Iida ja Matilda saivat pikkuveljen. Miksi on vaikea löytää kiva nimi?
Pitäisi olla vanha, suomalainen nimi, mutta ei mikään top10.
Kommentit (37)
Juhani, Terho, Terjo, Tuomo, Aatos, Eemeli, Jaakko, Olavi, Ernesti, Erkki, Yrjö, Jyrki
Anna joku yhtä tylsä kuin sisaruksilla, niitä kyllä löydät varmasti.
nokkelasti Joel, Elias, Onni, Otto ja Väinö. Jos haluat repäistä, laita kumouksellisesti Aleksi.
Tauno, Matti, Antti, Kustaa, Vihtori, Andreas, Hannes, Johannes Kaapo, Kaappo, Nikolai, Oiva, Aate, Aale, Martti, Viljo, Ilmari, Joukahainen, Arvo, Niilo, Mikko, Atte, Juha, Juho, Erkki, Jukka; Aito, Toivo, Kauko, Tapio, Rauno, Asko, Asseri, Etvart;Eedvart
Anna joku yhtä tylsä kuin sisaruksilla, niitä kyllä löydät varmasti.
niin Iidaa ja Matildaa pitääkin tylsinä.
Meillä on myös Matilda, ja veljestä tulisi Eemeli. Sopisi myös tuohon Iidaan.
tuttavapiirissä on 3 pientä Eemeliä.
Matias ois ihan kiva, samoin Mikko ei liene tämän ikäisissä mikään yleisin..
Jatkan miettimistä.. Elias ois ihan suosikki, mutta veljeni kerkes antamaan pojalleen sen nimen kesällä ;)
kivaa nimeä ei tuntunu isosiskoillekaan löytyvän :)
Se rimmais hyvin isosiskojen nimien kanssa..
Elias voisi olla sitten vaikka kolmantena nimenä, Ilari Aron Elias esim. Tai Daniel, jos haluaa tuota D-linjaa nimissä jatkaa? Tiitus? Julius? Joel?
Mun esi-vanhemmissa on sisarukset iida, matilda ja vihtori. Vihtori ei tuu heti vastaan ja on hauska nimi.
ja kiesus millaisia ääliöitä taas liikkeellä. Ei se nimi lasta pahenna mutta typerä äiti kyllä pahentaa.
Kehtaatte pilkata toisen lapsen nimiä. Luuletteko että koko luomakunnan mielestä juuri teidän lastenne nimet ovat niitä ihmeellisimpiä? Voin kertoa että jokaisen vanhemman mielestä oman lapsi ja sen nimi on kaunein. Se on luonnon laki ja lapsen parhaaksi. Sitten terkee oman säväyksensä se, että arvostaa myös muiden valintoja.
Esikoisen puistoryhmän 12 lapsessa oli kolme Eliasta: Pikku-Elias, Keski-Elias ja Iso-Elias.
Mun mielestäni Matias on liian lähellä Matildaa... en ole ap, vaan se aiemmin Eemeliä ehdottanut Matildan äiti. :) Meille on useampikin sanonut, että jos joskus Matildalle veli tulee niin siitä pitää ehdottomasti tulla Matias. Mun mielestä vaan liian samankaltaiset nimet.
Ja tuo Akseli on kans kiva! Myöskin meidän listalla ollut, siis jos Matilda joskus sattuisi saamaan kaksi veljeä, ne olisivat Eemeli ja Akseli. Tuomaksesta tykkään myös.
Ja huom. Eemeli ei kuitenkaan ole top10:ssä, sulla on vaan ollut ap "huono tuuri" kun tuttavapiirissäsi on Eemeleitä niin monta. :) Itse en tunne yhtäkään.
arvostelamaan mitkä ovat tylsiä nimiä ja mitkä eivät?