Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on joku Canal-paketti!

Vierailija
20.10.2007 |

Olenko ainoa jonka mielestä siellä tosiaankin pyörii aina samat elokuvat? Meillä se on ollut nyt elokuusta lähtien ja vieläkin tulee samat elokuvat, uusia ei oikeastaan tule ollenkaan. Lisävatutusta aiheuttavat ne ikivanhat 70 luvun elarit, joita ei erkkikään jaksa. Ei saa rahalle vastinetta, tosin mies halusikin sen vaan jalkapallon takia, mutta ei siitä muille perhessä ole iloa. Meillä näkyy siis film1 ja 2, kaksi urheilukanavaa ja Disney Chanel, jonka lähetys jostain syytä katkeaa joka päivä tasan 18.00.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies seuraa NHL:llää ja futista ja suomen lätkää... tuleehan sieltä samoja leffoja mutta joka kuukausi tulee myös ensi-iltaan uusia leffoja. Mä olen tykännyt siinä mielessä että öisin joskus kun valvon niin saattaa tulla mukaviakin leffoja... vähän se menee siihen että kattoo joskus jonkun leffan lopun ja toisella kertaa alun, mutta ton urheilun takia se meillä on! ja tuleehan sieltä sarjoja...

Vierailija
2/4 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi canal, niin syy on futis ja jääkiekko. mä en katso kumpaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä hirveästi uusia leffoja ole, tosi pitkään pyörii ne samat elokuvat. Ja minulla ihan sama juttu, että joskus katson ensin leffan lopun ja toisena päivänä sen alun :)

Ja Disney-paketti ei kuulu ainakaan kaapeli puolella siihen pakettiin. Onkohan ap:lla tilattuna se erikseen?

Vierailija
4/4 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Disney Channel loppuu joka päivä klo 21