Tein karmean löydön!!!
Olen vielä hiukan shokissa enkä tiedä miten pitäisi suhtautua! Löysin mieheni koneelta listan jossa oli naisten nimiä 1-38. Minä olin myös listassa numerona 33 ja 38! mitä tämä tarkoittaa? Siis onko tuo joku panolista vai voiko kyse olla jostain muusta? Olen todella hämmentynyt! Miehelleni en ole puhunut mitään, tiedosto on todennäköisesti ollut jossain piilossa mutta oli kai vahingossa jäänyt auki kun siivosin miehen työpöytää.
Kommentit (91)
Kuinka yleinen ap:n nimi on, voisiko nro 33 olla täyskaimasi?
Onko ap linjoilla? Selvisikö asia vai oliko tää provo?
kamalaaaaa mä en sais ku 11 tollaseen listaan:S nolo
on seksitauti ja joutunut listaaaan panokumppanit...
Mulla on ollu n. 70 kumppania ja millään en saa niitä panolistalle aikajärjestykseen, en millään. Enkä todellakaan muista (kun en edes tiedä!) kaikkien sukunimiä, etunimetkin puuttuu muutamalta... :D
Mulla muuten oli kerran yx varattu mies, joka oli aina kotona, hoiti kaikki kotityöt eikä koskaan käyny baareissa. Vaimo oli uranainen. No, mies chattaili koko kotonaoloajan ja harrastimme jatkuvasti sätti- ja puhelinseksiä. Kun mies oli käymässä vanhemmillaan, käytiin panemassa siinä sivussa. Ja takuulla oli sellainen mies, josta ei koskaan voisi kuvitella että vieraissa käy. Kun eihän sillä ollu aikaakaan;)
Seksisuhteiden pyöritys. Tuskinpa tällä uranaisellakaan on ihan puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija:
Mulla muuten oli kerran yx varattu mies, joka oli aina kotona, hoiti kaikki kotityöt eikä koskaan käyny baareissa. Vaimo oli uranainen. No, mies chattaili koko kotonaoloajan ja harrastimme jatkuvasti sätti- ja puhelinseksiä. Kun mies oli käymässä vanhemmillaan, käytiin panemassa siinä sivussa. Ja takuulla oli sellainen mies, josta ei koskaan voisi kuvitella että vieraissa käy. Kun eihän sillä ollu aikaakaan;)
T: ajoittain provoileva
Vierailija:
Ja ihan varmasti saman kirjoittajan kuin se " Löysin lastenvalvojan numeron mieheni lompakosta" ...
vaikkei ole tippaakaan muita parempi...
Olet joko susiruma, uskis, tai mennyt naimisiin 19-vuotiaana. Muuten sulla olisi enemmän kumppaneita.
Vierailija:
on pannut useamman kuin viiden ihmisen kanssa, voi tästä panijasta käyttää vain yhtä nimitystä: HUORA. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, sama nimitys sopii ja kuuluu kyseiselle ihmiselle. Ei voi mitään.
T: saldoa 2 kpl, ikää 34.
kysy suoraa mieheltä, että mitä tää meinaa???
Vierailija:
on pannut useamman kuin viiden ihmisen kanssa, voi tästä panijasta käyttää vain yhtä nimitystä: HUORA. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, sama nimitys sopii ja kuuluu kyseiselle ihmiselle. Ei voi mitään.
T: saldoa 2 kpl, ikää 34.
Täytyy myöntää että aika portto olin nuorena, mutta mä tykkäsin levitellä jalkojani, ja siitä taas piti miehet :)
Rahaa en pyytänyt, riitti kun munaa sain. Ja sitä tosiaan sai! Voi, niitä aikoja.
Ihanaa se oli, ja melkein kaikkea tuli kokeiltua.
Vierailija:
38 nimeä vähän?! Mä olen ihan aikuinen ja pannut vain seitsemän miehen kanssa. Missä välissä te ehditte?
Mä olen myös ihan aikuinen nainen, ja rakastellut 2 miehen kanssa, pannut yhden eli yhteensä 3 miestä.
Irtosuhteet eivät mulle sovi. Puutteessa en ole kuitenkaan joutunut koskaan olemaan. 12 vuoden yhteiselo, sinkkuna sitten kokeilin sitä panemista ;-) kunnes löysin tuon rakkaan aviomieheni, joka oli se 3. mies.
Minä olenkin vain yhden kanssaVierailija:
38 nimeä vähän?! Mä olen ihan aikuinen ja pannut vain seitsemän miehen kanssa. Missä välissä te ehditte?
Toisaalta jos pihtailit 10kk, niin ei se ole ihme, että mies joutui menemään vieraisiin
Toinen sanoi kerran käyneen silleenkin, että vastaan tuli kaksi miestä, joiden ei tiennyt tunteneen toisiaan, mutta molempien kanssa oli ollut. Ja että baaritiskiltä piti ottaa ees joku kun valomerkki tuli, ellei ollut säkä käynyt siihen mennessä.
Täytyy sanoa, että mulle sie kieli vaan huonosta itsetunnosta.
t: 38 v, kuusi partneria ja elämää kuitenkin avo/avioliitoissa 22 v.
Mutta nuorena kokeilin rajoja, ja myös seksi eri muodoissa tuli käytyä läpi. Mä olen vakiintunut vasta kolmikymppisenä (muutama lyhyt yritys välissä), ja neitsyyden menetin 16-vuotiaana, ei se nyt ole mikään ihme jos siihen väliin mahtuu muutama kymmen miestä. Jos sen jakaa vuosilla ja kuukausilla, niin sehän on tosi vähän.
Mä oon vieläkin seksin suhteen erittäin aktiivinen, tosin nyt vaan yhden miehen kanssa.
ni pitääkö siitä hirvee haloo nostaa, ehkä se onkin paremmuusjärjestyksessä ja sinä oot viimenen. Mietippä sitä. Ihme vouhottamista joka perkeleen asiasta, luuletko oikeesti et miehes on kiltisti katellut 10 kk muna housuissa kun sinä oot pihdannut. Kulutustavarahan se on.
ja en ehtinyt nussimaan, kun 3 kanssa ennen tätä nykyistä aviomiestäni.
Mutta, kun oli niin pirun hyvä jo nuorena, niin ei viitsinyt päästää toisille ja ukko paranee vanhetessaan, kuin viini. Toki olisihan niitä liottajia voinut tulla vastaan ja nyt joku muu nauttisi tuon miehen taidoista.. Oli se onni, että nuoruus ja hulluus ei vienyt mennessään.
Naikkonen 30vee
Onneksi oma on sentään oikeilla aivoillaan, eikä kyrvällään ajatteleva aikuinen mies ja eipä vieras pillu maistunut, vaikka KOKO raskausaika oli seksikielto päällä. Piti valita, joko nussiminen ja kuollut vauva tai selibaatti ja tuo ihana nyt 2 vuotias iskän kalakaveri...
Suhteemme ei todellakaan kärsinyt, päinvastoin , pelko lapsen menettämisestä yhdisti meitä entisestään ja liittomme on entistä vahvempi, tosin näiden 15 yhteisen vuoden aikana se on muutoinkin vankalla pohjalla ollut, mutta nyt sitä ei ihan mikään pieni notkahdus kaataisi.
Onneksi niitä fiksujakin miehiä riittää tässä maassa.
luuletko oikeesti et miehes on kiltisti katellut 10 kk muna housuissa kun sinä oot pihdannut. Kulutustavarahan se on.
[/quote]
Eli mies on alun perin muistanut 33 nimeä, sinut viimeisenä. Sitten vielä hoksannut muutaman ja jatkanut listaa ja listannut sinut taas viimeiseksi. Unohtanut vain poistaa sinut sieltä aiemmasta kohdasta.
Koska tuskin olisi tarkoituksella laittanut sinua kahdesti, ei mitään järkeä...