Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 kk yhdessä, eikä mies ei ole kertaakaan sanonut tykkäävänsä/rakastavansa

Vierailija
24.05.2013 |

Otetaan esimerkki: sanon hänelle "Oot rakas" ja hän ei vastaa mitään tai sanon hänelle "Tykkään susta tosi paljon" ja hän ei vastaa mitään. Hän ei kuulemma ole vielä varma tunteistaan minua kohtaa tai onko niitä ollenkaan, mutta haluaa silti olla vain minun kanssani, koska olen kuulemma muilla tavoin täydellinen kumppani hänelle. Kaikki hänen eleensä ja kosketuksensa viestivät kuitenkin sitä, että hän pitää minusta todella paljon. En siis ymmärrä, miksei sitä voi sanoa ääneen. Vai onko niin, että hän vain esittää? Miten pian muiden miehet ovat sanoneet tykkäävänsä/rakastavansa?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole sanonut mitään sellaista, niin mistä silloin voi tietää että suhde on edes alkanut?

Vierailija
22/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kumpikaan sanottu kymmeniin vuosiin. Hyvin menee silti. Ei lässytellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo mies on päätynyt "sinun mieheksi" ILMAN tuon sanomista!?

Vierailija
24/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs riittää kun kerran sanoo. Jos tilanne muuttuu niin sitten tiedotetetaan toki asia. 

Vierailija
25/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku oikeesti 3 kk:ssa rakastua ihmiseen? Siis niinkun, oikeaa rakkautta-rakastua? Eikö se ole pelkkää ihastusta tyyliin eka vuosi.

Kyllä voi lyhyemmässäkin ajassa.

Ja oman kokemukseni mukaan ihastus harvoin muuttuu rakastumiseksi. Ainakin omalla kohdalla kaikki ihastukset ovat joko pysyneet ihastuksina tai loppuneet jossain kohtaa, kun taas rakastumiset ovat olleet rakastumista heti alusta alkaen, eikä niitä ole edeltänyt sellainen vaihe, että olisin ollut vain ihastunut.

Vierailija
26/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin seurustella lauantaina. Maanantaina mies sanoi että hän ei sitten pysty sanomaan rakkaudesta mitään pitkään aikaan. Ja torstaina sanoi että rakastaa mua 😄 käytännössä asui jo kanssani, virallinen yhteinen koti saatiin alle 2 kk kuluttua kun oltiin jo kihloissakin.

Vierailija
27/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi aikoinaan parin kk tuntemisen jälkeen että rakastaa. Ajattelin silloin että onpa söpöä, että todennäköisesti oli vain silmittömän ihastunut. Kyllä hän ymmärsi ja jaksoi odottaa omaa rakkauden tunnustustani häntä kohtaa , joka tuli sitten noin puolen vuoden tuntemisen jälkeen. Ei siis kannata painostaa, etenkin kun suhde on tuore! 

Vierailija
28/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ole sen arvoinen

Vierailija
29/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi; ei tunnetasolla ole juurikaan vaikuttunut eikä hullaantunut, mutta tykkää maata kanssasi.

Helppo pillu.

Nainen pitää, tykkää, rakastaa aidosti.

Siinä on valokeilassa kiva paistatella.

Poikahan tuommoinen on eikä mies.

Vierailija
30/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku oikeesti 3 kk:ssa rakastua ihmiseen? Siis niinkun, oikeaa rakkautta-rakastua? Eikö se ole pelkkää ihastusta tyyliin eka vuosi.

Riippuu mm. siitä paljonko vietetään yhdessä aikaa. Onhan se eri asia sellaisilla jotka on yhdessä koko ajan, vs sellaiset jotka tapaa kerran viikossa.

Vierailija
31/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa, itse olen odotellut paljon pidempään. Parisen vuotta. Suhde ja mies kaikinpuolin ihana ja tosi hyvä olla tässä, mies sanonut monesti et hän on onnellinen eikä missään muualla haluaisi olla. Sanoo kyllä kovasti tykkäävänsä (vastauksena kun minä sanon) mutta kun itse sanon rakastavani, hän ei vastaa yhtään mitään. Halaa kyllä tiukasti ja kun tää lähes aina tapahtuu nukkumaan mennessä, ottaa mut tiukasti kainaloon ja puristaa kädestä tms. 

Mietityttää silti et mikä tämä juttu hänelle on, täytyy varmasti kysyä joku päivä. Luonteeltaan on todella vakaa ja rauhallinen, ei innostu tai heittäydy yhtään minkään asian takia. Yritän itselleni selittää että tämä on se syy tässäkin. 

Vierailija
32/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Onko seurustelun tarkoitus vain joku egon pönkittäminen?

Vierailija
33/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin, sukupuolesta riippumatta, voi olla vaikea sanoa juuri tuota "rakastan sua". Minulla on traumataustaa lapsuudesta, ja olen jotenkin epävarma, enkä tiedä milloin voisin sanoa noin... Se jää vaan kurkkuun ja tuntuisi epäaidolta. Mutta kyllä voin sanoa muuta. Olet mulle tosi tärkeä, tykkään susta valtavasti, on ihana olla sun kanssa tms. Onhan se tosi tärkeää kuulla, vaikka teotkin puhuisivat puolestaan.

Jos ap:n mies sanoo ettei tiedä onko tunteita ollenkaan... Niin, mitä se tarkottaa? Haluaa jotain hyötyä vaan? Vai että on jotenkin "estynyt" tai umpisolmussa ja odottaa/toivoo tunteiden heräävän? Keskustelun paikka, ettet ap saisi siipeesi, jos sinulla on tunteet pelissä.

Vierailija
34/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäs riittää kun kerran sanoo. Jos tilanne muuttuu niin sitten tiedotetetaan toki asia. 

Ymmärrän tuon. Mutta millä perusteella seurustelusuhteen katsotaan alkaneen, jos ei ole ollut mitään puhetta tunteista? Toki tunteita voi ilmaista vaikka hellillä katseilla ja monella muulla tavalla, mutta eikö silloin ole väärinkäsityksen riski olemassa?

Vierailija
35/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteista puhuminen ei aina takaa mitään. Tapailemani nainen sanoi rakastavansa minua, mutta myöhemmin selvisi, että hän ei tarkoittanut olevansa rakastunut, vaan sitä että hän rakastaa minua ystävänä.

Vierailija
36/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 02:14"]

Otetaan esimerkki: sanon hänelle "Oot rakas" ja hän ei vastaa mitään tai sanon hänelle "Tykkään susta tosi paljon" ja hän ei vastaa mitään. Hän ei kuulemma ole vielä varma tunteistaan minua kohtaa tai onko niitä ollenkaan, mutta haluaa silti olla vain minun kanssani, koska olen kuulemma muilla tavoin täydellinen kumppani hänelle. Kaikki hänen eleensä ja kosketuksensa viestivät kuitenkin sitä, että hän pitää minusta todella paljon. En siis ymmärrä, miksei sitä voi sanoa ääneen. Vai onko niin, että hän vain esittää? Miten pian muiden miehet ovat sanoneet tykkäävänsä/rakastavansa?

[/quote]Minä voisin sanoa jo nimen kertomisen jälkeen jos tämä yksinäisyys sillä loppuisi.

-Mies 29v-

Toivon, että yksinäisyytesi päättyy pian kun löydät naisen, joka välittää sinusta oikeasti! <3 <3 <3

Vierailija
37/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalaa, itse olen odotellut paljon pidempään. Parisen vuotta. Suhde ja mies kaikinpuolin ihana ja tosi hyvä olla tässä, mies sanonut monesti et hän on onnellinen eikä missään muualla haluaisi olla. Sanoo kyllä kovasti tykkäävänsä (vastauksena kun minä sanon) mutta kun itse sanon rakastavani, hän ei vastaa yhtään mitään. Halaa kyllä tiukasti ja kun tää lähes aina tapahtuu nukkumaan mennessä, ottaa mut tiukasti kainaloon ja puristaa kädestä tms. 

Mietityttää silti et mikä tämä juttu hänelle on, täytyy varmasti kysyä joku päivä. Luonteeltaan on todella vakaa ja rauhallinen, ei innostu tai heittäydy yhtään minkään asian takia. Yritän itselleni selittää että tämä on se syy tässäkin. 

On olemassa ihmisiä, jotka kyllä rakastavat, mutta joille sanan rakkaus käyttäminen on vaikeaa. Se on jonkinlaista estoisuutta.

Vierailija
38/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon. Mutta millä perusteella seurustelusuhteen katsotaan alkaneen, jos ei ole ollut mitään puhetta tunteista? Toki tunteita voi ilmaista vaikka hellillä katseilla ja monella muulla tavalla, mutta eikö silloin ole väärinkäsityksen riski olemassa?

Itse sanoin seurustelukumppanille tykkääväni ja olevani ihastunut. Rakastaminen on niin isoa asua, etten itse ainakaan voi sitä sanoa 2 kuukauden tuntemisen perusteella. Ja se että on rakastunut ei vielä tarkoita että rakastaa.

Vierailija
39/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoin seurustelukumppanille tykkääväni ja olevani ihastunut. Rakastaminen on niin isoa asua, etten itse ainakaan voi sitä sanoa 2 kuukauden tuntemisen perusteella. Ja se että on rakastunut ei vielä tarkoita että rakastaa.

Minä en voisi seurustella, jos en olisi rakastunut. Jos olisin vain ihastunut, niin sanoisin että katsotaan mitä tästä tulee, en ole vielä varma tunteistani. Ja jos rakastaisin mutta en olisi rakastunut, sanoisin että haluan olla vain hyvä ystävä, mutta tuskin tästä tulee sen enempää.

Vierailija
40/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit kuitenkin seurustella 2 kk tuntemisen perusteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän