Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa saa enemmän henkilökohtaista palvelua? Sokos vai Stockmann? Tuleeko myyjät tarjoamaan oma-aloitteisesti apua?

Vierailija
29.09.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sokoksellakin tulee myyjät auttamaan pyydettäessä. Mutta vain stockmannilla, kun menen ostamaan näitä merkkimeikkejä, myyjät todella palvelvat mua. Sokokselle kun olen erehtynyt, niin pitää tietää, mitä tahtoo, sitten saa sen tuotteen ja heippa. Stockalla saan neuvoja, esittelyjä ja vuorovaikutusta muutenkin.

Vierailija
2/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sokoksellakin ihan hyvin, takuita ei palvelusta ole stockallakaan

- stockallla paremmat valikoimat tavaroissa, mutta lastenvaateosasto suhteellisen huono, esim. ihan perusvaatteissa (sukat, lapaset, yöpuvut ym.) sokoksella usein kaikki koot saatavilla, stockalla kokoja monesti hajanaisesti ja valikoima huono talon muuhun tasoon nähden. (hienosteluvaatteita lapsille on stockalla paremmin, jos niitä kaipaa)

T: muksun talvivaatteet juuri kaupungilta raahannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Myyjä.

Vierailija
4/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi urheiluosastolla...

Vierailija
5/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakaan liikkeessä myyjät eivät ole oma-aloitteisesti tarjonneet apuaan, jos olen ollut yksin liikenteessä. Minulle se sopii hyvin, koska useinkaan en hae mitään erityistä. Jos lapsi on ollut mukana olemme saaneet Stockalla palvelua erikseen pyytämättä. Helsingin keskustan Sokoksella lastenosaston kassat ovat vähän sivussa, joten myyjät eivät varmaan huomaa niin helposti.

Etenkin Stockan kenkäosasto on mielestäni aivan ykkönen. Itse en koskaan pohdi minkä kokoiset kengät lapsille tarvitaan, myyjät osaavat työnsä. Yhtäkään huonoa kenkäostosta ei ole lapsille tullut tehtyä.

Vierailija
6/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan myyjillä tuntuu olevan asennevamma, jos et ole keski-ikäinen kiireestä kantapäähän Burberryyn sonnustautunut rouva tai vaihtoehtoisesti turkismummo, niin sinua saatetaan katsella hieman nenänvartta pitkin..

Sokoksella useimmiten myyjät tulevat ystävällisesti tarjoamaan apuaan, vaikka sattuisit olemaan verkkarit jalassa ja hiukset ponnarille sutaistuna asioimassa ;).

Vertailupohjaa Helsingin ja Tapiolan liikkeistä..

Vierailija
7/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ovat yksinkertaisesti niin töykeitä, että pakon edestä laitan hymyn naamalle.

Mä olen miettinyt monesti tuota, mitä sanoit, ette saa pukeutumisesi ja ikäsi takia palvelua. Mielestäni se on sinun tunteestasi kiinni sillä hetkellä. Sinusta vain tuntuu siltä, vaikkei se ole mahdollista. Kyllä me palvelemme ihmisiä ulkonäköön katselematta.

Ja siksi toiseksi ne turkismummot tulevat viereen huutamaan ja vaatimaan palvelua vaikka minulla olisi jo asiakas palveltavana. Heillä ei ole mitään käytöstapoja ja jos sanoo, että odota hetken niin tuhahtelevat siinä vieressä edelleen ja silti vaativat palvelua.

Tästä syystä sinulle tulee varmaan olo, että palvelemme mieluummin juuri em. Henkilöitä. Mielellään palvelisinkin kaltaisiasi.

T: Myyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi