G: Tekikö miehesi sinulle mitään viime yönä?
Kommentit (19)
Tai no, muisti yhdellä tekstiviestillä.
Tyttö kujersi kuin pulu. Kyllä sitten selitteli kun laitoin valon makuuhuoneeseen ja tuli nopeasti sisälle.
sen jälkeen rakasteltiin mun mielestä vähän liian nopeasti... mutta ihanaa oli silti. Pyysin lisää heti kun se heräsi, mutta en vielä saanut koska lapset on hereillä..
Kuorsasi toisessa huoneessa ja minä valvoin raskauskipujen kanssa. Aamulla tuli hellittelemään ennen yliduuniin lähtöä.
Vierailija:
Tyttö kujersi kuin pulu. Kyllä sitten selitteli kun laitoin valon makuuhuoneeseen ja tuli nopeasti sisälle.
Aamulla oli uusinta lähellä, kun katsoimme sylikkäin Formulaa alastomina, mut muksut oli hereillä joten se 5. kerta 6n päivän aikana jäi illalle.
Sanotko ihan oikeasti miehesi kyrpää PIPPELIKSI??
Käytit moista sanaa tällä palstalla KIRJOITTAESSASI.
jotenkin tuntuu että lapsia täälläkin.. T 16
Mä oon varmasti maailman typerin ja säälittävin ihminen, kun jaksan luottaa ja uskoa ja rakastaa, vaikka mies tekisi mulle kuinka vittumaisia temppuja... :o(
Eiköhän se ollut TAAS ryyppäämässä ja vokottelemassa sitä tulevan lapsensa mutsia siellä hemmetin baarissa... :o(
Hieroi kyllä nukkumaan käydessämme kipeää selkääni.
Aamulla löysin hänet keittiön pöydän äärestä sammuneena.
ja alkoi hakata ja potkia jonka jlk. pani(=raiskasi) mua. Ensi kerralla leikkaan kikkelin...
pippeliksi. Tai munaksi, kulkuseksi, kelliksi, pikkulinnuksi tai manokoisoksi, lerssiksi, söpöttimeksi tai munaakkeliksi. Koskaan en ole tainnut ky**äksi sanoa, enkä moloksi tai ku**iksi. Näin meillä.
ensimmäisen syöttövälin. Mukavaa, sillä itse olen nukkunut siinä viimeiset 8 kk :)