Kumpi lasten kannalta parempi yh-äidille: uusperhe ihanan miehen kanssa vai seurustelu ihanan miehen kanssa?
Seurustelu siis siten ettei se koskaan muutukaan uusperheeksi, molemmilla omat kodit jne vaikka seurustellaan ja tapaillaan. Vai sitten uusperheeksi ryhtyminen? Mitä mieltä? Molemmilla pieniä lapsia.
Kommentit (10)
Sitten kun lapsilla alkaa olla omaa elämää, omia menoja ja taas toisaalta itselläkin reilusti vapaa-aikaa, voisin kuvitella muuttavani yhteen jonkun kiva miehen kanssa. Riskit suhteen epäonnistumiselle on kuitenkin suuret, ja omat lapset ainakin ovat joutuneet näkemään jo niin paljon parisuhdekriisejä, että haluan suojella heitä uusilta.
Haluan joskus tapailla jotakuta kivaa miestä kauan, ennenkuin lapset edes tapaavat häntä. Lapseni ovat nyt minun perheeni ja aina etusijalla kaikessa.
Nyt asia ei ole edes ajankohtainen, vaikka olen yh. Kukaan mies ei kiinnosta, ei vähääkään :)
Hyvin. Onhan se taloudellisestikin järkevämpää. Kyllä niitä taisteluita tulee, vaikka ei asuisikaan yhdessä.
täälläkin muutimme yhteen aika pikaisesti,eikä yhtään riita olla riidelty. Parempi näin kuin että ei näkisi joka päivä.
Ja minusta suhteessa on parasta nukkua rakkaan kanssa..
Ja minusta suhteessa on parasta nukkua rakkaan kanssa..
[/quote]
Juuri näin!!
4
Minä en ainakaan halua tapella toisen henkilön lasten kasvatusasioiden kanssa, enkä myöskään halua toisen metodien kanssa sotkevan meillä. Haluan olla kaukosäätimen valtiatar, se joka päättää mitä sinappia meillä syödään jne.
Olen eronnut niin kauan sitten, etten varmasti sovellu edes asumaan toisen aikuisen kanssa saman katon alle. Jos yöllä herään, tahdon lukea pikkaisen, että nukahdan uudestaan. En halua kuunnella kuorsausta. Haluan sisustaa kotini täysin oman makuni mukaiseksi.
Työni on sellaista, että olen menossa ja matkoilla suhteellisen usein. Kotona en halua kohdata marmattavaa miestä. Haluan pitää oman tilani.
Minusta ei ole mitään vikaa siinä, että nyppii rusinat pullasta!
aika paha vaatimuslista, ja itsekäs.
enhän mä edes aloittanut vaatimuksiani! ;)
Kyllä niitä miehiä löytyis, jos huolisin. On niitä kiireisiä bisnesmiehiä, joilla ei ole aikaa jatkuvaan kyljessä kiehnäämiseen.
7
voihan se mennä hyvinkin mutta etukäteen sitä ei koskaan tiedä.
uusperherumbaan lähtemistä. En niinkään miehen/lasten takia, vaan ex_vaimon/miehen/sukulaisten ajattelamaatomuuden/kiusanteon takia.
Itse olen yh, enkä aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen. En halua niitä taistoja, jotka siitä voisivat seurata. Toisekseen, ei tarvitse murehtia mistä asunto, jos tulee ero tms. Onhan noita kuuluisiakin ihmisiä kaukoliitoissa. Mulle riittää asuminen samassa kaupungissa. Olen itsenäinen ihminen, en tarvitse alituisesti kumppania rinnalleni.