Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu vai raskaana...

Vierailija
27.10.2007 |

No niin, kirjoittelin täällä jo aiemmin, silloin vielä puoli leikillään oireineni että tuleeko minusta yksi niistä todellisista yllätyssynnyttäjistä... mutta nyt alan olla todella paniikissa! Tiedän että kuulostaa umpihullulta ja siksi en kehtaa oikein lääkäriinkään mennä, mutta, testi on edelleen negatiivinen mutta koko ajan enemmän tuntuu että olen raskaana ja se on sitten pitkällä jos näin on. Ei ole tullut mieleenkään että olisin... maha kasvaa ja potkuja (?) tuntuu... tuntuu kun sekoaisin, onhan mulla kaksi lasta ja tiedän miltä se tuntuu. Mutta kun pitäisi olla mahdotonta...ahdistaa....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, viime talvena luulin itsekin olevani raskaana, oli kaikki klassiset oireet, testikin näytti himmeää plussaa. Itse epäröin, mutta vatsa kasvoi, ja tunsin vatsassani " plumpsahteluja" , samoin rinnat paisuivat ja niistä alkoi tulla maitoa. Löydös oli 15cm läpimittainen munasarjakysta, ns. hemorraginen eli siinä oli verta, joka onneksi häipyi kuin ihmeen kaupalla!! Kuukausi oli vaivoja. Mene ihmeessä lääkäriin, gynekologille, joka voi tehdä sinulle uä-tutkimuksen!

Vierailija
2/8 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä on joten vatsaa on vaikea seurata mutta se on todella pallomainen, eikä tämmöisiä ilmavaivoja ole ennen kyllä ollut. Mulla on ollut kaikki raskausoireet mutta olen laittanut ne milloin minkäkin piikkiin. Mutta nyt maha tosiaan KASVAA ja joka ilta tuntuu liikkeitä. Joskus kesän alkupuolella turvauduin jälkiehkäisyyn, jos olisin raskaana se olisi varmaan sieltä peräisin. Järki sanoo vahvasti etten voi olla, mutta selvästi näyttää ja tuntuu että olen. Olen ihan pihalla... ennen en ole voinut käsittää miten joku ei huomaa olevansa raskaana mutta nyt pelkään että jos en mene lääkäriin niin joku päivä synnytän itse, yllätys, yllätys vaan :P

Tai sitten mulla on joku kasvain tai muu vika (sekään tuskin kyllä potkisi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin koirat. toivot salaa lasta niin kuvittelet kaikki oireet...

Vierailija
4/8 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nyt tässä vaiheessa toivo lasta pikemminkin olen yrittänyt pitää pään kylmänä enkä ole kuvitellu mitään. Mutta kun mun mahassa liikkuu joku! Ja psykoottinenkaan en tietääkseni ole...voi apua, arvasin et hulluna varmaan pidetään. Minä tunnen kaksi ihmistä jolla ei ole raskaustesti tullut positiiviseksi koko odotusaikana, jos luottaisin testiin 100% en varmaan edes miettisi mutta... äh. Niin vaan on olo ja maha kuin kahta lastani odottaessa jollain neljännellä, viidennellä kuulla.

Vierailija
5/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on jo noin 18-20 viikolla niin pitäisikö näkyä edelleen testissä vai erittyykö sitä hormonia vain alkuraskaudessa?

Vierailija
6/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat siellä ainakin kuunnella, kuuluuko sydänääniä??

Vierailija
7/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin sulle jo silloin et kyllä kuulostaa epätodennäköiseltä tuo raskaus. Siis mikäli nyt olet tehnyt testin oikein ja luultavimminkin olet.

Lähentelee psykoottista ajatusmaailmaa tuollainen... Mene ihmeessä käymään terveysasemalla tekemässä raskaustesti. Sanot että menkat on myöhässä ja haluat varmistaa tilanteen. Jos sit testi on negatiivinen mut edelleen tuntuu samat tuntemukset niin pyydä työpaikkalekurilta lähete psyk. polille.

Älä ole yksin ajatustesi ja huoltesi kanssa!!!

Täytyypä nyt vielä kuitenkin mainita että luin hiljattain vanhaa vauvalehteä, jossa oli juttu nuoresta naisesta jonka raskaus huomattiin vasta synnytyksen käynnistyttyä. Tyttö oli kyllä lihonut mutta kun menkat tulivat normaalisti niin ei raskautta epäilty. Ja e- pillereitä söi koko ajan.

Vierailija
8/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis jos on jo noin 18-20 viikolla niin pitäisikö näkyä edelleen testissä vai erittyykö sitä hormonia vain alkuraskaudessa?

Ja ap:lle

Mene ihmeessä gynikselle, jos ei muuten niin mene valittaa vaikka " alavatsakipuja" . tai kipua munasarjoissa.. silloin ultraavat joka tapauksessa ja siellähän se selviää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi