Miksi minua aina haukutaan parisuhteissa?
Seurustelin kaikinpuolin ihanan miehen kanssa, mutta kuten edellinenkin mies tämäkin alkoi haukkua pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. Sinkkuna ollaan taas. Ja ehdin jo niin kiintyä häneen, ja rakastua. Riidellä voi ja olla erimieltä asioista mutta haukkuminen, se ei kivalta tunnu. Sitten tällä miehellä on tapana esimerkiksi seuraavana päivänä soittaa ja olla melkein kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vähän siinä sivussa pyydellään anteeksi ja sitten puhutaanki jo seuraavasta tapaamisesta. Tällä kertaa ei enää onnistunut vaan löin luurin korvaan. Sitä ennen sanoi että eipä ehkä kannatakaan meidän enää tavata.
Miksi, miksi minulle aina käy näin?¨
Ja kun joku kuitenkin kysyy, miksi minua on haukuttu, niin (ei missään järjestyksessä) hullu, läski, huora, idiootti, aivopesty, lapsellinen, tyhmä jne. jne.
Kommentit (5)
Ehkä sinulla on tietyn tyyppinen miesmaku, yritä jatkossa kiinnittää heti huomiota tuohon haukkumiseen: tee heti selväksi miehelle, ettet salli sitä. Miten reagoit, kun sinua on haukuttu? Haukut takaisin, et reagoi ollenkaan vai vaadit pyytämään anteeksi?
mutta ihan yllätyin kuinka pitkän listan sain siitä miksi minua on kutsuttu jo tässäkin alle puoli vuotta kestäneessä suhteessa.
Se se ehkä on, että ihastun tietynlaisiin miestyyppeihin. Ja ajatelkaa, mä pidän jo tätä normaalina, niin tottunut olen haukkumiseen. Nyt en vain jaksa enää, kun minulla on muutenkin vaikea elämäntilanne..
Minua ei koskaan ole haukuttu suhteessa, ei ikinä.
Ei tuo kuulu normaaliin parisuhteeseen. Saat olla onnellinen että olet päässyt eroon tuollaisesta kaverista :) Ja varmasti joskus löydät miehen, joka ei hauku!