Huomenta mammat, kun te heräilette, olen minä todennäköisesti ollut miltei pari tuntia jo duunissa.
Nyt minä lähden syöttämään, pesemään, vääntämään ja kääntämään, lääkitsemään, informoimaan omaisia.... hyvää lauantaita kaikille.
Kommentit (4)
olen aina ollut aamuvirkku. Tänäänkin nukkumalla nukuin 7 asti. Ennen lasta heräsin viideltä ja kävin ennen töitä uimassa....mutta siis sinuun. Kiva, että hoidat ihmisiä. Toivottavasti asenteesi on positiivisempi työpaikalla kuin mitä viestisi välitti. Vähän katkeralta vaikutat. Ttoivottavasti hoidat potilaat kuitenkin iloisella mielellä.
Takana täysmittainen työviikko ja heräämiset arkisinkin ennen klo 6. Eli heräilee tässä maassa muutkin kuin hoitsut prkl.
herätyskello soinut 4.30 ja isännän kans on kello 8.00 mennessä lypsetty 40 lehmää, juotettu vastasyntyneet vasikat, jaettu rehut ym. että kyllä täällä muutkin herää aikaisin eikä ainoastaan hoitsut.
Toivottavasti olet ammattisi osaava ja siitä ylpeä työntekijä. Täällä on kuulunut aikalailla monenlaista asennetta.