Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö miehen luokse, jos hän mielestäsi juo liikaa?

Vierailija
30.08.2007 |

Muuten hyvä mies, mutta joisi enemmän kuin tykkäät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tytön hupakkona ei eksän kännääminen haitannut, itsekin tuli rymyttyä baareissa, mutta kun biologinen kello alkoi tikittää ja oli aika perustaa perhe, äijä sai jäädä. Tiesin että tyyli ei muuttuisi vaikka olisi lapsiakin, ei ollut mitään järkeä jatkaa suhdetta.

Vierailija
2/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on muuten siedettävä :)

tarkoitan että vapaapäivänä voi juoda sen mäyriksen ihan rauhassa.

eli kerran/kaks viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on mielestäsi miehelläsi? Minua ei varmasti kiinnostaisi jokailtainen sixpackin tuhoaminen.

Vierailija
4/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ulkona pahimmillaan 2-3 iltana viikossa, jolloin tulee kotiin aina kännissä, pahimmillaan oksentaa ja sammuu esim. vessaan tai eteiseen (tätä kylläkin harvoin, ehkä noin 5 kertaa vuodessa). Ostaa välillä myös kirkasta, pullon voi tyhjentää yhdessä illassa.

Juo myös mun ostamat alkoholit, ja ei kerro tätä mulle, ennen kuin itse sen huomaan. Viimeksi riideltiin tästä juomisesta muutama päivä sitten, sanoi silloin että muuttuu nyt kun syksy alkaa. Tänään oli kuitenkin käynyt ostamassa viinaa, ja vielä sellaisen jättipullon. Eli ei näköjään ole tarkoitus ainakaan lopettaa juomista, ja toi pullo ei vaikuta myöskään vähentämiseltä...

Ap

Vierailija
5/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jäänyt ja en koskaan katunut päätöstäni..

Vierailija
6/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänestä tekee miehen? Samanlaista meilläpäin meno oli 16-20-vuotiaina penskoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi