Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseni isän uusi vaimo kutsuu itseään lapseni äidiksi

Vierailija
30.09.2007 |

ja kirjoittaa kortteihinkin nimekseen äiti. Minusta se on sairasta. Eivät ole edes tunteneet lapseni kanssa kauan. Jatkuvasti puuttuu muutenkin kasvatustaitoihini vaikka hänellä ei ole mitään käsitystä siitä miten lastani kasvatan koska hädin tuskin tunnemme toisiamme.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai, että hän suhtautuu vakavasti asemaansa. Ei hän sinun paikkaasi voi viedä.

Vierailija
2/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan nyxän kiusaksi. Kaikki sms:t vaan loppuun vaimosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mustakaan ihan soveliaalta kuulosta antaa vaikutelmaa että lapset olisivat hänen omiaan. Äitipuolen kyllä hyväksyisin.

Vierailija
4/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isäni uusi vaimo esittelee itsensä aina äitinäni. Agr. Mulla on kylläkin ihan oma äiti...

Vierailija
5/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsella voi olla vain yksi äiti (tai isä), ja se toinen voi sitten korkeintaan kirjoittaa kortteihin " äitipuoli" .

Itse olen uusperheellinen, tarkemmin lähivanhempi uudessa liitossa. Nykyinen mieheni on lapselle KÄYTÄNNÖSSÄ 100 kertaa enemmän isä, kuin biologinen isä, jota lapsi tapaa n. kerran kuussa jokusen tunnin ajan (verrattuna siihen, että minä ja nykyinen mieheni jaamme lapsen kanssa arjen 24 tuntina 7 päivänä viikossa). Uusi mieheni vastaa kanssani pääsääntöisesti lapsen kasvatuksesta, harrastuksista, taloudellisesta vastuusta ja kaikesta, ja tämä bioisä vie lapsen kerran kuussa hampurilaisille...Joten minä todellakin olen ensimmäisenä korostamassa äiti- ja isäpuolien asemaa uusperhekuvioissa! Nämä ovat parhaimmillaan todellakin lapsipuolilleen täysiä vanhempia ja rakastavat heitä koko sydämestään (joskus jopa enemmän/vastuullisemmin kuin se oikea äiti tai isä). Isiä ja äitejä he eivät kuitenkaan ole, vaan isä- ja äitipuolia. Minunkaan mieheni ei tulisi mieleen kutsua itseään lapsen isäksi, sillä sellainen - vaikka ei niin kovin kaksinen - hänellä jo on.

Vierailija
6/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin puistattava ajatus. En pystyisi pyörittämään tuollaisia uusioperhekuvioita. Olisin liian mustasukkainen omista lapsistani.

Vierailija
7/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän perheessä isä tai äitipuolia kutsuta edes puolikkaksi vaan ihan nimellä kutsutaan. Rakkaita ovat ja isäpuolikin on kuin oma isä.... ollut jo 10-vuotta, mutta isäksi en ole häntä koskaankutsunut, eikä hänkään itseään. kyllä nimi ihan riittää!

Kuulostaa pikkaisen sekopäiseltä tuo ex:miehesi uusi vaimo. Kannattaisiko asiasta mainita ja keskustella ihan porukalla, että lapsellasi/lapsillasi ON vain ja ainoastaan yksi äiti.

Vierailija
8/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sen kirjoittaa kortteihin, että ton ja ton äiti ja ton äitipuoli?

Vierailija
9/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoitti lapselle suunnattuja kortteja. Ja kuka edes kirjoittaa mihinkään perheen ulkopuolelle meneviin kortteihin esim. Terveisin Pekka ja Pekan isä ja äiti??!!??

Ota ap se huuhkaja puhutteluun ja ilmoita selvästi että sinun lapsillasi on ja tulee vastaisuudessakin olemaan yksi äiti ja se olet sinä. Tai jos et halua suoraan sanoa sano se exälle tai kirjoita kirje.

Vierailija
10/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nyt on vähän merkitystä, että onko se eukko äiti vai ei, että onko tuo kuitenkaan niin pervoa kuin nyt vouhkaatte.

Vierailija
11/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä äitiys on pyhä asia!!! Ei kenenkään tarvitse hyväksyä sitä, että joku toinen kutsuu itseään lasten äidiksi!

Ikävää jos itse et arvosta äitiyttäsi!

t.16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi