Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaan lennot!

Vierailija
22.10.2008 |

Ensimmäistä kertaa lähdetään ulkomaille ja valittiin Finnair jotta olisi suomenkielistä henkilökuntaa koneessa. Nyt ne pirut sanoo, että espanjalaista henkilökuntaa käytetään. Väärin, törkeetä! Matkavakuutus ei tietenkään korvaa peruuntuvaa matkaa tuolla syyllä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ihmettelin ihan samaa ja olin asiaan pettynyt. Pitkä lento on jokatapauksessa, enkä mitenkään rakasta lentämistä.. On kurjaa, ettei palvelua saa omalla äidinkielellä lentomatkalla. Entäs ne lentomatkustajat, jotka eivät mahd. osaa englantia ollenkaan? Noloa toimintaa Finnairilta, jos ei koneessa ole yhtään suomenkielentaitoista henkilökunnassa.

Vierailija
2/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palvelua saa ja pitää vaatia! Varsinkin jos on siinä tiedossa (että suomenkielistä henkilökuntaa) matkan ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lento on pitkä ja monet asiat vaikuttavat siihen, että haluan suomenkielistä henkilökuntaa! Ap

Vierailija
4/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän lentäessämme näytti olevan osa thaimaalaisia ja osa suomalaisia.

Vierailija
5/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomella ???

Vierailija
6/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma jostain takahikiältä joka ei osaa mitään muuta kieltä kuin savoo, mutt kummiskin pitäis lähtee Thaikkulaan. Huoh, mee Kanarialle, sieltä saat jopa lihapullia muussin kanssa, eikä enkkua tarvii osata.

Vierailija
7/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyhän ensimmäiseksi sen sopijapuolesi eli matkanjärjestäjän tai matkatoimiston puoleen, jos ovat antaneet teille virheellistä tai harhaanjohtavaa infoa siitä minkämaalainen henkilökunta lehtokoneessa on.

Vierailija
8/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma yhtälö. Eikö lähempääkin löytyisi näkemistä? Ja ihan varmasti lennolla on myös suomea puhuvia lentoemäntiä.

Vierailija
9/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän ap:tä, mustakin olisi turvallisempaa lentää jos sais puhua henkilökunnalle suomea.

Vierailija
10/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen Thaimaata täytyy käydä jossain muualla! Aina täällä oppii jotain uutta!

Vierailija
11/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen Thaimaata täytyy käydä jossain muualla! Aina täällä oppii jotain uutta!

Ei sitä suomea nyt joka paikassa puhuta

Vierailija
12/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta ihmisen joka on varannut matkan ja lennot semmoiselta yhtiöltä, että saisi lennoilla suomenkielistä palvelua, on oikeus valittaa siitä, ettei palvelu olekaan suomenkielistä. Mutta täällä vaan käsketään opiskella englantia tai matkustaa jonnekin lähemmäs. Osaan itse englantia ja olen lentänyt jonkin verran, niin ehdottomasti mieluummin valitsisin aina suomenkielisen palvelun koneeseen jos mahdollista.

Onko näin kateellisia mammoja liikkeellä, että pitää näin ilkeästi komentoida ihan asiallista kysymystä? Eikä kukaan kuitenkaan vastaa kysymykseen jota ap kysyi, eli onkohan mahdollista saada rahoja takaisin jos peruu matkan tuon takia. Itse en usko että rahoja saa takaisin, en kuitenkaan varmasti tiedä.

Vierailija
13/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Ap on vaan sellainen käsitys asiasta. Ota selvää ennenkuin varaat lennot jos se sulle on noin kauhea asia.

Vierailija
14/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilannut varta vasten Finnairin lennon, johon kuuluu myös suomenkielinen palvelu, niin kyllä varmasti ottaa päähän että sellaista ei sitten saa. Ihan sama kuin ostaisi ruisleipäpaketin ja siellä sisällä olisikin ranskanleipää, ei saa sitä mitä osti. Meillä onneksi on finnmatkojen lomalento, eli tämä ko. tapaus ei koske meitä. Eri asia on, että miksi vielä nykyäänkin Finnairilla on niin laadukas imago, koska sitähän se ei enää todellakaan ole. Monissa muissa lentoyhtiöissä kaikki toimii paljon paremmin, sen takia harvemmin enää lennänkään Finnairilla.

Vierailija
15/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.21

Vierailija
16/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ½ vuotta sitten varannut matkan niin ei ollut tollasesta tietoa.

Vierailija
17/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no esim. siitä että Finnairin lentoemännän kielitaitovaatimuksen on mm. suomen kielen taito

Vierailija
18/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kuin joku "no opettele englantia idiootti jos haluat lähteä ulkomaille" mamma rupeaa kiljumaan niin kyllä, osaan hyvin englantia. Osaan myös hyvin ruotsia, saksaa ja auttavasti ranskaa mutta silti jos varaan lennot Finnairilta niin oletan että saan puhua suomea henkilökunnan kanssa. Kyllä se vaan niin on että omaa äidinkieltä on aina helpompi puhua kuin jotain toista kieltä vaikka kuinka hyvin sitä toista kieltä puhuisi. Ja varsinkin vauva-/lapsijutuissa ainakin minä hoidan asiat mielelläni suomenkieleellä lentokoneessa.

Mutta ap, oletko varma että lentohenkilökunta on myös espanjalaista. Olen kyllä lukenut että Finnair on vuokrannut KONEET muualta mutta yleensähän heillä kuitenkin vuokrauksesta huolimatta on ihan ikioma henkilökunta koneissa.

Vierailija
19/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Finnairia syytä vaan matkatoimistoa tai lennon myynyttä tahoa, jos eivät osanneet kertoa sulle, että näillä lennolla nimenomaan käytetään muutakin kuin suomalaista matkustamohenkilökuntaa. Monilla Kaukoisän lennoilla on pakko olla paikallisia lentoemoja juuri siksi, että matkustajista suuri osa on sieltäpäin eivätkä tosiaan osaa englantia saati suomea.

Ja kyllä hyvin paljon matkustaneena sanoisin, että Finnairilla palvelualttius, ajoissa oleminen ja kaikki muukin toimii paljon paremmin kuin millään muulla lentoyhtiölä. Itse en kuin pakon edestä käytä muita yhtiöitä.

Vierailija
20/68 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n lento on ilmeisesti lomalento, jossa ei ole kuin espanjalaista henkilökuntaa. Finnairin reittilennoilla tietenkin on aina myös suomalaista henkilökuntaa thaimaalaisten, kiinalaisten ym. lisäksi.

Älä Finnairia syytä vaan matkatoimistoa tai lennon myynyttä tahoa, jos eivät osanneet kertoa sulle, että näillä lennolla nimenomaan käytetään muutakin kuin suomalaista matkustamohenkilökuntaa. Monilla Kaukoisän lennoilla on pakko olla paikallisia lentoemoja juuri siksi, että matkustajista suuri osa on sieltäpäin eivätkä tosiaan osaa englantia saati suomea.

Ja kyllä hyvin paljon matkustaneena sanoisin, että Finnairilla palvelualttius, ajoissa oleminen ja kaikki muukin toimii paljon paremmin kuin millään muulla lentoyhtiölä. Itse en kuin pakon edestä käytä muita yhtiöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan