Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaisitko kotisiivojaksi kotiisi naisen, jonka pituus on 165 cm ja paino 150 kg? ev

Vierailija
21.10.2008 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin lihava nainen pysty tehokkaaseen fyysiseen työhön. Ei millään. Anteeksi vain.

Vierailija
2/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksestahan mä sille maksaisin, eli jos se tekee työt niinku on sovittu niin mikä ettei? Hölmö aloitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hoitaa hommansa(siivoaa hyvin)

Vierailija
4/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu joka oli isoimmillaa 158 kg ja pystyi kyllä pitämään ainakin oman kotinsa siistinä. Ei sen kokoinen ole vielä mikään vuodepotilas!

Vierailija
5/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten painoasiat eivät kuulu minulle.

Vierailija
6/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sellainen hylje jaksa eikä pysty tekemään juuri mitään... saati että mahtuisi hyvin siivoamaan...

Ja tuollainen elopaino kertoo jo jotain ihmisen huolellisuudesta

Vierailija
7/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todennäköisesti kiinnostunut jostain ihan muusta kuin siivoamisesta

Vierailija
8/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ampiaisvyötärö, isot puskurit, pitkät sääret, sensuelli hymy, seksikäs ääni ja himokas olemus?

Vierailija
9/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en palkkaisi??? Jos työt tekee niin mikäs siinä vaikka painas sen tonnin. Sattuimoisin tiiänkin naisen joka on ehkä vähän pitempi mutta varmaan painaa tuon 150kg on hyvä työssään, on lastenhoitajana = ) Ei anneta ulkoisen olemuksen johdattaa harhaan ; )

Vierailija
10/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivouksestahan on kyse. Kohdennetaan katse SIIHEN, eikä prkl ulkonäköön. Jos hoitaa työnsä, niin mitä ihmeen tekoa silla ulkonäöllä on?? Naiset sitten jaksavat arvioida toisiaan ulkonäön perusteella!!!!!

Vierailija
11/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi kampaajalle, jolla itsellään on synkän juurikasvun lisäksi lampaanvilla-permanentti.

En myöskään menisi pedikyyriin kosmetologille, jolla on käsissään kynsisieni.

Siten en myöskään palkkaisi siivoushommiin ihmistä, jonka on vaikea kumarrella, kuten valtavan lihavan ihmisen on.

siivouksestahan on kyse. Kohdennetaan katse SIIHEN, eikä prkl ulkonäköön. Jos hoitaa työnsä, niin mitä ihmeen tekoa silla ulkonäöllä on?? Naiset sitten jaksavat arvioida toisiaan ulkonäön perusteella!!!!!

Vierailija
12/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kummasti pitää kodin siistinä, touhuta lapsen kanssa (taapero!), harrastaa itsekin jne. Tuskinpa kukaan hakisi siivoamaan, jossei jaksaisi jotain tehdä.

Vierailija
13/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän ihmiselle painosta huolimatta antaa mahdollisuus ja kohdella ihmisarvoisesti! Mua hävettää teidän puolesta...

t: hoikka ja esimiesasemassa

Vierailija
14/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sirkustirehtöörikään ottaisi häntä trapetsitaiteilijaksi.

Eikä Laila Snelman palkkaisi minua mallitoimistoonsa.

Realiteetit nääs.

Täytyyhän ihmiselle painosta huolimatta antaa mahdollisuus ja kohdella ihmisarvoisesti! Mua hävettää teidän puolesta...

t: hoikka ja esimiesasemassa

Vierailija
15/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella lampaan illa permanentti ja toisella upeastileikatut hiukset, kummanko valitset?

Vierailija
16/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lapsilla kerrossänky johon pitäisi vaihtaa lakanat ja ainakin tämänhetkinen pitkä ja hoikka siivooja kiipeää itse sänkyyn vaihtamaan ne. Muuten ei onnistu.

Vierailija
17/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että tuon kokoinen ihminen pystyy kumartelemaan. Meillä on esim. leluja lattioilla ja tuonkokoiselta ihmiseltä niiden kerääminen ei voi käydä helposti. Aikaa kuluu ja hikeä virtaa.

Ihminen saa olla minkäkokoinen haluaa, mutta ei kyllä joka koossa pysty kaikkeen työhön.

Vierailija
18/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon mahtuu kyllä muutakin kuin imurointi... pyykkejä, tms.

t. se, jolla on kerrossänky

OT: Väliviikkoina imuroin itse.

Vierailija
19/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti en usko, että tuonkokoinen ihminen jaksaa siivota tehokkaasti=reippaasti, hyvin ja mahdollisimman nopeasti. Meillä kävi muutaman kerran siivooja, joka oli melko ylipainoinen, ja kävi kyllä ihan sääliksi häntä. Ei jaksanut puuskuttamatta mennä meidän portaita ylös alas, toimi kuin hidastetussa moodissa koko ajan (siivoojan pitää olla ripeä!!), kävellä löntysteli hitaasti... Ei yksinkertaisesti ollut sellainen minkälainen siivoojan pitää olla. Ja syy tuohon selvästi oli vain ja ainoastaan se ylipaino! Siivous on sen verran kovaa työtä, että siinä pitää olla tosi kova kunto, että sitä jaksaa hyvin tehdä ammatikseen! JOS tekisi hyvää jälkeä, niin silloin tietenkään painolla ei olisi mitään merkitystä, mutta en ikinä usko, että tuonpainoinen voisi tehdä hyvää ja tehokasta jälkeä! Tai hyvää vielä ehkä voisikin, mutta ei tehokkaasti eli mahdollisimman nopeasti! Siivouksessa kuitenkin se aika on sitä rahaa.

Vierailija
20/22 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ei myöskään ole robotti vaan ihminen. Siivouksen aikana on oikeus pitää mikrotaukoja ja taukoja. Osaava siivooja ei todellakaan juokse paikasta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan