Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko minä laittaa mielestänne isommat hoitoon?

Vierailija
20.10.2007 |

Minulla on nyt 2v7kk vanha tyttö ja 4v2kk vanha poika. Maaliskuussa perheeseemme syntyy kaksoset. Olenko yhtään oikeutettu laittamaan lapsia puolipäivä hoitoon mielestänne?

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, itse kun olen lapsille paikkaa jo hakenut:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat kyllä katua sitä, lapset tuovat kaikki pöpöt tarhasta ja sitten on neljä lasta kipeänä. Pahimmassa tapauksessa joutuvat tarhassa eri ryhmiin. Kiva sitten aivan yksin ja hylättynä.

Vierailija
2/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin sinulta tuskin paljon huomiota valitettavasti heille liikenee ennen miehen kotiinpaluuta. Kaksoset vievät ihan kaiken ajan. Tsemppiä, hyvä ratkaisu, minäkin olisin tehnyt samoin, vaikka yleisesti en hyväksy vanhempien lapsien virikehoitoa. Sinun tilanteesi on ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
4/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä on turha kysellä.

Vierailija
5/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan vain huvikseni ja ajankulukseni kyselen mielipiteitä kun täällä niin voimakkaasti yleensä kaikkea ollaan heti tuomitsemassa.

Vierailija
6/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä laittaisin ainakin yli 4-vuotiaan osapäiväiseen (esim. 4-5h) kahdesti, kolmesti viikossa. 2v7kk ikäisen kohdalla lapsen persoona ja kypsys hoitoon ratkaisisi eniten. Luultavasti hänkin menisi.

Täälläpäin (pk-seutua) ei ole kerhoja tai muita vaihtoehtoja lähellä, joten päivähoito olisi ainoa vaihtoehto.

Ap:n tilanne on hyvä esimerkki tilanteesta, jolloin hoidon tarve saattaa tulla itsestä riippumattomista syistä. Kaksosten tuloa kun on useimmiten paha ennustaa eikä silloin voi hyvällä tahdollakaan sanoa, että mitäs teit jos et jaksa hoitaa.

En usko, että olet yhtään sen parempi äiti lapsillesi pitämällä heidät kotona koko ajan. Totuus on kuitenkin, se, että kaksoset tulevat viemään kätesi ja aikasi täysin. Riippuen asuinpaikastasi ulkoilutkin voivat olla aika työläitä;)

Vierailija
7/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset eivät ole sama asia kuin yksi vauva.

Vierailija
8/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet varmasti oikean ratkaisun.

Vierailija
9/9 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä pääse enää leikkimään rakkaiden kavereittesi kanssa. Onko tosiaan liian vaikea käsittää että useat yli 4-vuotiaat kyllästyvät kotona pikkuvauvojen kanssa ja kaipaavat lapsiryhmää ja tekemistä?

Vierailija:

Ei minusta noin pienet vielä päivähoitoa tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan