Jaaha, onnittelut Kajaaniin pain. Yksi bemarilla kaahaava, joka ei tuntenut keltaisten viivojen merkitysta on poistunut keskuudestamme. Toivottavasti yksin.
Kommentit (5)
pienistä liikenteessä, kun onhan alla turvallinen volvo, joka ilmoittaa, kun tätönen on törmätä edellä ajavaan.
on turha narista ja valittaa teiden kuntoa kun suurin syyllinen löytyy sieltä ratin takaa. Jos tieosuus tiedetään ennalta huonoksi ja/tai kapeaksi miksi ei sitä nopeutta voi alentaa!!! Toki huonolle tielle täytyy tehdä parannuksia, mutta ei se yksin auta kun kuitenkin näitä
Asennevammaisia on aina liikaa liikenteessä.
Ajatellaan että onhan minulla turvallinen auto jos jotain sattuu ja nykyään monessa uudessa autossa on ESP niin sehän pelastaa jos kaahaillessa meinaa ajautua toiselle kaistalle. Valitettavasti on tultu siihen että turvallisuusominaisuuksista tulee vaaran aiheuttajia. Eihän meillä ole vuosikausiin liikenneonnettomuuksien uhriluvutkaan laskenut vaikka autot ovat tulleet aina vain turvallisimmiksi, ajetaan siis entistä huonommin.
Vierailija:
pienistä liikenteessä, kun onhan alla turvallinen volvo, joka ilmoittaa, kun tätönen on törmätä edellä ajavaan.
Ja kahdesti oli läheltä piti tilanne. Ekalla kerralla ohittaja oli törmätä tukkirekkaan ja toisella asuntoautoon. Itse jouduimme väist' m' ' n penkalle, koska yhteen törmäys oli niin lähellä... Kusipäitä mahtuu todella paljon suomen liikenteeseen. Se mainos ei todellakaan ole liioiteltua " Minä ensin" ......