Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni aikoo tehdä lapsillemme isyystestin..

Vierailija
29.09.2007 |

Meillä kaksi pientä lasta. Ollaan oltu naimisissa alle 10v. Esikoinen oli ns. vahinkoraskaus, ainakin miehelleni, hän ei ymmärtänyt että jos ei käytä ehkäisyä niin voi käydä niin.

No, joka tapauksessa, mieheni järkyttyi ensimmäisestä raskaudesta, väitti ettei voi saada lapsia. Tämä perustui siihen ettei ollut aina käyttänyt ehkäisyä ex-tyttöystävän kanssa ja tämä ei tullut raskaaksi.

Minulla oli silloin huonot/olemattomat välit anoppiini, hän sitten syötti mieheni päähän: " Onko lapsi edes sinun?" -ajatuksen.

Asiasta päästiin yli, mieheni uskoi minua, ainakin luulin niin.

Kakkonen tekemällä tehtiin yhdessä seuraamalla kiertoa ym. Tulin raskaaksi helposti, toisesta kierrosta.

Nyt kun esikoinen on kohta 4v ja kohta 2v niin mieheni erään riidan yhteydessä sanoi että " Onko lapset edes minun?" . Just joo, sanoin että siitä vaan testiä tekemään ja etsin netistä isyystestin tilaussivun.

Mieheni on valmis maksamaan 450¿ isyystesteistä, niin vähän hän minuun luottaa.

Meillä on ihan ok avioliitto, riitoja aiheuttaa lähinnä raha ja se ettei mieheni ole juurikaan kotona (reissuhommissa), sekä mieheni kärsimättömyys lastenkasvatuksessa.

MITEN TE SUHTAUTUISITTE? Mitä nyt teen, lapset ovat 100% mieheni mutta kuinka suhtautua mieheeni tämän jälkeen?

Tekisi mieleni jopa erota...

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko SANONUT tai TUNNUSTANUT että haluaa testin siksi että ei halua kasvattaa toisten miesten lapsia (eli syyttää sinua pettämisestä)?

Tai siksi että epäilee sinun pettäneen?

Tai siksi että ei ole varma onko isä lapsille (eli syyttää sinua pettämisestä).

Jos anoppi on se joka on tämän epäluulon mieheesi tartuttanut, kokeilepa ja mene kysymään häneltä neuvoa. Syyttäminen siirtyy anoppiasi kohtaan (joka kai siis on syypää koko isyystestin haluamiseen) jos kerrot että hän on saanut miehen uskomaan että ei ole lastensa isä ja tuloksena on isyystestit ja ero.

Ja mitä tulee anoppiin, tulemme nykyään toimeen. Luulen tosiaan että hän raivostuisi jos kuulisi poikansa aikeet. Mutta ei ole minun asiani kertoa asiasta hänelle. Mies saa itse selvittää tämän. Haluan kuitenkin olla kuulemassa sen keskustelun.

Ap

Vierailija
22/62 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi maksatte 450e jostain nettitestistä kun voitte tehdä sen ilmaiseksi ottamalla yhteyden lastenvalvojaan?

Kun me olemme naimisissa ja lapset on kumpikin yli vuoden ikäisiä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain. Mutta itsehän sanoit, että riidan päätteeksi olit usuttanut hänet vaikka testaamaan. Ja miehen halutessakin testata itse peräännytkin asiasta, niin mitähän se mies siitä tuumaa. Miksi ei saisikaan testata?? Se ken leikkiin ryhtyy niin leikin kestäköön...

Vierailija
24/62 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mieheni erään riidan yhteydessä sanoi että " Onko lapset edes minun?" . Just joo, sanoin että siitä vaan testiä tekemään ja etsin netistä isyystestin tilaussivun.

Vierailija
25/62 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin mieheni erään riidan yhteydessä sanoi että " Onko lapset edes minun?" . Just joo, sanoin että siitä vaan testiä tekemään ja etsin netistä isyystestin tilaussivun.

No, eihän tässä sitten mitään, omaa nolouttani pakotin mieheni noihin testeihin. Turha enää olla surullinen ja miehelle vihainen!

Onneksi täällä av:llä osataan aina neuvoa.

Kiitos sinulle 56/57 avioliittomme pelastamisesta!

Ap (hieman v*ttuuntuneena)

Vierailija
26/62 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin anoppi, sitten mieheni pariin otteeseen esikoisen syntymän jälkeenkin. Kuitenkaan ei ottanut asiakseen, arvelin että " tuli järkiinsä" .

Nyt kahden lapsen jälkeen otti asian uudelleen ITSE puheeksi, kysyi siis ovatko lapset hänen ja puhui testaamisesta. Silloin minä sanoin että testaa vaan ja etsin netistä sivun valmiiksi.

Suunnilleen näin se siis meni. Ja mietipä jos olisin yrittänyt estää testaamisen; olisi aivan varmasti luullut että minulla on jotain salattavaa.

Ap, joka on nyt vihdoin menossa nukkumaan.

Vierailija
27/62 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No ei ne silti maksa kun kork. perus terveyskeskus maksun ne testit. Eihän ne ota kun verikokeet koko perheestä! Kork. 50-80e tulee maksaa kun teetättää lastenvalvojan kautta

mutta se maksaa mitä niille verille tehdään sen jälkeen. Ei DNA-tutkimukset mitään ilmaisia ole! Tutkimukset on aikaa vieviä eli niihin menee monia työtunteja (ei halpaa) välineet ja materiaalit maksaa jne. Ei perusterveydenhuolto maksa tuollaisessa tilanteessa testejä.

Vierailija
28/62 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin loppuunkäsitelty. Ei voi mies enää spekuloida testien luotettavuudella. Mies tuntuu kyllä sen sorttiselta, että spekuloisi vielä kotitestin jälkeenkin.

Kylläpä ihminen voi loukata toista alhaisilla teoilla ja kommenteilla. Itse ottaisin eron, sillä oma luottoni ja kunnioitukseni tuollaiseen mieheen menisi täysin.

Vierailija
29/62 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että mies alkaa sitten syytellä jostain muusta kun tämä asia on selvitetty! Varaudu siihen että saat lopun elämääsi todistella jotain miehellesi... En kyllä näe mitään ulospääsyä. Miehesi pitäisi hankkiutua hoitoon, juttelemaan jonkun ammatilaisen kanssa. Sekin kyllä käväisi mielessä että mies pettää? Voimia kuitenkin sinulle Ap tulevaisuuteen!!!

Vierailija
30/62 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihme että rikottuja perheitä on niin paljon, jos puuttuu TAHTO ja YRITYS olla yhdessä.

Itse erosin lasteni isästä väkivallan ja huumeiden takia, enkä ymmärrä että joku edes harkitsee tuollaisen asian takia eroa!! Nykyisestä miehestäni ja kuopuksen isästä en eroaisi mistään hinnasta, hän on ihana mies!! Jos hän vaatisi testejä, loukkaantuisin, suuttuisin, mutten edes harkitsisi eroa! Vähän muutakin tarvitaan perheiden rikkomiseen kun pelkkä epäluottamus, joka on selvitettävissä!!!!

Vierailija
31/62 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sinä olet kokenut kovia mutta... Mutta jatkuva epäluottamus, toisen syyllistäminen syö niin ihmistä kuin suhdettakin hyvin tehokkaasti! Suhteesta voi tulla ajan kanssa hyvin vaikea ja toinen voi menettää itseluottamuksensa ja elämänsä " sairaan" ihmisen takia. Ei tämmöiset asiat ole mitään " helppoja" jotka vain unohdetaan ja annetaan anteeksi ja jatketaan normaalia elämää, valitettavasti :(

Vierailija
32/62 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovatko ne sen arvoisia että viedään lapsilta perhe?

t. 63, joka vetää sanojaan hieman takaisin; jättäisin mieheni jos hänestä tulisi väkivaltainen alkoholisti, tai hän rakastuisi toiseen naiseen. Syrjähypystäkään en jättäisi, tosin mieheni ei sitä ikinä tekisi..

Vierailija
33/62 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tunnettua, että jotain joka kymmenes mies kasvattaa kotonaan lasta, jonka luulee olevan omansa, muttei ole.

Isyystestin pitäisi aina olla pakollinen, jotta tämmöistä huijaamista ei tapahtuisi.

En sinuna loukkaantuisi ollenkaan.

Vierailija
34/62 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele isyystestin tulos, että rauhoittaako se miehesi. Jospa hän tosissaan luulee, etteivät lapset ole hänen niin sallittakoon testi.

Onko hänellä itsellään jotain reissupanoa kun noin on epäluuloinen vai pelkääkö sinun reissujen aikana ottavan " hoitoja" ..?

Vierailija
35/62 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun tulokset tulisi julki ottaisin avioeron

Vierailija
36/62 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mies on valmis avoimeen, aikuiseen keskusteluun siitä, miksi hänen on niin vaikea luottaa. Paha sanoa ton perusteella vielä, mutta itelleni tulee mieleen, että itse ongelma on jossakin miehen menneisyydessä, kasvatuksessa, asenteissa, luuloissa ja etenkin peloissa.

Jos mies siis on valmis ja pystyy myöntämään, että oikea ongelma on hänessä eikä siinä, että vaimo on " vaan niin kamala" tai lunttu tms. niin sitten voin vähdä tulevaisuuden. Koska tollaisille menetyksen ja petetyksi tulemisen peloille saa kyllä apua, mutta vaan jos sitä apua haluaa ja sen tarpeen itse myöntää.

Vierailija
37/62 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on ollut liitossa kymmenen vuotta ja oletettavasti rakentanut neli- ja kaksivuotiaisiin lapsiin jonkunmoisen tunnesuhteen. Mikä muuttuu, sanoi testi sitten mitä tahansa?

Onko suhde lapsiin tähänkin asti jotenkin ehdollinen, vai onko se sellainen, että sen voi kääntää nappulasta pois tuosta vain?

Vierailija
38/62 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa sitten epäillä suakin..

Vierailija
39/62 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, anoppini raivostuisi pojalleen jos kuulisi mitä tämä aikoo.

Ap

Vierailija
40/62 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen epäilys koskaan häviä tai unohdu. Aina minä muistaisin sen kuinka mies on epäillyt rehellisyyttäni.

En oikein ymmärrä miten tuollaisessa liitossa voisi edes jatkaa? Jos mies ei luota sinuun noin isossa jutussa niin miten on minkään muunkaan asian laita?