Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitukset sain- kerrostalossa

Vierailija
19.10.2007 |

Ensin naapurin Rouva valitti kun tupakoin parvekkeella ja savu siirtyi heidän parvekkeelleen jossa vauva nukkui vaunuissa ja oli pyykkiä kuivumassa. Kuulemma kaikki vaatteet haisivat tupakalta. Ok, ymmärsin pointin ja lopetin tupakoinnin parvekkeella. No nyt se valitti et tupakka haisee heillä sisällä, koska poltan kotonani liesituulettimen alla. Poltan ehkä noin 5-6 tupakkaa illalla ja yhden aamulla. Kiva, pitäisikö minun mennä aina ihan ulos asti tupakalle? Valitti myös siitä kuin tulen myöhään barista ja minulla on seuraa (mies seuraa) Olen siis sinkku. Käyn esim yöllä suihkussa niin siitä tulee liikaa ääntä ja hän ei saa nukuttua. Imettää vauvaa ja on siksi yöaikaan hereillä ja ei saa kuulemma enää unta jos kuulee suihkun tai rakastelun ääniä! Mitäs mun kannattaisi tehdä? Siirryin jo parvekkeeltä sisälle tupakoimaan, pitäisikö nyt siirtyä ulos asti? Voi V, tätä kerrostalo elämää

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida mennä taloyhtiössä tuommoiset valitukset läpi jos nyt edes kehtaa mennä valittamaan. en jotenkin osannut sanoa mitään, olin niin hölmitynyt. ap

Vierailija
2/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naapuri sitten kostaa sen vauvansa kanssa, huudattaa sitä ja soittaa titinallea sadannen kerran peräkkäin seinäs takana, kun makaat krapuloissas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on seinät ihan paperia ja esim suihkussa käynti yöllä aiheuttaa melkoisen metelin,mua se ei haittaa mutta herään siihen kyllä jos joku käy,periaatteessa kait 22 jälkeen ei enään saisi käydä suihkussa--lukee musta säännöissä.

Ja toi tupakka,kait se on vaikea kerrostalosta vaikea rampata ulkona,mutta kyllä se tupakan savu on aika kauheaa ja varsinkin jos on pieni lapsi niin ymäärään haitan--edellisessä asunnossa meillä meni seinät keltaiseksi naapurin tupakoinnin takia! että voi miettiä

Vierailija
4/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,jos et halua elämäntavoillasi häiritä naapuria, niin lopetat tupakoinnin ja suihkussa käynnin yöllä.

Tai sitten muutat omakotitaloon tai sitten vaan kärsit valitukset.

Vierailija
5/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en saisi tupakoida naapureiden takia missään

- en saisi käydä ikinä suihkussa klo 22 jälkeen

- en saisi harrastaa seksiä kotonani

ok, ymmärrän mutta sitten saa naapuri kyllä hiljentää kakaransa klo 22 jälkeen ja jos oksu tai ripuli tauti iskee niin kärvistelköön paskoissaan klo 7 asti sillä suiku kielto on kai sielläkin voimassa klo 22 jälkeen

ap

Vierailija
6/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi lain mukaan kieltää, joten voit käydä suihkussa milloin haluat.

Vierailija
7/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kaikki tupaikoitsijat ulkona pihalla tupakalla. Taloyhtiö on sinne laittanut tupakkaroskikset. Ei tunnu ketään tupaikoitsijaa haittaavan tuo ravaaminen, aina on joku siinä kun ohi kuljen. Monet juttelee naapureiden kanssa siinä ja on ystävystyt kun samaan aikaan ovat tupakalle aina sattuneet.

Vierailija
8/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa voi käydä juuri silloin kun lystää. On vuorotyöläistä, lapsen kakkaista peppua ja vaikka mitä. Sinä saa olla aika elämänpiiriltään kaventunut ihminen jos suihkussa käynti häiritsee. Silloin vika on siiinä, jota se häiritsee eikä kenessäkään muussa ja muutto okt:oon on suositeltavaa. Missäs kusella sitten käydään yöllä? Aa, niin siellä parvekkeella tietysti...

Vierailija
9/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykööt pirun naapurit asuntosa ja muuttakoot omakotitaloon. Ostin asuntoni 6kk sitten isolla rahalla ja todellakin poltan missa haluan!

Vierailija
10/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdatkohan sitten sauhutella kun oma vauvasi nukkuu parvekkeella? no asenteet muuttuu kun tulee ikää lisää..

Vierailija
11/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ei siinä niin vaan " normaalisti" yksinkertaisesti voi elää. Et voi luukuttaa poppia klo 2 yöllä tai rampata rapussa ihan vaan huvikseen ja kolisuttaa kattiloita aamulla klo 5.

Jos ihmiset oikeasti ottaisivat huomioon toiset ihmiset ja katsoisivat asioita myös muiden kannalta, maailma ois paljon parempi paikka elää...

Kerrostaloasuminen on tietyllä tapaa myös " valinta" ja siinä on omat hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
12/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim vuorotyötä tekevä voi käydä suihkussa kun tulee kotiin oli vuorokauden aika mikä tahansa.

Voidaan myös ajatelle esim atooppisesta ihosta ja sen kutinasta kärsivää joka tietää avun olevan kun käy suihkussa.

Eli joka ei sopeudu kerrostalon ääniin muuttakoon korpeen.

Mitä tupakan savuun tulee niin parveke on minun omaa aluetta maksan siitä vuokran/vastikkeen ja ja tasan tarkkaan tupakoin siellä. Piste.

Vierailija
13/13 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suihkussa saa käydä myöhään illalla/yöllä JOS ei jää sinne asumaan.

Tupakointi sitten. Mun mielestä ei edes sisällä saisi tupakoida. Meidän seinänaapuri harrastaa tuota ja kivasti sekä meidän kämpässä haisee tupakka, jos parvekkeen ovi on auki JA rappukäytävässä haisee KOKO ajan. Todella ärsyttävää!!