Mun kaveri tuli just raskaaksi hormonikierukasta huolimatta!
Kommentit (8)
Olen ajatellut vain kuvittelevani, mutta taidankin lähteä testiä ostamaan :(
luulin, että vaihdevuodet kolkuttelee. Sitten oli pakko jo ostaa testi, kun alkoi tuntua oireisto liiankin tutulta.
Älkää luottako 100% hormonikierukkaan. Edes sterilointi ei ole sataprosenttinen sanoi äityspoli.
Minä tyttö vaan luotin eikä käynyt mielessäkään että enää raskautuisin.
Tämä sielu taitaa puskea itsensä läpi harmaan kiven ...
Miten se saatiin poistettua? Onko km riskiä? Onko kuitenkin mieluinen raskaus ehkäisystä huolimatta?
niissähän samaa hormonia kuin hormonikierukassa, ja tässä sitä ollaan, ehkäisystä huolimatta raskaana :(
Minulle sanottiin että voin valita että joko kierukka poistetaan ja keskenmenon riski on tosi suuri, tai sitten kierukka jää, mutta siinä on taas suuri vauvan ennenaikaisen syntymän vaara.
Valitsin poiston, ja ensimmäisen päivän supisteli rajusti ja hieman vuosin verta. Mutta raskaus on jatkunut silti.
Vauva on nyt ihan toivottu kun kerta on tullakseen, ei onneksi meidän elämän tilanne niin mahdoton ole.
t.4
ajattelin vaan, kun puhelit mahd. vaihdevuosioireista.
jos sulla on ikää yli 40 ja mirena, niin tuo vauva todellakin puskee itseään voimalla maailmaan = ) onnea !
Poistettiin jokin aika sitten ja onneksemme raskaus tuntuu jatkuvan normaalisti.