Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytättekö mielestänne vanhoilta, 30+ ikäiset äidit??

Vierailija
03.08.2007 |

Kuulin tänään pysäyttävän kommentin ulkonäöstäni kun entuudestaan tuntematon 43-vuotias ihminen arvioi minun olevan " vasta vähän päälle nelikymppinen" . Olen 31-vuotias!! Järkytyin! Olen pitänyt itseäni ulkonäöltäni nuorehkona mutta katsoin peiliin kommentin jälkeen vähän eri silmin ja totesin että olen muuttunut vanhan näköiseksi ihan parissa vuodessa, lapset ovat 2v ja 3v joten väsymyksellä osansa. Tää on turhamaista, tiedän, mutta hitsit mikä fiilis!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lysähtänyt kasaan tänä keväänä, enkä ole peilistä huomannut mitään, ennenkuin hieroja sanoi. Karmeeta :(

Vierailija
22/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 33v. pian 2v. kaksosten äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ylipaino

b) väsymys

c) takakireä olo, kun olen kahden lapsen kanssa kotona

Sinänsä en mitenkään kauhean vanhan näköinen ole, sii smulla ei ole esim. mitään silmäpusseja tai ryppyjä, mutta jo nuo kolme ekaa kohtaa tekee sen, että näytän ikälopulta.

Vierailija
24/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 1,5 ja 3. Ennen lapsia näytin parikymppiseltä, nyt nelikymppiseltä. Nolottaa käydä töissä, kun olen niin kulahtanut. Koetan kasvattaa pitkää tukkaa, jonka saisi sipaistua siististi nutturalle. Tällainen lyhyt tukka hapsottaa minne sattuu, kun ei aamulla ehdi laittatua ja meikki on vähän niin ja näin. Silmäaluset on kolmen vuoden valvomisesta mustaakin mustemmat ja iho ryppyinen. Eli ei mene kovin vahvasti tällä ulkonäköpuolella, muuten tosin oikein mainiosti.

Vierailija
25/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut omassa ystäväpiirissäni että äidiksi tulleet naiset ikäänkuin jäävät paikoilleen ja tyytyvät vuosia vanhaan muotiin, jopa vanhentuneisiin meikkeihinsä (yök), eivät uudista ulkonäköään, hiustyyliään.. he pysähtyvät ensimmäistä raskautta edeltäneeseen aikaan, sen aikaisiin trendeihin yms. ja jumittuvat siihen.

Vierailija
26/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja näytä paljon vanhemmalle kun ikätoverit ilman lapsia

Vierailija
27/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia aian luultiin nuoremmaksi, tosin nyt varmaan näytän ikäiseltäni tai vähän nuoremmalta (pukeuden nuorekkaasti, en kuitenkaan teinimäisesti). Mulla on kaksi lasta pienellä ikäerolla, ja se näkyy naamasta (valvomista), ja kroppakin on joutunut koville, muutama kilo jäänyt lapsista.

Vierailija
28/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) huolittelematon ei-tätimäinen olemus

B) Hoikka vartalo

C) Babyface-tyyppiset kasvot

Vierailija
29/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli just tummiin silmäalusiin yms.

Minä nukuin vauvani (tissitakiainen!) ensi kuukausina n. 2 h yössä. Kukaan ei meinannut tätä uskoa, koska näytin niin " hehkeältä" . Kiitos meikin!

Vierailija:

Ei minulla muuta lisättävää ole edellisten " neuvoihin" , muuta kuin hyvä peitevoide. Se on ihan must silmänympäryksille, suunpieliin ja nenän sivuille.

Se häivyttää ylimääräiset " sinnerykset" ja " punotukset" . Ihosta tulee nuorekkaampi ja kauniimpi.

Se 32 v, jolta kysyttiin Alkossa henkkarit

Vierailija
30/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minua usko monen lapsen äidiksi. Osa jo täysi-ikäisiä.

Vierailija
31/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoinen ja joskus muakin luullaan kymmenen vuotta nuoremmaksi. Esim. just kysytään papereita. Olen siis 30v.

Mutta kuitenkin olen itse toista mieltä. Ehkä jos mua joku alkon myyjä nopeesti vilkaisee voin näyttää nuorelta varmaan lähinnä tuon kokoni takia, mutta kyllä olen rupsahtanut jos tarkkaan katsoo :-(

Vierailija
32/32 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kuitenkin näyttäväni aika tavalla ikäiseltäni ja voi joku nuoremmaksikin luulla. En käytä tätivaatteita ja minulla on suht trendikäs hiustenleikkaus (ei " kampaus" :-).

Myös pieni lapsi nuorentaa!