Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys imetyksen lopettamisesta.

Vierailija
30.09.2007 |

lopetin imetyksen n. viikko sitten. lapsi on nyt vuoden ikäinen. siitä lähtien on pää särkenyt ja oksettanut etenkin aamuisin jolloin yleensä imetin (vieroitusvaiheessa). johtuuko tämä hormoonien muuttumisesta? onko muilla ollut pahoinvointia ja päänsärkyä imetyksen lopettamisen yhteydessä?

raskaana en ole. voiko tämä johtua kenties " päästä" ? koen syyllisyttä imetyksen lopettamisesta, etenkin kun lopetin sen puolessatoissa viikossa ja yöimetyksenkin samalla. olisin halunnut imettää pitkään, mutta en yksinkertaisessti enää jaksanut. imetys alkoi tökkiä kun lapsi oli 11kk ja viimeisen kuukauden imetin vaikka ei olisi huvittanut. lapsi söi myös öisin ja siksikin olin aivan poikki

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran luulin, että oksu tulee. Niin voimakasta oli pahoinvointi. Muutamia viikkoja sitä kesti, mutta sitten meni ohi. Hormonitasapainon saavuttaminen vie aikansa, ja minä tunnun olevan tosi herkkä noille vaihteluille.

Vierailija
2/3 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän siis " huvikseen" vielä kerran pari päivässä.

Mulla ei ollut mitään " oireita" kun olen edelliset imetykset lopettanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset sulla on elintavat noin muuten? Jos tilanne selviytyy sillä että mietit miten syöt ja juot. Liikutko miten? Poltatko?

Itselläni huono syöminen ja epäsäännöllinen ruokailu, sekanen vuorokausirytmi tekee huonoa oloa ja väsymystä. Käy tarkistamassa vaikka rauta-arvot, verenpaine.. Ne saattaa olla syyllisenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi