Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on minimiaika mikä pitää varata lähtöselvitykseen?!

Vierailija
17.08.2007 |

Lipuissa luki, että n.2h, mutta vähintään tunti. Riittääkö aika varmasti, jos on vain tuntia ennen? minkälaiset jonot nykyään helsinki-vantaalla.. Junamme olisi tikkurilassa 1h50min ennen lähtöä ja siitä vielä bussilla kentälle eli jäisi n. 1h20min eennen lähtöä.. Riittääköhän se? Siis edellisellä junalla pitäisi hengailla tolkuttoman kauan tikkurilassa/kentällä. Kiva jos joku viime hetken tilanteesta kentällä tietäisi.. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan tavarat baggage dropiin. Tosin siinäkin menee aikaa.

Vierailija
2/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 18.25.

Ja kyseessä ihan finnmatkojen pakettimatka..

Toivoisin että ehtisimme tuolla myöhäisemmällä junalla mutta silti vähän hirvittää että meneekö liian naftiksi aika?!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasten kanssa matkustat. Itse olen joskus jäänyt kentälle nuorena ja perheettömänä, kun en viitsinyt olla liian ajoissa. Jäikin se bussi, millä piti olla juuri ja juuri ajoissa, tulematta.

Vierailija
4/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mannerten välisille lennoille, lomalennoille ja pohjoisen hiihtokeskuksiin lähtöselvitys pitää olla tehtynä 45 min ennen lähtöä. Huom! pitää olla tehtynä. en kyllä ihan noin tiukalle uskaltaisi jättää lähtöä. entä jos vaikka bussi myöhästyy..siinä ei enää selittelyt auta. T. kentällä työtä tekevä

Vierailija
5/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutamat kerrat kun olen ollut charter-lennolla, olen joka kerta järkyttynyt PITKISTÄ jonoista, jotka vielä tuntuvat matelevan muitakin hitaammin. Suosittelisin kyllä saapumaan 2 tuntia aikaisemmin - ettekö voi mennä taksilla?

t. pahapaha uraäiti

Vierailija
6/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään uskaltaisi charterilla jättää noin tiukille, varsinkaan kun parin tunnin kuluttua perässä ei ole toista konetta menossa. Onhan siellä lentokentällä tekemistä, käytte vaikka syömässä.