Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa, että joka kodista löytyy kyllä kuulemma ase....

Vierailija
20.10.2008 |

Jos nämä kaikki viime aikaiset massa murhat olisi yritetty tehdä keittiöveitsellä niin 90% ihmisistä, jotka siihen tilanteeseen joutui olisivat pelastuneet!!!

Aseella on niin paljon helpompi kylvää suurempaa tuhoa ympärilleen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä paketillako pitäisi yrittää osua 15 henkilöä päähän vai?

Vierailija
2/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpointa on kyvää tuhoa räjähteillä ja myrkyillä. Aseet on niihin nähden hitaita ja vaatii jokaisen murhattavan kohdalla henkilökohtaisen yrityksen.

Suurin osa perhesurmista tehdään tukehduttamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitenkähän se Kauhajoenkin surmaaja olisi saanut tapettua itsensä niin, että varmasti ei olisi jäänyt vahingossakaan henkiin?

Vierailija
4/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpointa on kyvää tuhoa räjähteillä ja myrkyillä. Aseet on niihin nähden hitaita ja vaatii jokaisen murhattavan kohdalla henkilökohtaisen yrityksen.

Suurin osa perhesurmista tehdään tukehduttamalla.

Vierailija
6/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sun perheelle!

Vierailija
7/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ase, konetiskiaine tai leipäveitsi, niin aina pitää olla joku ihminen sitä käyttämään.

Ja autohan ei ole tappoväline suomalaisen oikeuskäytännön mukaan... sillä voi korkeintaa aiheuttaa varaa

Vierailija
8/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua siirtää ongelma kauas itsestä ja uskoa, että minä olen turvassa kun X. X:n pitäisi olla jotain yksinkertaista ja selvää, joka on helppo toteuttaa. Sillä lailla ihmisen mieli etsii katastrofeille syytä ja aina sellaista syytä, joka antaa ihmisen miettiä että a) minä olen tähän ihan syytön ja b) minä olen turvassa. Se on ymmärrettävä psykologinen reaktio.

Valitettavasti se on yhtekunnan kannalta parhaimmillaan hyödytön ja pahimmillaan vahingollinen reaktio, EIKÄ tuo logiikka oikeasti tee teitä syyttömiksi tai turvassa oleviksi. Väkivalta löytää aina välineen, jos tekijä löytyy. VAIN VÄKIVALLAN TEKIJÖIDEN HOITAMINEN AUTTAA. Ja se on meidän vastuumme.

(ps minulla ei ole ampuma-asetta, enkä halua sellaista. Minä vaan olen tutkinut väkivaltarikollisuutta ennen ja nyt ja tiedän, että teidän yksinkertaista keinoa eli ampuma-aseiden kieltämistä, on yritetty monen monta kertaa - ja aina se on mennyt pieleen. Sen sijaan väkivaltaa säännöllisesti on vähemmän sellaisissa yhteisöissä, joissa toisten henkisestä hyvinvoinnista huolehditaan.)

Vierailija
9/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Vierailija - 20.10.2008 11:58 (ID 861888)

joo, ole tyhmä jos haluat

Millä tavalla sä luulet, että siinä ajassa missä se Kauhajokelan surmaaja tappoi ne kaikki tentissä olleet niin sä kerkeäisit kauhomaan konetiskiainetta niiden kaikkien suuhun?!!!

Vierailija
10/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh hee.

Vierailija
11/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua siirtää ongelma kauas itsestä ja uskoa, että minä olen turvassa kun X. X:n pitäisi olla jotain yksinkertaista ja selvää, joka on helppo toteuttaa. Sillä lailla ihmisen mieli etsii katastrofeille syytä ja aina sellaista syytä, joka antaa ihmisen miettiä että a) minä olen tähän ihan syytön ja b) minä olen turvassa. Se on ymmärrettävä psykologinen reaktio.

Valitettavasti se on yhtekunnan kannalta parhaimmillaan hyödytön ja pahimmillaan vahingollinen reaktio, EIKÄ tuo logiikka oikeasti tee teitä syyttömiksi tai turvassa oleviksi. Väkivalta löytää aina välineen, jos tekijä löytyy. VAIN VÄKIVALLAN TEKIJÖIDEN HOITAMINEN AUTTAA. Ja se on meidän vastuumme.

(ps minulla ei ole ampuma-asetta, enkä halua sellaista. Minä vaan olen tutkinut väkivaltarikollisuutta ennen ja nyt ja tiedän, että teidän yksinkertaista keinoa eli ampuma-aseiden kieltämistä, on yritetty monen monta kertaa - ja aina se on mennyt pieleen. Sen sijaan väkivaltaa säännöllisesti on vähemmän sellaisissa yhteisöissä, joissa toisten henkisestä hyvinvoinnista huolehditaan.)

Vierailija
12/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sun perheelle!

joten mun perheeni ON turvassa. Paremmassa ainakin kuin teidän perheet, kun te uskotte voivanne työntä ongelman pensaaseen.

Vierailija
13/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole törmännyt moiseen yritykseen vielä. Tilaisuus tekee varkaan. Halpa alkoholi saa ihmiset ostamaan enemmän alkoholia. Sekin on muuten tutkittu, että suomessa on toiseksi eniten aseita asukasta kohti kuin missään muussa maassa (Huom! Jopa myös amerikassa on vähemmän) Eniten maailmassa on aseita Irakissa...pistää vähän ajattelemaan

Vierailija
14/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on pippurisumutin kielletty mutt sitten aseita voi ostaa jopa internetistä!

Vierailija
15/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta oli kahjot varastaneet Kuopiossa rekan. Sillä kun painas täyttä höyryä koulun seinästä sisään niin jälki ois taatusti yhtä rumaa kuin Pekan ja Matin jäljiltä.

Ja todistettusti autolla saa kaahata kevyen liikenteen väylää humalassa ilman mitään mutta kun poliisi ampuu kaaharin renkaat puhki, hän syyllistyy vaaralliseen tekoon. Ammuskella nyt keskellä kaupunkia

Vierailija
16/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ampuma-asevalvonta ei ole siinä kohdassa, missä ase ostetaan, vaan sitä ennen. Henkilö hankkii ensin aseenhankintaluvan poliisilta, tässä vaiheessa on se aseen omistamisen kontrolli, sitten sillä nyt ole niin väliä, mistä se ase ostetaan. Se voi olla urheilu- tai aseliikkeestä tai yksityiseltä henkilöltä. Tietysti osalla on joku tietty ase kiikarissa, kun he hankintalupaa hakevat, mutta hankintalupa on voimassa puoli vuotta ja se annetaan tiettyyn asetyyppiin, siis esimerkiksi kivääriin tai hulikkoon, ei tiettyyn aseeseen. Kun ase on hankittu, se käydään näyttämässä poliisille, jonka jälkeen saadaan siihen tiettyyn aseeseen hallussapitolupa.

Suomessa on pippurisumutin kielletty mutt sitten aseita voi ostaa jopa internetistä!

Vierailija
17/17 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta koko kylä tietää, että tuolla on ase. Jos se hakee pyssyynsä luvan paikalliselta poliisilta niin poliisit eivät voi vaitiolovelvollisuuden vuoksi kertoa kenellekään. Jos tyyppi ostaa aseensa netistä niin siinä ei kylän juorukellotkaan saa mitään mistä puhua.

Näin ollen kukaan ei saa tietää mitän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi