Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marianne, ääliöiden kuningatar!

Vierailija
22.10.2008 |

Big Brotherista sunnuntaina häädetty Marianne hyökkää kovin sanoin BB:n juontajaa Vappu Pimiää vastaan Iltalehdessä.

- Vapun kysymykset ja asenne ovat olleet mielestäni liian kovia ja vaativia välillä. Minua hän pommitti suorassa lähetyksessä suhteestani Nikoon sen jälkeen, kun Niko oli yrittänyt heittää minua talossa viinilasillla ja hänet oli poistettu välikohtauksen vuoksi koko ohjelmasta.

Marianne puolustelee tilanteen vaikeutta, sillä hän ei ollut edes kunnolla pystynyt kokoamaan ajatuksiaan asiasta.

Iltalehti muistuttaa Mariannen olleen Vapulle vaikea haastateltava, sillä hän on usein kieltäytynyt vastaamasta kysymyksiin tai peittänyt vastauksensa hihittelyyn. Marianne kuitenkin väittää käyttäytyneensä niin siksi, ettei ole ymmärtänyt kysymyksiä.

- Vappu on kysynyt minulta asiaa, joka on ollut omasta mielestäni korkeintaan sivulauseen arvoinen asia. Suorassa lähetyksessä siitä onkin tullut iso juttu.

IS

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei vieläkään näe omia virheitään, jatkaa sitä samaa mitä olis talossa. Moni sieltä ulos tullut on huomannut itsessään "vikoja" ja sen miten talo muuttaa itseään, mutta Marianne ei. Huvittavuuteen asti toitottaa seisovansa sanojensa takana.

Enkä ymmärrä sitäkään että Vappu ei olisi saanut kysyä Nikosta, Mariannelta mitään. Noin iso juttu kuitenkin ja se pitäisi sivuuttaa kokonaan Mariannen mielestä. Typerä naikkonen! Onneksi ei enää tarvitse kuunnella sen analyysejä Terosta, eikä kuunnella sitä hihitystä.

Vierailija
2/5 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa kielsi koko ajan tällaista tapahtuneen, he molemmat kielsivät. En usko että ovat harrastaneet seksiä, Marianne halus vaan nyt sanoa niin että sais Teron näyttämään pukilta kun on nähnyt että Terolla ja Tuulilla on selkeästi jotain. Näin uskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut kirkoituksia siitä, että Marianne olisi läski. Siis en voi käsittää tuollaista mielipidettä. Mun mielestä sillä on hyvä kroppa, muodokas. Olisipa itselläkin tuollainen :/

Vierailija
4/5 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon talossa ollessa (kuten muutkin naiset)

Mä en tykkää sen lapsenpyöreistä poskista, muuten kyllä ihan ok kroppa. Se on vaan jotenkin niin uskomattoman lapsellinen sekä olemukseltaan ja jutuiltaan.

Täällä on ollut kirkoituksia siitä, että Marianne olisi läski. Siis en voi käsittää tuollaista mielipidettä. Mun mielestä sillä on hyvä kroppa, muodokas. Olisipa itselläkin tuollainen :/

Vierailija
5/5 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan haluaisi olla noin pyöreessä kunnossa. Kauniit kasvot, mutta jotenkin sellainen taikinanaama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi