Kuulin, kun ystäväni mollasivat miestäni
No, mieheni ei ehkä ole mikään mallivartaloinen komistus tai edes säkenöivä seuramies, mutta hän on kultainen, luotettava ja privaatisti äärimmäisen intohimonen mies. Meni maku julkistaa raskausuutinen :(
Kommentit (10)
Tämä tapahtui ystävän bileissä, joissa minä olin sattuneesta syystä selvinpäin ja nämä kaverit melkoisessa humalassa. He eivät tiedä, että kuulin.
Ei ihme, että ystäväsi meinaavat tikahtua.
ja pyöreydestään huolimatta taatusti paremmassa kunnossa kuin ystäväni yhteensä.
Oikeasti taustalla voi olla kateus. Varsinkin, jos omista parisuhteista on jäänyt vain sitä itseään käteen.
Poista tuollaiset " ystävät" elämästäsi - mihin heitä tarvitset?
on törkeää haukkua ihmisiä heidän ulkonäön vuoksi.
Aloita vaikka keskustelu näin, vaikka teidän mielestänne x on lihava ja ruma niin minulle hän on paras, arvostan hänen luonnettaan ja mikä parhainta hän on peto sängyssä ja meille on tulossa lapsi.
Vierailija:
Ei ihme, että ystäväsi meinaavat tikahtua.
(On muuten omituista, että edelleen ihmiset liittävät laihuuden hyväkuntoisuuteen - uskoisi jokaisen tajuavan, etteivät ne ole synonyymeja).
Naurat sitten, kun pinnalliset ystävät parkuvat petollisten miestensä perään ja sinä elät onnellisena perheessäsi.
Ja mitä mies tekee? On ihan kuin asia olisikin minun vikani...
(heistä on ilmeisesti hassua, että vähän pulskempi voi harrastaa liikuntaa), sitten pilkkaaminen ulottui ulkonäköön ym.