen.

Vierailija
66/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta vanha ketju, eiköhän tuo tunne liene jo selvinnyt :)

Vierailija
67/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonolta kuulostaa jatkon kannalta, jos alussa puuttuu romanttiset tunteet. Silloin ne yleensä juuri enien leiskuvat.

Eihän tuossa puutu romanttiset tunteet, puuttuu vaan ne romanttiset tunteet sanallisesti ilmaistuna.

Vierailija
68/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ole sanonut kenellekään rakastavani, en miesystäville, kavereille enkä edes vanhemmilleni. En vaan saa niitä sanoja suustani. Näytän tunteeni teoillani.

Vierailija
69/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
70/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuhlasin tuollaiseen mieheen pari vuotta elämästäni. Ei koskaan puhunut tunteistaan eikä vastannut mun tunteisiin.

Kun erottiin, oli kuin taakka olisi pudonnut harteiltani. Eipä tarvinnut enää miettiä olinko toiselle tärkeä.

Hassua oli se, vaikka hän oli tunteeton minua kohtaan, niin ei millään suostunut hakemaan tavaroitaan luotani. Siihen meni varmaan puoli vuotta. 

Vierailija
71/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kuusi vuotta

Vierailija
72/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset eivät vain ole sellaisia, että menevät siihen huumaan mukaan vaan pitävät jalat maassa.

Vaikka olen nainen, niin kuulun itse tähän samaan kastiin. 3kk on niin lyhyt aika, että eihän siinä ole vielä oppinut edes toista tuntemaan ja miten ihmeessä voi rakastaa jotain, jota ei tunne? Voi olla melko varma, että toinen on juuri sellainen kuin sen haluaakin olevan, mutta oikea tunteminen ottaa kuitenkin selkeästi pidemmän ajan.

Mä juoksisin karkuun (ja olen juossutkin), jos mulle sanoo muutaman hassun viikon tai kuukauden jälkeen, että rakastaa. Tuntuu siltä, että toisella on pakkomielle parisuhteeseen ja olisi ihan sama kuka siinä vierellä olisi.

Mä haluan, että mua rakastetaan sellaisena kuin olen, ei sellaisena kuin mun kuvitellaan olevan.

Sama!

👍👍että tietää ja tuntee ja sitä rakastaa, ei mielikuvaa.

Vierailija
73/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 vuotta vanha ketju, eiköhän tuo tunne liene jo selvinnyt :)

😵💫

Vierailija
74/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydy ilman painostusta puheisiin 

Kun hauskaa ja toisen seurassa kuin kotonaan voi jossain sopivana aikana tulla spontaanisti sanoen tai muuna kuten sydän-emojein

Vierailija
75/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset eivät vain ole sellaisia, että menevät siihen huumaan mukaan vaan pitävät jalat maassa.

Vaikka olen nainen, niin kuulun itse tähän samaan kastiin. 3kk on niin lyhyt aika, että eihän siinä ole vielä oppinut edes toista tuntemaan ja miten ihmeessä voi rakastaa jotain, jota ei tunne? Voi olla melko varma, että toinen on juuri sellainen kuin sen haluaakin olevan, mutta oikea tunteminen ottaa kuitenkin selkeästi pidemmän ajan.

Mä juoksisin karkuun (ja olen juossutkin), jos mulle sanoo muutaman hassun viikon tai kuukauden jälkeen, että rakastaa. Tuntuu siltä, että toisella on pakkomielle parisuhteeseen ja olisi ihan sama kuka siinä vierellä olisi.

Mä haluan, että mua rakastetaan sellaisena kuin olen, ei sellaisena kuin mun kuvitellaan olevan.

Täällä täysin samat aatteet. Ärsyttää kun aina ollaan sanomassa että mies haluaa vain seksiä, eli toisinsanoen miehen tulisi valehdella ja sanoa nopeasti että rakastaa, ettei luulla että ollaan vaan seksin perässä. 3kk on lyhyt aika. 

Vierailija
76/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuhlasin tuollaiseen mieheen pari vuotta elämästäni. Ei koskaan puhunut tunteistaan eikä vastannut mun tunteisiin.

Kun erottiin, oli kuin taakka olisi pudonnut harteiltani. Eipä tarvinnut enää miettiä olinko toiselle tärkeä.

Hassua oli se, vaikka hän oli tunteeton minua kohtaan, niin ei millään suostunut hakemaan tavaroitaan luotani. Siihen meni varmaan puoli vuotta. 

Siis millaiseen? Rakastaminen on valinta, ei tunne. Rakastumisen tunteen voit kokea, mutta se sekoittaa aivokemiaa niin pahasti, että se on usein huijausta. T: kokemusasijantuntija

Vierailija
77/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kolmessa kuukudessa ole kokenut rakastavani ketään. Melkein vuosi meni, ennen kuin nykyisessä suhteessa koin niin tuntevani ja sen myös sanoin.

Sitten etenikin rytinällä, vuosi tuosta naimisiin, nyt jo yli vuosikymmen onnellista yhteistä taivalta takana. 

Vierailija
78/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän erilainen tilanne. Miehellä tuntui aluksi olevan kiire sitoutua ja puhui hyvin aikaisessa vaiheessa jo tulevaisuudesta ja yhteen muuttamisesta. Pyysikin muuttamaan luokseen ja sovittiin että kokeillaan parin viikon pätkä niin että vietän aikaa hänen luonaan ja "leikitään kotia", nähdäänpä sitten natsaako meillä hyvin yhteen. Kun aikaa vähän kului ja olemme viettäneet enemmän aikaa yhdessä, mies on alkanut puhua yhä enemmän miten hyvältä tämä tuntuu. Ja toisaalta taas ei enää kuitenkaan sano tykkäävänsä. Aluksi lähetti viestinkin jossa sanoi olevansa rakastunut, nyt kun sanoin viimein että olen rakastunut häneen, ainoa vastaus oli "Katsotaan kestääkö se". Ei edes mainintaa siitä että tykkäisi, tissejä kehaisi hyviksi ja sekin eri tilanteessa. On jotenkin kamalaa kun toisaalta mies kertoo että on hyvä olla ja toisaalta kun sanon hänelle jotain hellää, saan vastaukseksi hiljaisuutta. En vaadi että tunnistaisi rakkautta vaa

Oot mennyt vanhanaikaiseen. Miehellä on hyvä olla, koska hänellä on saman katon alla kotitöiden ja ruoan tekijä, seka rakastajatar. Ei mies tarvitse mitään rakkauden tunteita ollakseen tyytyväinen. Riittää, kun joku tekee ruokaa, kotitöitä ja lämmittää silloin tällöin lakanoissa. Onhan siitä tutkimuksiakin, että mies on tyytyväisimmillään avo- tai avioliitossa. Yllätys.

Ja täällä jotkut naiset kehuu kuinka oma mies ei ole kymmeneen vuoteen sanonut rakastavansa..

Vierailija
79/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän erilainen tilanne. Miehellä tuntui aluksi olevan kiire sitoutua ja puhui hyvin aikaisessa vaiheessa jo tulevaisuudesta ja yhteen muuttamisesta. Pyysikin muuttamaan luokseen ja sovittiin että kokeillaan parin viikon pätkä niin että vietän aikaa hänen luonaan ja "leikitään kotia", nähdäänpä sitten natsaako meillä hyvin yhteen. Kun aikaa vähän kului ja olemme viettäneet enemmän aikaa yhdessä, mies on alkanut puhua yhä enemmän miten hyvältä tämä tuntuu. Ja toisaalta taas ei enää kuitenkaan sano tykkäävänsä. Aluksi lähetti viestinkin jossa sanoi olevansa rakastunut, nyt kun sanoin viimein että olen rakastunut häneen, ainoa vastaus oli "Katsotaan kestääkö se". Ei edes mainintaa siitä että tykkäisi, tissejä kehaisi hyviksi ja sekin eri tilanteessa. On jotenkin kamalaa kun toisaalta mies kertoo että on hyvä olla ja toisaalta kun sanon hänelle jotain hellää, saan vastaukseksi hi

Aina tätä tunkkaista paskaa. Se miehen tyytyväisyys riippuu siitä parisuhteesta ja toisesta ihmisestä. Tiesitkö että naisissa on suuriakin eroja? Naiset ovat ihan oikeita yksilöitä, siellä on yksinkertaisia, kateita, mukavia ja rakastavia. 

Sitäkin on muuten tutkittu, että nalkutus mitä monet naiset harjoittaa, se lyhentää miehen elämää saman verran kuin tupakointi. Se siitä onnellisuudesta.

Vierailija
80/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkaan m & m suhteissa olevat miehet eivät käyttäydy kovinkaan sentimentaalisesti vahvoissa ja pitkäaikaisissakaan suhteissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä