Tein karmean löydön!!!
Olen vielä hiukan shokissa enkä tiedä miten pitäisi suhtautua! Löysin mieheni koneelta listan jossa oli naisten nimiä 1-38. Minä olin myös listassa numerona 33 ja 38! mitä tämä tarkoittaa? Siis onko tuo joku panolista vai voiko kyse olla jostain muusta? Olen todella hämmentynyt! Miehelleni en ole puhunut mitään, tiedosto on todennäköisesti ollut jossain piilossa mutta oli kai vahingossa jäänyt auki kun siivosin miehen työpöytää.
Kommentit (91)
kertoo se sinusta ja seksielämästäsi paljon. Olet liikkumaton lahna ja/tai sitä on myös panokumppanisi.
Liottaminen tarkoittaa esim. pyykki likoaa pesuainevedessä ja tämä mielikuva sinusta nyt herää.
Kaikista nyt ei ole vaan upeaan ihanaan seksiin.
Minussa ei ole kukaan niistä yli sadasta miehestä lionnut vaan on rakasteltu jo oltu eläväisen liikkuvaisia.
Oonko mä parempi ihminen kun sä? Miehiä 1 ja ikää 33.
Vaatii tietty kyttäämistä koneen lähettyvillä, että on paikalla kun mies siihen tulee.
jos olet kerran viimeinen niin ei ole mitään syytä huoleen.
Kaikki sellaset jotka väittävät olleensa alle kolmen kumppanin kanssa, ovat provoja! Pakko olla!
T: nainen 27v, lähemmäks 40 seksikumppania, 2 lasta (eri isät), ei-huora
Voin vakuuttaa että ovat saaneet kanssani elämänsä parhainta seksiä.
Tosin oon huonompi kuin sinä, koska oon ollut kahden kanssa seksiä. Mutta toisen kanssa olin vain suuseksiä, joten penis ei lionnut minussa!
T. 35 v.
Minä pidin nuorena myös listaa, en niistä, joiden kanssa olen pannut (on vain 1 kpl tähän mennessä) vaan niitä, joiden kanssa olin suudellut. Ehkä 20-30 nimeä tuli n. ikävuosina 14 - 22. Kamala ajatella, että joku toinen samassa tilanteessa olisi pannut noita kaikkia!
että lista on joku panolista, jos se on vaikka työhön liittyviä juttuja, mutta siellä vain sattuu olemaan joku sinun nimisesi ?
vaan yhdeltäkään en ole (paitsi avopuolisolta lenkkarit). Olen myös pyrkinyt aina liikaa liottamista välttämään ja samoin olen liottelevia miehiä vältellyt. Näin olen säilynyt myös seksielämältäni aivan normaalina.
mutta varmasti olis enemmän, jos en olis ollut kohta 20v saman ukkelin kanssa, eli ymmärrän hyvin kumppaneiden isommankin määrän - ei se enestäkään huoraa tee =)
mä en muuten edes tiedä kaikkien kumppaneideni sukunimeä...
vaikkei ole tippaakaan muita parempi...
Olet joko susiruma, uskis, tai mennyt naimisiin 19-vuotiaana. Muuten sulla olisi enemmän kumppaneita.Vierailija:
on pannut useamman kuin viiden ihmisen kanssa, voi tästä panijasta käyttää vain yhtä nimitystä: HUORA. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, sama nimitys sopii ja kuuluu kyseiselle ihmiselle. Ei voi mitään.
T: saldoa 2 kpl, ikää 34.
minulla ja miehelläni on sen verran kohttuullisesti noita seksikumppaneita, että ei me mitään listoja tarvita. Mieheni on kertonut omansa ja minä omani. Hänellä 5kpl ja minulla 4kpl.
Olisi hassua jos olisi pannut niin monen kanssa, että ei edes ilman listausta pystyisi muistelemaan... :)
ja yhteen mentiin 21 vuotiaana. Eikä olla rumia :)
Niin keskustelua on saatu aikaiseksi :)
P.S. Itselläni olisi kyseisessä listassa vain yksi nimi. En silti halveksu ketään, jolla on vaikkapa 30-40 nimeä...
siis mikä panolista? en oo ikinä kuullukkaan:0
voi herranjee:D
no kyl minäki ihmettelisin,mut miten tää alottaja on ite 33 ja 38 numeroissa.tarkottaako ett siin välis on käyny panee vieraissa 4 kertaa eli kerrat 34-37? mun logiikalla päättelin näin...
kyllä jos semmosista kiksiä saa niin OMG :D
tossahan ei ole oikein järkeä, että ap:n nimi on 33. ja 38. Koska jos mies on listannut kaikki naiset, joiden kanssa on ollut, järjestyksessä, niin ap:nhan pitäisi olla vain tuo 33. Jos taas listannut seksikerrat, niin kai ap:n ja miehen välillä oli seksiä useammin kuin kerran, eli ap:n pitäisi sitten olla tyyliin 38., 39., jne.?
olet väärässä. Ainoastaan maksua ottavat eivät ole huoria, vaan kaikki ne, jotka hässivät joka toista vastaantulijaa, vaikka sitten rahatta. Minulla on ikävä kyllä monta työkaveria, joihin tämä nimitys sopii.
-54-