Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** HELMIKSET 2006 ELOKUU ***

01.08.2007 |

No jopas kun pääsin aloittamaan uuden pinon :)

Hupulinäidin pojalle myös onnea sinne 1v6kk päivänä! Kiva kun joku muistaa :) Onnea myös kaikille tuleville päivänsankareille!!!!!

Käytiin neuvolassa tänään, uudet mitat 86,6cm ja 11,8 kg. Laitettiin sitten se MPR samalla ja ihan hyvin meni. Hoikka poika edelleen, menee vähän ihannerajan alapuolella kokoajan painossa. On niin kauhea touhuamaan, että eipä ihmekään jos ei kovin iso mies ole :) Ruokaa kyllä annetaan niin paljon aina kun napa vetää.

Nyt on ilmennyt noita herkkujen himojakin, kerjää pitsaa ja ranskalaisia ja keksejä, söisi varmasti kilokaupalla jos vain antaisi. Syö kyllä muutenkin ihan kiitettävän hyvin ruokansa.

Alkoi viimeinen lomaviikko vähän ankeissa merkeissä. Miehen mummo kuoli maanantaina ja oli kyllä kova pala koko sakille, mummo kun asui anoppilassa ja oli mukana jokapäiväisessä elämässä. Eipä siitä ole kuin viisi kuukautta kun toinen mummo (miehen isän puolelta) haudattiin, nyt olisi sitten taas hautajaiset edessä. Josko ne riittäisi tältä erää vähäksi aikaa. Eilen käytiin viemässä mummo hautausmaan kappeliin. Eetukin oli mukana ja oli tosi kiltisti, meinasi vaan että mummo paapaa kun arkku oli avoinna hyvästien jättäjille. Tulipa taas itkettyä ihan kiitettävästi. No, mutta tätä se elämä on ja elämä jatkuu kaikesta huolimatta!

Ei tässä kai ihmeempiä, pitää mennä ottamaan tirsat kun tuli nukuttua vähän huonosti...krooh! Ihanaa elokuuta kaikille!

Sasuliini ja Eetu 1,5v tänään

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhukkaan kesän jälkeen olen näin ensimmäisen raikkaan syyspäivän kunniaksi tullut vähän surffailemaan koneelle. Olipa ihanaa lukea kaikkien teidän kuulumisia! Onnitteluja kaikille uuden vauvan saaneille ja raskautuneille!

Meillä oli muutto isompaan (ensiasuntoon) keväällä, rempattiin pintaremonttia. Kesällä olen tehnyt töitä kaikkien päiväunien, iltojen ja viikonloppujen ajan kotikoneella ja siten on vasta nyt alkamassa koti pikkuhiljaa näyttää kodilta.. Eipä ole tupareita haaveiltu pitävämme kuin vasta joskus lokakuussa. =)

On ollut raskasta olla omistautuneena luovalle työlle lapsenhoidon ohessa, kun on tuntunut, ettei ehdi antaa parastaan pojalle. Mutta nyt onneksi deadlinet ovat hollilla ja olen aloittanut uuden työn yksityisenä perhepäivähoitajana. Meillä aloitti kaksi viikkoa sitten yksi hoitolapsi, joka on 1 v 3 kk. Ja musta tuntuu että kaksi lasta on oikein sopiva luku.

Ihania pieniä sivuvaikutuksia tällaisen työn teolla on muunmuassa se, että tulee pidettyä koti siistinä ja olen laatinut kuukausittaisen ruokalistan, jonka mukaan on helppo tehdä monipuolisia aterioita ja välipaloja!! Helpottaa kummasti. Ja iltaisin on vain pakko jaksaa siivota keittiö, muuten ei riitä astiat seuraavaksi päiväksi.

Ostin myös tuplavaunut, jotta pääsen urheilemaan lapsia työnnellen. Olen sen verran laiska, että mielummin olen pyöräillyt joka paikkaan Miron kanssa, menee niin paljon sujuvammin kauemmas.

Ja iloisia (toivottavasti) uutisiä myös meiltä, eli seuraavaa helmivauvaa tässä odotellaan.. Tosin sydänääniä ei ole vielä saatu kuulumaan ja rv olisi 13+3, että parin viikon päästä kokeillaan uudestaan. Olin hetken aika huolissani, mutta nyt jo rauhoittunut, eipä tässä muuta voi kuin odottaa joka tapauksessa.

Miro on kans pitkä ja hoikka poika 86 cm ja 11,4 kg. Tämän hetken lempparipuuhia on kaivinkoneen leikkiminen kun syö itse ja kaikenmaailman mielikuvitusjutut piirtäen. Eli piirtää hienoja ympyröitä, joiden kertoo olevan milloin mitäkin, perhosia, laivoja jne.. Hauskuuttaa uutta tyttökaveria ruokapöydässä siten, että alkaa leikkimään, että esim. vadelma on auto ja putputtaa sitä pitkin pöydän pintaa ja sille sitten hoitolapsi repeää nauramaan ihanan hersyvästi. On ihana katsella niiden kahden touhuja kun ovat niin sydämellisiä toisilleen!! =)

Ostin sellaisen pienen pöydän ja kaksi tuolia, kuin päiväkodissa, niin saavat siinä syödä keskenään. Ei tarvinnut miettiä miten yltäisivät isoon ruokapöytään, kun ei kahta syöttötuolia tässä vaiheessa enää kannattaisi hommata.

Miro ei ole koskaan nukkunut pinnasängyssä ja sai jo loppiaisena oman laatikkosängyn, jota ei onneksi enää tässä isommassa asunnossa tarvitse työntää meidän sängyn alle päivisin. On tullut aina aamuyöstä meidän väliin nukkuu, mutta nyt kun olen vähentänyt imettämistä pikkuhiljaa, on alkanut nukkumaan tosi pitkiä yöunia. Enää imetän iltaisin nukutuksen yhteydessä. Aamuisin Miro usein lähtee menemään olohuoneeseen ihmettelemään, mutta kun kotimme on nyt turvallisuudeltaan päiväkotiluokkaa, niin voin huoletta jatkaa unia itse, ja sieltähän se kuitenkin kohta tulee takaisin, kun ei seuraa kuulu.

Pitäisi ilmeisesti kirjoitella useammin, kun tuntuu että juttua pukkaa niin, ettei tällaista enää kukaan jaksa lukea.. =)

Ja erityisterkut ja jaksamista Adalmiinalle ja Fassilooralle!

nemma 28 v, Miro 1 v 6,5 kk ja rv 13+2

Vierailija
62/76 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edelleenkään oo vauva syntynyt.. On kyllä aikamoinen mököttäjä :)

Tänään on ollut maha menkkamaisesti kipeä va saa nähdä meneekö tämä taas ohi niin kuin tähänkin asti.

Saa nähdä näinköhän tuota tarvii mennä sinne yliaikaiskontrolliin ke aamulla.

Silleensä rasittaa jos taas pitää käynnistää,kun Aleksikinhan piti käynnistää,kun vedet meni 40+2 ja supistuksia ei vielä seuraavanakaan päivänä kuulunut. Olin silloin sairaalassa neljä päivää ennen kuin Aleksi syntyi ja siinä sitä synnytystä käynnisteltiin.

Va jos nyt käynnistykseen menee niin jospa käynnistyisi tällä kertaa hiukan nopeammin..

Paistoin ja maustoin Aleksille jauhelihaa pakkaseen pikkupurkkeihin. Entisiä olikin enää yksi purkki jäljellä.

Oon niin aina tehnyt niin sieltä on kätevä aina ottaa niitä ruokiin. Samoin oon keittänyt porkkanoitakin pakkaseen jo aiemmin.

Ilmathan nuo on nyt kummasti viilentynyt. Niin ei oo läheskään niin tukala olla.

Lauantaina käytiin mökillä pitkästä aikaa va oli vähän huono ilma kun satoi koko päivän vettä.

Eipähän tässä mitään kummempaa..

Saa nähdä joko seuraavalla kerralla on käärö,kun itsestäni ilmoittelen.

-Mirjami rv 41+5 ja Aleksi n.1v 6kk 2vkoa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti aluksi VOIIII EIIIIIIIIIIIIIII!!!! Mä kirjoitin yli puoli tuntia tässä teille juttuja kommentoiden teille kaikille asioita ja nyt tää kone hävitti sen! Mulla oli siis auki toinen välilehti, eli en yrittänyt sitä liian pitkän ajan päästä lähettää, se vaan HÄVIS! Siis voi halvattu!

Nyt en tietystikään muista kenenkään juttuja tarkalleen, mutta näin lyhyesti onnittelut vauvoista ja vauvamasuista kaikille! Birdy oli muuttanut ulkomaille, missäs nyt asutte? Pysyvästikö? Sitten Mirjami odotteli vauvan syntymistä, tsemppiä sulle! Monella olikin tosi pitkiä puolitoistavuotiaita. Joku (minkki?) taas mietiskeli oman lapsen pientä kokoa.. Mitä neuvolassa sanottiin? Jos on aina mennyt omaa käyräänsä, niin sitten kaikki on varmasti hyvin. Useat lapset menevät joko kaikkien käyrien ylä- tai alapuolella, ja ihan normaalisti on kaikki, joten tuskinpa on huolta sinullakaan. Mitäs muuta.. Jonkun lapsella oli onnistunut putkitus takana.. Anteeksi kun en osaa yhdistää nimimerkkejä ja juttuja! Mä olen tosiaan viimeksi kirjoitellut kuukausia sitten.

Täällä on kaikki hyvin. Meidän talo valmistui kesäkuussa ja muutettiin tänne. Onkin ihanaa asua elämäni ensimmäistä kertaa omakotitalossa. Lapset tykkää juosta kotona ja pihalla ja vauhtia piisaa. Meille tuli 3 viikkoa sitten kissavauva, jota tytöt osaavat jo aika hyvin helliä. Noora 1½v välillä vain rakastaa Peppiä aika rajusti.. kissaraukka on Nooran sylissä, käsi kurkulla, kieli ulkona tai suu auki.. ei siis ihan hellästi pidä pillistä kiinni! Mutta hyvin hellästi osaa myös jo Peppiä paijata. Meillä on kaksi muutakin kissaa (tosin toinen karkasi 3kk sitten), mutta ensimmäinen jonka lapset näkevät pentuna.

Sitten meille tulee helmikuussa vauva! Me ei näköjään osata tehdäkään kuin helmikuun vauvoja. Tytöthän on syntyneet 2/04 ja 2/06, eli tasaisin väliajoin näitä näyttää putkahtavan. Erona tässä raskaudessa edellisiin on se, että jäin raskaaksi heti! Esikoista tehtiin ½ vuotta ja Nooraa reilu vuosi. Eli ihmeitä tapahtuu!

Noora on jo niin isoa tyttöä, että! On osannut jo monta kuukautta syödä itse, tuttipullo jäi 1v2kk iässä, tutti viikko sitten. Touhottaa päivät kuin heikkopäinen ja saa myös raivareita, jolloin lyö päätään lattiaan tai puree sitä mikä epäonnistuu. Eli jos nukenrattaat eivät käänny miten hän haluaisi, hän puree niitä. Jos sukka ei mene kunnolla jalkaan, purraan joko sukkaa tai jalkaa.. Muuten on oikein hyväntuulinen tytteli. Oppi kävelemään kunnolla tuossa 1v3kk iässä muistaakseni mutta nyt on jo pidemmän aikaa juossutkin. Osaa 20-30 sanaa (siis miltei päivittäisessä käytössä), lisäksi toistaa KAIKKI sanat mitä sanotaan. Nukkuu vielä pinniksessä, siirretään syksyn mittaan " isojen" sänkyyn.

Töihin olen palaamassa viikon päästä, ehdin tosin olemaan vain 4,5kk, mutta menen silti. Saan vähän rahaa säästöön vauvankin hoitovapaata varten.

Mutta nyt tulee vieraita, taidan mennä laittamaan kahvit kiehumaan! Ihanaa syksyä teille!

t. Mikaela ja Kiira 3½v, Noora 1½v ja rv14+3.

Vierailija
64/76 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora-neidin 1½ tuoreet neuvolamitat on: 12,1kg ja 85,3cm. Puolessa vuodessa tullut huimat 7cm pituutta!

Vierailija
65/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko oikein, että sekä nemma että Mikaela77 saavat uudet helmivauvat :)? Onneksi olkoon! Mikaela77, mua rupes oikeen naurattamaan tuo teidän helmipallerokaava :).

Olen _ihan_ varma, että nyt se Mirjami-80 on poksahtanut.

KL.

Vierailija
66/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule nyt jo päästämään piinasta meidät!!!!!!

Mites Niiskun vauva-arki on lähtenyt rullaamaan??

Meillä vaan sitä samaa ja samaa, paitsi nyt on vauvelilla flunssa. Mä kans olen köhinyt muutaman päivän..pitänee kaivaa tissi esiin taas, on sen verran kova meteli tossa sitterissä ;)))

ja onnittelut raskautuneille, eipä taida olla enää monta ei raskautunutta meissä ;)))

kuumetta ja penskat

Vierailija
67/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan kuulun siihen ei-raskautuneiden vähemmistöön... :-/ Kai se nyt olis se ns. " oikea" aika saada toinen lapsi, ainakin toisten mielestä. Tänäänkin yksi miehen sukulainen jo sen asian tiimoilta painosti! Mutta, kun ei tärppää niin ei tärppää.

Tätä lapsiasiaa ollaan kyllä hieman mietitty, kun keväällä päätettiin mukamas, että hoitoja jatketaan nyt syksyllä mutta mutta... Nyt en sit tiedäkään mitä tekis, kun ensi keväänä mulla vois ehkä olla pienen pieni mahdollisuus saada vakituinen työ sieltä minne olen tehnyt sijaisuuksia... Mutta kuitenkaan se ei ole yhtään varmaa! Voi hyvinkin olla ettei mua valita mutta jos olen raskaana niin sitten ei ainakaan.... Hankalaa!!

Mitenkäs teidän muiden lapset nykyään syö?

Onni on nyt vähentänyt syömistä tosi paljon! Aamupuuro ei maistu, lounas nippanappa menee alas, hyvällä tuurilla syö päivällistä ja joskus iltapuuron. Maitoa juo ja näkkileipää syö mielellään... En tiedä johtuuko se hampaista, kun niitä näkyy pukkaavan suuhun, vai mistä? Tuntuu vaan hurjalta, kun vielä vähän aikaa sitten poika söi hyvällä ruokahalulla isoja annoksia.

Me otettiin Onnille isojen poikien sänky käyttöön. Eipä tuo siellä viihdy koko yötä mutta eipä viihtynyt pinnasängyssäkään. Jospa se joskus oppis...

Jaahas, täytynee lähteä nukuttamaan tuo riiviö... :)

kumppari 25v & Onni 1v6kk

Vierailija
68/76 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea " uusille" raskautuneille!

Meilläkin on viikon verran syöty huonosti. Tai siis vain poika (äippä ahtaa herkkuja). Meillä kylläkin aamu ja ilta puuro menee tosi hyvin (kun pv:llä ei ole juuri mitään syönyt, on illalla kauhea nälkä?). Mutta tosiaan ei lounasta,välipalaa,päivällistä muutakuin maisteta ja sit suu pysyy tiukasti kiinni... Maitoa&vettä joisi litra tolkulla. Mutta jostain luin että lapsi tietää tarpeensa... Tiedä sitten. Mut Eino on niin jässikkä ettei hätää hetkiin vaikka ei ruoat maistuisikaan.

Mutta myöhemmin lisää, nyt nukkumaan!

Vierailija
69/76 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna ei ilmeisesti suju mikään :P.

Silppu on ollut viikon verran kuin persiiseen ammuttu karhu ja rähinatuoli onkin kovassa käytössä. Yllättävästi isällä on ollut viikolla taas iltamenoja joten tämä mamma on aika väsynyt. Kaiken lisäksi pukelon mielestä aamulla on hyvä herätä klo 7, kenenkään muun mielestä ei ole. Päikkäritkin on kutistuneet reilun tunnin mittaisiksi. Hoh hoijaa. Toivottavasti tämäkin on ohimenevää, onhan näitä ollut aikaisemminkin...

Vali vali. Ruoka sentään uppoaa hyvin niin lapselle kuin äidille :). Puuro ei aina Silppurille maita, mutta kun meillä on tämä linja että puuroa tarjotaan, sitä syödään tai ei syödä mutta muuta ei tule tilalle. Aamiaiseksi laitan vaihtelevasti puuroa tai leipää ja viiliä. Viili on suurta herkkua. Eilen tein eri tavalla maustettua jauhelihakeittoa, jota Silva söi puoli lautasellista ennen kuin huomasi ettei pitänyt jostain mausta.

Pitäis siivota, mutta jos tässä vielä hetken totuttaudun ajatukseen. Onneksi soitin jo kesällä ikkunanpesijät urakkaan eli kaikki 144 ikkunapintaa tulevat ensi viikolla kerralla puhtaaksi.

Työnteosta olen nauttinut valtavasti eikä palkkalisä ole pahitteeksi. Täytyy toivoa että näistä koulutuskeikoista poikisi lisätöitäkin...

Hyvää viikonloppua -ja huomennahan on taas uuden pinon aika :).

KL ja kiukkuinen Silppu 1 v. 7 kk.

Vierailija
70/76 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut olen lähes päivittäin mutta ei vaan tekstiä tule niin parempi olla mitään kirjoittamatta.

Onnea kaikille vauvojen saaneille ja tuleville vauvoille :=)

PUTKITUS asiaa : Olen kaksi kertaa perunut Oskarin putkiajan kun en osaa päättää mennäkö vai ei. Neuvola lääkäri oli sitä mieltä että mennään ja itse en tiedä ???????????? Aloitan työt -huikeaa hain kolmeen paikkaan töihin ja sain valita mihin menen ;)Eli ensi kuussa olen töissä ja oskari menee ryhmikseen. Olisiko siis järkevää laittaa ne putket ? nyt ollaan oltu kesä ilman tulehduksia, mutta alkaako ne sitten uudestaan kun ei voi tietää?? Jotenkin tuntuu siltä kun lopetin imetyksen niin poikakin voi paremmin, onko tää jotain höpöhöpö juttuja en tiedä mutta siltä tuntuu....

Saatiin myös TUKIPERHE :=) Eli siis meidän lapsukaiset pääsevät nyt oikeasti sinne varamummolaan . Alkuun käydään ihan tutustumassa ja sitten kokeillaan muutamia tunteja ja sitten kun hyvältä näyttää jopa kokonainen yö :) Mennään ensi viikolla tutustumaan. perhe kuulosti ihananalta, oikein varamummo ja pappa (heillä ei ole lapsia) :=)

Mitäs muuta, joo myytiin vene ja taloa etsitään , kaamea sisustusvimma :=) Pakko päästä sisutaa edes jotain, nyt lennossa lastenhuone, vaihdan myyntiä varten verhot järjestyksen, piilotan lelut jne......... Siis kuitenkin vaan kaappiin että toki meillä leikitään joka päivä ;)

Meille kuuluu siis valoa parempaa

Minkki ja Pieni Poika Osku

Vierailija
71/76 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Minkin perheelle vara-mummolasta! =) Ja onnea työpaikasta!

KL: voimisia! Tiedän ettei tämä lausahdus auta nyt mitään, mut SE on hetkellistä!!! Itse aina tuskailee, kun on tuollainen vaihe menossa, että mikäköhän tuota ipanaa riivaa.... Mut se ärsyttävää, kun ne hyvät vaiheet menee niin huomaamatta ja pirun äkkiä =) Mites Silakka voi? Me ollaan vkonlopun aikana menossa käymään silakka markkinoille (täällä siis sellaiset aina syksyllä ja tänään valittu vuoden silakka,tulitte mieleeni=))) Ja MITEN teillä on niiiin paljon ikkunoita???

Meillä remppa melko hyvällä mallilla. Ensi kesään kyllä jää yhden seinän teko, kun nämä lämpimät ilmat alkaa olla lopuillaan, tuntuu että syksy tuli ihan yllättäen.

Mun mielenterveys ei enää kestäisikään tätä ukkojen passaamista ja varsinkaan tuota appiukkoa... huoh. Olen ollut tähän asti hyvin tytyväinen appi vanheempiini, mutta... Ihan käsittämättömiä asioita tapahtunut (tai sit mä en vaan ymmärrä ja nipotan). Esim. mä hilluin kotona alusvaatteissani(inhoaa vaatteita=)) ja yhtäkkiä appi tulee omilla avaimillaan sisälle(on siis annettu " hätä tapauksia" varten ja nyt tän rempan takia avain), mä ihan hölmistyneenä kiskasen ruhoni suojaksi jotain ja appi vaan tokaisee: " jaa, sä olitkin kotona?!" Olin niin pöllämystynyt etten saanut sanaa suustani ja sit appi lähti. Sit jälkeen päin ajattelin että olisi pitänyt kysyä että käytkö täällä useinkin kun ei olla kotona?

Sit hän oli " varannut" eläkkeellä olevan timpurin meille hommiin ja sanoi kun se ottaa niin vähän töistään (meillähän ei ole ollut yhtään raha-palkallista ihmistä remontissa, kun suvustakin löytyy talkoo hommiin timpuri). Siihen sit tokaistiin ettei tosiaan tarvita! Hän suuttui... Näitä juttuja ois paljon... Viimeisin oli että hän tuli kaverinsa kanssa tekemään ikkunan myyki lautoja, kysymättä meiltä mielipidettä millaiset haluamme...! Mies kertoi sitten että tällaiset teemme, mutta kun appi ei kelpuuttanut, suuttui siitäkin... pari päivää kului ettei ukkoa näkynyt ja sitten tuli ajamaan meidän nurmikkoa kun on niiiin rivon näköinen, kun en edes minä ole viittinyt sitä ajaa... apua... Tähän asti olen pystynyt antamaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mut pian tämä äippä repee.

tulipas valivali. Mut muuten meillä mukavaa eloa ja juuri sitä " hyvää vaihetta" , vaikka heppu ei oikein syökkään. Autokoulun eka oppituntikin oli=)

Kyl se Mirjami on nyt varmasti laitoksella=)

Nyt silakoita ostamaan =)))

Vierailija
72/76 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta tuntui,kun moni oli kaivannut :)

Ei sitten tarvinnut mennä sinne ylaikaistkontrolliin..

Säännölliset supistukset alkoi klo18 tiistaina ja klo21,kun kotoa synnärille lähettiin supistukset oli 5-7min välein. Synnytyssalissa klo22 niitä tuli jo 2-3min välein. Sain epiduraalin,kun oli 4cm auki. Ilokaasua otin myös ja silleensä parjäsin ihan hyvin.

Synnytys kesti 10h50min ja ponnistusvaihe 7min. Synnärillä ehdin olemaan n.7h.Yhtään tikkiä en tarvinnut,onneksi... Ihme,että niin vähällä selvis.

klo4.57 29.8 keskiviikkona, tasan rv42 meille syntyi tosiaan tyttö.Mitat 4400g ja 53cm. Eli ei olllu ihan pienimmästä päästä tämä prinsessa :) Pisti esikkoa paremmaksi,kun hän painoi 4275g.

Kotiin päästiin eilen puolilta päivin.

Tyttö söi rintaa heti synnyttyään ja pesun jälkeen uudestaan.Maitoa rupesi tulemaan ihan suihkuamalla jo heti synnytystä seuraavana päivänä. On tytölle ihan liika tarjontaa mutta parempi kuitenkin näin.

Nyt on päivä oltu kotona ja tuntuu,että ihan kivasti menee. Imuroin tuossa aamulla ja muutenkin on ihan hyvin kotihommia heti pystynyt tekemään.

Tyttö syö yöllä ja esikolla riittää siinä ihmettelemistä,kun samassa huoneessa nukutaan. Viime yönä eiskko ei ainakaan vauvan itkuista yms häiriintynyt vaikka nousikin monta kertaa kurkkimaan,että mitä täällä tapahtuu, vaan nukkui klo19 niinkuin normaalisti klo8.30 asti.

Pitänee nyt levätä vähän kun molemmat lapset nukkuu.

Lisää kuulumisia myöhemmin.

-Mirjami,Aleksi 1v6kk2vkoa ja tyttö 3 päivää-

Vierailija
73/76 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän kokoisen tytön haudoit!!!!

joo huuto alkoi heti kun koneelle istuin...must go

kuumetta

Vierailija
74/76 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kokoinen vauva teille syntyi. Minusta on ainakin mukavampaa aina käsitellä vähän isompaa vauvaa kuin ihan parikiloista :) Mulla tytöt olleet 3720g ja 3432g, joten ei mitään pikkuruisia hekään.

Mutta onnea vielä kerran ja ihanaa vauvaelämää teidän perheelle!

Mikaela

Vierailija
75/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko: juu, anoppi sanoikin kolmannesta helmivauvasta kuullessaan, että hän yrittää kovasti keksiä meille jotain MUUTA tekemistä seuraaviksi keväiksi ;) Heh! Meidän lapset jää kyllä kolmeen, ainakin nyt tuntuu siltä. Alunperinhän meidän piti tehdä vain yksi lapsi, joten ei parane mennä näköjään vannomaan mitään ;)

Kumppari: Koska se sun vakkarityö ehkä alkaisi? Siinähän on 4kk koeaika, jolloin periaatteessa " saa irtisanoa raskauden takia" niin, että keksii jotain muita perusteita, jotka muka aiheuttavat sen, ettei sopimusta jatketa, kuin raskaus. Näinhän EI saisi tehdä, mutta aina on ne syyt joihin työnantaja pystyy vetoamaan. Tai näin olen ainakin kuullut. Tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin ainakin, vaikkakaan en tiedä voiko niihin vedota jos ollaan just uus työntekijä haettu ja palkattu?! Mutta sen 4kk aikanahan sun ei tarttee sanoa mitään raskaudesta vaan vasta sen jälkeen :) Äläkä tosiaan ota paineita, vauva tulee kun on tullakseen. Mä ainakin kuittasin kaikkien utelut sillä, että sanoin suoraan, että yritystä on, mutta kun ei tärppää niin ei tärppää. Sen jälkeen ei kukaan enää udellut mitään.

Vierailija
76/76 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää näyttää 8 sivua, muttei anna avata sitä viimeistä vaan herjaa ettei voi avata kun viesti on poistettu tai jotain muuta.. Katsotaans minne tää päätyy!