Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä emätinorgasmi?

Vierailija
28.10.2008 |

Ei oo ikinä semmosta ollut, klitorista stimuloiden saan kyllä. Ja miten on mahdollista saada useampaa putkeen? Itsellä ainakin niin herkät paikat ja rupeaa suoraan sanottuna pissatamaan jos sitä räplää lisää että pelkään että pissaan alleni.

Mimmonen se emätinorgasmi on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgasmi tulee kun hankaa klitorista. Emätinorkku tulee kun hinkkaa emätintä. Näin sanoo mies jolla ei ole kumpaakaan. Ihan lonkalta maalaisjärjellä heittelen.

M

Vierailija
2/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorkkuja saa useita, kun jatkaa, jatkaa vaan. Käsin/sormin jatkaminen ei multa onnisti, ranne väsyy liikaa. Mut esim. kaalimadolla tms leikkii helposti kauemmin.

Emätinorkku on voimakkaampi, se "vie kroppaa mennessään", nykii ja värisyttää. Järisyttää... Tulee syvemmältä, on voimakkaampi ja kestää pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tullut vaikka emätintä jyystäisi puoli päivää.

Vierailija
4/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi Jelly Mylord-sauva, niin alat saamaan emätinorkkuja.

ole tullut vaikka emätintä jyystäisi puoli päivää.

Vierailija
5/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn jonkin verran itse vaikuttamaan siihen, missä kohtaa orkku tuntuu ja miten se etenee, esim. alkaen klitasta ja edeten siitä alas ja sisään.

Vierailija
6/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts keskushermostossa. Nuo klitoris/emätinorkkukeskustelut on ihan höpöhöpöä...

Vierailija
7/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai käyttää dildoa? Miksi suihkua tarvii käyttää klitorikseen? Ei kaikki pysty suggeroimaan itseään orgasmiin, kuten sinä. Useimmat tarvii fyysistä stimulaatiota.

ts keskushermostossa. Nuo klitoris/emätinorkkukeskustelut on ihan höpöhöpöä...

Vierailija
8/13 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon unissani saanut orkun ja herännyt siihen, kädet on ollu tyynyn alla joten en ainakaan oo hieronut mitenkään, joten kyllä se orkku on myös päästä lähtösin. oon siis nähnyt samalla jotain todella eroottista unta.

Vierailija
9/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita stimuloidessa orgasmi tulee herkemmin, vaikka kaikki ei ilmeisesti saa emätinorgasmia. Minä olen niitä onnellisia jotka saa emätinorgasmin ja se on jotain aivan upeaa, ihan erilaista kuin klittaorgasmi

Vierailija
10/13 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan toisinaan noita emätinorgasmeja. Herään siihen "kouristeluun" mikä tuolla sisuksissa käy ja voiko ihanampaa heräämistä ollakkaan. On ainakin mulla paljon pidempi kestoinen kuin klitorisorkku.

Vierailija
11/13 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin saan kumpiakin orkkuja(klitoris- ja emätin-)ja nimenomaan emätinorgasmin kanssa myös ejakuloin voimakkaasti.Tuntuu muuten ihan erilaiselta kuin klittaorkku joka usein on lyhyempi ja voimakkaampi.Se toinen tuntuu "syvällä".

Vierailija
12/13 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorkku on paljon parempi kuin klittaorkku. Voimakkuudeltaan, kestoltaan ja tuntemuksiltaan ihan erilainen kuin lyhyt ja nopea klittaorkku.

Mutta jotta nainen saisi näitä emätinorkkuja, pitää miehen olla hyvä panemaan ja mielellään todella kestävä, koska itse ainakin voin saada niitä vaikka kuinka pitkään peräkkäin. Ja se märkyyden määrä on mieletön:)

Vierailija
13/13 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgasmi ja emätinorgasmi ovay AIVAN eri asiat!

Saadaan ehkä päässä, sitä en tiedä, mutta eri kohtia stimuloimalla ne saadaan.

Jos muuta väität, etä ole emätinorkkua kokenut. Klittaorkun kai nyt sentään jokainen täysikäinen tietää.