Vieläkö on tuttuja täällä pyörimässä?
Päätin taas tulla pyörähtämään täällä.. Lyhyeksihän nämä mun vierailut on jo pitkään jääneet, ei sitä vaan sitten jaksa kun ei mitään tapahdu. Nyt sitten kuitenkin taas välillä kurkkimassa josko vielä olis tuttuja, jo ties monennellako kierroksella täällä. :)
glemei
Kommentit (5)
Satakunnassa asun joo. Ihanaa että teillä on tärpänny ja noin pitkällä jo olet menossa! Onnea ihan hirveesti!! :)
Mä kyllä päätin että en asiaa täällä kommentoi, kun tiiän että se saatanan täti kurvaa heti paikalle kun ' avaan suuni' asiasta.. mutta menköön nyt sitten.. Eli mulla menossa kp38/29. Kp32/29 tein Apteekin raskaustestin joka oli nega.. ja kp34/29 tein jonkun B-sure testin joka myös nega. Tädistä ei tietoakaan, koko ajan pitää rampata vessassa, eikä noiden testien pissatkaan ehtiny olla ku jonku 3-4 tuntia vaikka aamulla ne teinkin molemmat.. Menkkakipua ollu melkein kaks viikkoa.. Nyt en sitte oo testaillu, kun tilasin netistä testejä ja oottelen josko ne tulis huomenna tai keskiviikkona. Että sitten taas testailen, ellei se täti nyt lue tätä mun viestiä ja ota sitä kutsuna.. :)
glemei
..kaikki muut tutut jo raskautuneet.. Vai vieläköhän löytyy joku? :)
glemei
*varovaiset onnittelut*..
Kai sä olet jo onnistunut eksyttämään sen tädin?! =]
Jos haluat ja viitsit, niin voisitko vielä kertoa mulle (kun on tosi huono muisti!) että oliko sulla sillon " aikoinaan" ongelmia ovulaation kanssa? Vai onko teillä nyt ollut joku " apukeino" käytössä?
Ei oo tätiä näkynyt, sen sijaan pari haamua kyllä. Eiliseltä ja tältä aamulta. Mutta en kyllä vielä uskalla tuulettaa, sen verran haaleita ovat ja nyt kumminkin jo kp41/29 menossa..
Siis juu, ei mulla oviksen kanssa oo ollu ongelmia. Missään tutkimuksissa ei sitten loppuviimekskään olla käyty. Yritystä ollu kohta 9v, takana yks tuulimuna. Ainoa keino mikä nyt ollu käytössä on se, että lakattiin yrittämästä. Touhua ihan just sillon ku huvittaa ja monta kiertoa on menny sillai että oon vasta just tajunnu että hemmetti, menkat alkaa. Eli en oo piinaillu tms, ennen tätä kiertoa.. Tästä olin tietoinen kun olin laivareissulla loppukierrossa ja siks laskeskelin että täti tulee vasta reissun jälkeen.. Mutta ei se sitte oo tullutkaan.. :) Ja toivottavasti tällä kertaa ymmärtää pysyäkin poissa..
glemei
Mitäs sinulle kuuluu nykyään? Muistaakseni sinäkin asuit täällä Satakunnan liepeillä.. =]
Itse en enää " ole" täällä, tai en oikeastaan ole ollut enää " hetkeen" . Nyt olen toistaiseksi onnellisesti raskaana, laskettu aika helmikuun alussa (huomenna jo rv25). Takana meillä siis " yritystä" vuodesta 2003, saldona kolme keskenmenoa ja nyt tämä toistaiseksi hyvin mennyt raskaus. Eli sitä esikoista vieläkin odotellaan.. =] enkä enää viimeisessä keskenmenneessä raskaudessakaan täällä oikein jaksanut kuumeilla.. =]
jonttu