Millaiset on kauniit silmät?
Kommentit (18)
Joillakin elämänmyönteisillä vanhuksilla on ihana viisas ja huumorintajuinen pilke silmäkulmassa. Sellaisen ihmisen silmät ovat ihan jeesustelematta kauniimmat kuin jollain Penelope Cruzilla.
on tyhjät, kylmät ja jotenkin ilmeettömät silmät minun mielestä, vaikka kliinisesti ottaen onkin kaunis.
Kauniissa silmissä on kaunis katse, ts. lämpöä ja läsnäoloa, huumoriakin.
Mies (sinisilmäinen) kutsuu meitä nappisilmätiimiksi, ja ainakin hänen mielestään meillä on kauniit silmät.
Suomessa ruskeat silmat on eksoottiset, monessa maassa taas siniset
Vierailija:
Mies (sinisilmäinen) kutsuu meitä nappisilmätiimiksi, ja ainakin hänen mielestään meillä on kauniit silmät.
yleisesti ottaen pienet silmät ei ole kauniit
esim. tumman ruskea eikä hailakka vaaleanruskea kuten Suomessa yleensä ruskeasilmäisillä on. Samoin sinisissä silmissä sellainen tummansininen väri eikä hailakka vaaleansininen.
Pitkät ja tuuheat ripset toki ylipäänsä kauniit.
kyllä oon monta kertaa saanu kehuja niistä.
siis kauniisiin silmiin kuuluu kauniit kulmat ja ripset tietty, värillä ei väliä. Myös silmien muoto tärkeä.
Usein saan kehuja silmistäni. Ovatkin varmaan ainoa kohta johon olen aina ollut tyytyväinen itsessäni.
ihastelen kun näen todella kauniita sinisiä tai vihreitä silmiä.. ruskeita silmiä en osaa taas katsoa mitenkään erityisen kauniina..
Mulla on ihan keskikokoiset, hiukan surumieliset silmät, joissa lähes kaikkea mahdollista väriä, yleisväri ennemminkin tumma kuin vaalea, raskaahkot luomet.
kauniiksi; ovat mantelinmutoiset ja melko tummanruskeat. Omasta mielestäni kauniit silmät ovat sielukkaat, niissä on syvyyttä, jota on vaikea kuvailla. Ei liity silmien väriin eikä kokoon se.
Ja poika siinä vieressä on perinyt äitinsä pilkkeen :)
Silmän valkuaiset ovat jollain tapaa " tavallista valkoisemmat" .
Monesti on kehuttu ja huomaan kuinka ihmiset tuijottavat silmiäni ;o)