Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaarituki rummun sisällä! :O(

Vierailija
29.09.2007 |

Apua!

Miten saan kaarituen edestätäytettävän Hoover-pesukoneen sisältä. Sen pystyy näkemään rummun läpi lojottavan koneen pohjalla. Kone toimii muuten, mutta linkous vaiheessa alkaa kauhea meteli. En uskalla mitään pestä tolla nyt..

Rintsikat joutuivat vahingossa muun pyykin seassa koneeseen ilman pesupussia..:O(

Kone on noin kolme kuukautta vanha.. pystyykö ton itse maallikko hoitamaan, ettei tarvisi pulittaa huoltomiehelle maltaita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rummun reiät on niin pieniä, että pinsetit mahtuu sisään, mutta ei niitä pystyy liikuttamaan yhtään sitten sisällä ollessaan....arrgh. En omista edes minkäänlaista magneettia..

Avasin jo koneen takaluukun, mutta siellä ei ollut mitään selkeetä pääsyä koneen rumpuun..

Vierailija
2/5 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vetänyt ulos. Mutta tätä konstia en voi suositella muille. Ties miten koneenne käy.

Soita huoltoon ja tiedustele mitä voisit itse tehdä. Itse säästin 120 ¿ kun ystävällinen korjaaja kertoi puhelimessa mitä tehdä kun kone ei suostunut tyhjentämään vettä. Sainkin sen itse " korjattua" . ;)

(Otin poistoletkun irti seinästä ja kaivoin sieltä ulos kaikenlaista roinaa mitä lasten taskuihin oli vuosien saatossa kertynyt. Sitä ennnen olin tajunnut kylläkin tyhjentää nukkasihdin ja poistaa sieltää mm. kiviä, kolikoita yms.)

Vierailija
4/5 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies aina avasi sen, otti yhden seinistä irti ja korjasi. Löytyisikö tuttavapiiristä kätevä mies/nainen.

Vierailija
5/5 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut siellä jo yli vuoden. Kone pesee hyvin, mitä nyt välillä pitää kauheaa meteliä. En viitsi moisen takia korjaajaa pyytää. Pari viikkoa sitten löytyi myös yksi puolikas kaarituki ihan rummusta, ja yhdet liivit, joissa on nyt vain toinen kaarituki. Toinen puolikas tuosta kaarituesta on kai sitten myös jossain pesukoneen uumenissa.