Tein karmean löydön!!!
Olen vielä hiukan shokissa enkä tiedä miten pitäisi suhtautua! Löysin mieheni koneelta listan jossa oli naisten nimiä 1-38. Minä olin myös listassa numerona 33 ja 38! mitä tämä tarkoittaa? Siis onko tuo joku panolista vai voiko kyse olla jostain muusta? Olen todella hämmentynyt! Miehelleni en ole puhunut mitään, tiedosto on todennäköisesti ollut jossain piilossa mutta oli kai vahingossa jäänyt auki kun siivosin miehen työpöytää.
Kommentit (91)
sellaisessa järjestyksessä, että ekana parhaat panot, ja vikana ne huonoimmat panot. Annoin niille jopa pisteet. Tuhma minä.
Joo kuule näin on! Ja ukkoja? kyllä noi aikalailla oli omaa ikäluokkaa, tosin pitihän sekin kokeilla, että onko vanhassa vara parempi. 16-vuotiaana aloitin ja 23-vuotiaan lopetin. En ole katunut, enkä tule katumaan. Nyt oon jo 13 vuotta ollut naimisissa, mutta eipä ainakaan tarvi itkeä sitä että, ei oo kokemuksia.
Vierailija:
sellaisessa järjestyksessä, että ekana parhaat panot, ja vikana ne huonoimmat panot. Annoin niille jopa pisteet. Tuhma minä.
Mä olen antanut tähtiä! 5 tähteä on tositosi hyvä ollut :)
jotka on sijoilla 34-37 - voisit ehkä pirauttaa ja kysyä milloin suhde on mieheesi ollut..?!
parinsa löytäneelle 38 seksikumppania olisi merkinnyt aika villejä teinivuosia... Itselläni on ollut seitsemän seksikumppania ja se tuntuu aika normaalilta luvulta.
täytyy valitettavasti todeta, että nelosiakin oli pari;) Mutta oli siellä kiitettäviäkin monta.
ja niitä on varmaan tuo 38 plus/miinus muutama.
Olen nainen 30 v.
että kysy asiasta mieheltäsi kasvokkain ja varoittamatta. Sitten näet mikä on reaktio ja millaisen selityksen se repäisee kun ei ole aikaa miettiä. Elä kysy siis puhelimessa, jääpi ilmeet näkemättä.
Ja ihan varmasti saman kirjoittajan kuin se " Löysin lastenvalvojan numeron mieheni lompakosta" ...
Itse en sitä kamalana pidä. On vaan joku panolista ilmeisesti, monihan noita kirjoittelee, ainakin joskus elämässään. Ne joilla on ollut vähän kumppaneita, muistaa ne ilman että täytyy ylös kirjata.
Mä kysyisin suoraan mieheltä että, mikä tää on, ja miks mun nimi on täällä kahteen kertaan?
Miten vitussa te törpöt meette joka kerta helppoon?
Miten niin selkee provo. Oli tää sitä tai ei? niin kyllä ihmiset kirjoittelee panolistoja, ja varmasti niitä joku löytääkin. Oma listani on yhdessä vihossa. Jos mies etsisi ruutupaperia epätoivoisesti, niin se löytäis sen. Mutta yllätys se ei sille ole, se nimittäin tietää että lista on olemassa :)
ja miehes on sua pettänyt. ja jos itse tuollasen löytäsin saisin ihan kauheet raivarit
Itse asiassa tehtiin listaa yhdessä naisystävän kanssa sillä meillä oli samoja panoja aika montakin.
10 saaneet miehet on tosi harvassa ja se edellyttää jo mieheltä paljon taitoa ja osaamista. Itse en kuulu lahnojen kastiin.
Sitten oli vielä se kymmenen parasta lista erikseen.
Laskemisen lopetin tuossa lähemmäs sataa koska ei niitä enää jaksanut pitää mielessä. Nykyisin mieleen nousee ne huippuyksilöt ja täydet surkimukset.
Panolista on mahdollinen tässä ap:n tapauksessa ja jos ei totta niin ei sen väliä koska listantekijöitä kuitenkin on.
Sitten mies saisi nähdä ne. Mahtaisi miehellä olla kuumat paikat, jos on syyllistynyt johonkin vakavaan.
Minusta on aika ilkeää pettää raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen, silloin pitäisi molemmilla vanhemmilla olla elämänsä onnellisinta aikaa, silloin normaali-ihmisellä ei käy mielessä toisten pissaelimet.
on pannut useamman kuin viiden ihmisen kanssa, voi tästä panijasta käyttää vain yhtä nimitystä: HUORA. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, sama nimitys sopii ja kuuluu kyseiselle ihmiselle. Ei voi mitään.
T: saldoa 2 kpl, ikää 34.
ei TOD, vaan olen ylpeä siitä, että joka toinen maailman kyrpä ei ole minussa lionnut, harmittaa oikeastaan, että on lionnut enemmän kuin yksi.
-54-
Olemme tunteneet toisemme lapsesta asti, varma en tietenkään voi olla ettei hän olisi alkuaikoina vieraissa käynyt. Muutimme yhteen seurusteltuamme 1,5kk.
ap