Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein karmean löydön!!!

Vierailija
31.07.2007 |

Olen vielä hiukan shokissa enkä tiedä miten pitäisi suhtautua! Löysin mieheni koneelta listan jossa oli naisten nimiä 1-38. Minä olin myös listassa numerona 33 ja 38! mitä tämä tarkoittaa? Siis onko tuo joku panolista vai voiko kyse olla jostain muusta? Olen todella hämmentynyt! Miehelleni en ole puhunut mitään, tiedosto on todennäköisesti ollut jossain piilossa mutta oli kai vahingossa jäänyt auki kun siivosin miehen työpöytää.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi oma on sentään oikeilla aivoillaan, eikä kyrvällään ajatteleva aikuinen mies ja eipä vieras pillu maistunut, vaikka KOKO raskausaika oli seksikielto päällä. Piti valita, joko nussiminen ja kuollut vauva tai selibaatti ja tuo ihana nyt 2 vuotias iskän kalakaveri...

Suhteemme ei todellakaan kärsinyt, päinvastoin , pelko lapsen menettämisestä yhdisti meitä entisestään ja liittomme on entistä vahvempi, tosin näiden 15 yhteisen vuoden aikana se on muutoinkin vankalla pohjalla ollut, mutta nyt sitä ei ihan mikään pieni notkahdus kaataisi.

Onneksi niitä fiksujakin miehiä riittää tässä maassa.

Jos ei jopa mun?

luuletko oikeesti et miehes on kiltisti katellut 10 kk muna housuissa kun sinä oot pihdannut. Kulutustavarahan se on.

Vierailija
82/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä kirjoitin tuon luuletko että miehesi 10 kk jne.

meillä ei seksielämä muuttunut mitenkään raskauksien aikana, joten älä suotta pety puolestani. ja jos mieheni haluaa käydä vieraissa niin minähän en sille voi mitään. en omista miestäni. mutta eipä hänen ole tarvis lähteä mihinkään kun kotona saa takuu varmasti silloin kun on tarvis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 86

Vierailija:

eli minä kirjoitin tuon luuletko että miehesi 10 kk jne.

meillä ei seksielämä muuttunut mitenkään raskauksien aikana, joten älä suotta pety puolestani. ja jos mieheni haluaa käydä vieraissa niin minähän en sille voi mitään. en omista miestäni. mutta eipä hänen ole tarvis lähteä mihinkään kun kotona saa takuu varmasti silloin kun on tarvis

Vierailija
84/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se 38 v, jolla liittoelämää yht 22 v

Vierailija
85/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ukko ei käy missään pippaloissa tms joissa olisi mahdollisuus pettää. Ei kiinnosta paskalle haisevat kapakat...

Edes kauppareissulla se ei onnistuisi, koska kaupassa käymme yhdessä.

Työmatkakaan ei ole, kuin 5 kilometriä, joten sekään ei oikein täsmää, roskapussin vienti ehkä saattaisi olla se hetki, mutta eipä se ukko ihan niin pikainen voi olla... Hmm, tai ehkä sittenkin.. Rupeanpa kellottamaan roskiskeikat...

Okei okei, onhan sen PAKKO olla niin, että kaikki suomen miehet pettävät ja huoraavat. Kenelläkää EI VOI OLLA uskollista miestä.. Av-ämmäin logiikka taas jyrää..

86

Vierailija
86/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-ämmäin logiikka taas jyrää..

86

[/quote]

Vierailija
87/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni voi vaikka pettääkkin.

ei muuten pettäminen tarvii aina sitä yötä...

Vierailija
88/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ni voi vaikka pettääkkin.

ei muuten pettäminen tarvii aina sitä yötä...

Vierailija
89/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkkis=ulkomaalainen

Vierailija
90/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaiset on ählämeitä. pyydän näyrästi anteeksi vatipäisyyttäni. 94:ko se oli.

Vierailija
91/91 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ukko ei käy missään pippaloissa tms joissa olisi mahdollisuus pettää. Ei kiinnosta paskalle haisevat kapakat...

Edes kauppareissulla se ei onnistuisi, koska kaupassa käymme yhdessä.

Työmatkakaan ei ole, kuin 5 kilometriä, joten sekään ei oikein täsmää, roskapussin vienti ehkä saattaisi olla se hetki, mutta eipä se ukko ihan niin pikainen voi olla... Hmm, tai ehkä sittenkin.. Rupeanpa kellottamaan roskiskeikat...

Okei okei, onhan sen PAKKO olla niin, että kaikki suomen miehet pettävät ja huoraavat. Kenelläkää EI VOI OLLA uskollista miestä.. Av-ämmäin logiikka taas jyrää..

86

Anna toiselle edes vähän tilaa. Toi on jo sairasta, aina yhdessä. Mä ahdistuisin tollasesta, kun toinen hengittää aina niskaan. Ja jotenkin typerää käydä aina yhdessä kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi