Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen useimmiten kotona tarpeeton.

Vierailija
27.08.2007 |

Lapset nyt 4,5v ja 3v2kk. Leikkivät tuntitolkulla kavereiden kanssa kotipihassa/naapurin pihassa. Kahdestaan saattavat legoilla, leikkiä pikkuautoilla, nukeilla tms. tunteja tyytyväisinä. Syövät mukisematta itse ruokansa, pukevat itse vaatteensa jne.

Paljon tehdään juttuja yhdessä, laitetaan ruokaa, askarrellaan, pelataan, pyöräillään jne. mutta useimmiten aloite tulee minulta, lapset puuhaisivat kyllä tyytyväisinä keskenäänkin. Käyvät sylissä, suukottavat ohimennen ja iltaisin kaipaavat peittelijää ja iltasadun lukijaa, mutta muuten koen olevani sellainen sivustaseuraaja. Lapset ovat aivan ihania ja rakkaita, enkä haikaile vauva-aikoijen perään ja nautin kotonaolosta. Toisaalta välillä väkisin mietin, miksi minä täällä kotona olen. Hoitopaikassa tuskin minua kaipaisivat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat tosiaan kaipaa vain ikäistään seuraa, mutta vauva tarvitsee aikuista senkin edestä.

Vierailija
2/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuukin siihen kolmeen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin vaan että sitä varten se hoitovapaa loppuu kolmeen vuoteen, kun sen jälkeen se äiti jää tarpeettomammaksi.

3

Vierailija
5/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Totesin vaan että sitä varten se hoitovapaa loppuu kolmeen vuoteen, kun sen jälkeen se äiti jää tarpeettomammaksi.

"

HUI! Yli 3-vuotiaalle äiti tarpeeton? :))

Vierailija
6/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen etätyötä kotoa, eikä siinä ole ongelmia.

ap

Vierailija
7/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että tarpeettomampi.

Opettele lukemaan, jookos.

3

Vierailija
8/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen minäkin muuten ollut koko kotiäitiyden ajankin. Töitä kun voi nykyään tehdä etätöinä.

3

Vierailija
9/9 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miks niitten kans täytyy nyhjätä kotona, kun olis jo täysin valmiita hoitoon. Apkin vois mennä oikeisiin töihin!!

10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan