Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita biletys ei ole koskaan kiinnostanut?

Vierailija
20.10.2007 |

En ole pidättäytynyt bilettämisestä uskonnollisen syyn takia, olen ateisti. Nuorena oli rahaakin, jos olisi moinen kiinnostanut. Mutta kun ei. En ole koskaan tuntenut olevani samalla tasolla henkisesti kuin ikätoverini.

Kännissä ihmiset vaikuttavat todella typeriltä ja haisevat pahalta. Aamulla on paha olo. Pidän ystävien seurasta ja hauskanpidosta, mutta minusta ryyppäys yökerhossa, jossa ei kuule edes omia ajatuksiaan ei ole hauskaa. Kutsun mieluummin tuttavia meille, leivon jotakin ja saatamme yhdet lasilliset ottaa, mutta sitäkään ei tarvita viihtymiseen.

En ole kotihiiri, enkä ujo ihminen. En vain saa mitään irti bailaamisesta. Jos haluan tanssia, voin mennä oikeaan tanssipaikkaan, ei siihen tarvita jumputusmusiikkia eikä viinaa.

Ikää on alle 30 vuotta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana yritin sopeutua baareihin massan mukana, mutta en kamalan kauan jaksanut yrittää, kun en nähnyt siinä mitään mieltä. Minäkin kävin mieluummin tansseissa. Ja opiskelujen jälkeen harrastin tanssia sitten enemmänkin kursseilla ja kierrellen Suomen lavoja kauempanakin. Mua miellyttää enemmän suht. selvät ihmiset ja hiljaisempi musiikki, jonka lomassa voi jutustella tanssipartnerin kanssa. Ja sitten se itse tanssikin on vielä mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla